|
|
2009 年 1 月 20 日 星期二  |
♥♥♥♥♥小乾菜的第1次^0^  |
分類: 未分類 |
好耐未打過日記Lar'
開反個日記之後我有好多好多野想打aRr'
芣過又唔知打咩好-
嘻嘻'
您地有無掛住我呢'?
放假之後好悶ArR'
係澳門去泥去去都係個D地方'加上又窮wor;'
唉... 不過有個人佢唔會令我覺得悶同唔開心加'
個個人係...我隻佬aRr'
不過可惜架係...佢係hk人'不過就住係大陸'
係唔係好奇怪呢'
我同佢係school識架'
下次我俾佢張相大家睇下lar'
第1次就講住咁多先lar'
>>>完<<<
|
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
|