| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2005 年 12 月 14 日 星期三 |
 |
 |
| 留堂又是拜死肥婆所赐的'' |
今朝勁樣衰牙,,
著左隻煙鴦襪]]
哈哈,,不過我返到學校即刻''換返'
'冇事了''
上music text''我地第尾2唱''
哈哈''係咁笑冇咩點唱過~~
頂,,個死肥人又比1分啦''
又要留堂=口=''
math text差左牙,,= =''<<
今日冇上過中文牙''
不過我地去旅行分左姐了''
我同蕉,欣,洋洋,鼻屎明,霖霖<<仲有兩個唔記得lu'^^""
不過我地去到都唔係一齊玩''
lunch比個死人肥9蝦,,
攞左我個袋袋''周圍走''
我又攞返佢囉,,真係牙'']
幾經辛苦終於攞返,,嘻嘻
呵呵''欣欣張枱寫住[[英B]]
唔知咩意思呢..嘻
之後我地係度睇社際,,
個死GAP BO成腳踩過黎''
痛死我了''哎牙牙]]<<瘀左了
佢地今日幫我整個頭,,佢地話咁樣好得意啵''<<牙$都讚的\\
GEOG勁串MAMA''太好玩啦''
不過佢好咸濕架~~
成日摸我隻手,,
嘻嘻'知我好滑但都唔駛咁的'']
上ENG兩堂都係同周公談心''
放學又要留堂''又係拜肥婆所賜啦]]
放學諗住唔練波的,,
不過最後都係去左''
今日練左一陣就走了''
之後買野食回家~~~~~~
|
| 刊登時間︰2005-12-14 09:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 73 | »
|