我好耐冇打過lu!!
今日系rammie生日牙!"
祝rammie生日大大大快樂"
雖然冇同你慶祝,但你有咁多fd'
多我一個唔多少我一個唔少啦!'
今日一係放假後ge第一個上課天"
放假後ge第一返學就掉位'
本來系一件好開心ge事'
因為可以同自己Dfd座'
但最不幸ge事就系坐左系XXX(男仔)的附近''
佢好討厭囉!
人地講野,佢又搭爹~
今日系咁先!bye
今日第一日返學 好無奈!! 一入班房就己經好多人 但我又唔識佢地 冇人同我講野 佢地個個都咁鬼勁 我?!屎到... 唉!! 真係好想去返1T班 起碼有人同我講野la!!
琴晚去左atv錄影廠 塔車去時 有個細路(約5~6歲) 有啦啦帶住副黑超走埋黎 望住我同我個fd 我o曬囉!! 佢做左D表情令我地好好笑 落左車之後我望望下野 突然有人摟住我 我一望原來又係果個細路 真係嚇死我 我重要唔識佢嫁 琴晚真係好無奈
之前旅行一週 琴晚返黎,, 我地去左澳門玩 估唔到我入左賭場 D賭場好大 好多野飲 我地去左五六間賭場 我仲學識左玩百家樂、大小、老虎機... 我仲影左好多賭場D相 D相好靚嫁!!~ 由其威尼斯果度(相簿有) 之後又返左鄉下 返到鄉下D家姐.姐夫帶左我地班細路 去廣湖山玩 玩左好多野 有滑草,水上單車,梅花樁,踩鋼(線)... 勁好玩!!XDD 我遲D又多個姐夫啦! 未來姐夫做醫生嫁!! 勁!'' 佢地9月尾就結緍!~
琴晚食到超飽牙! 果度D韓燒爆多野食 有薯條,啫喱,豆腐花,芝麻糊...... 重有我最鍾意o既雪糕 我食o左4碗雪糕...呵呵xd 又食左好多肉 食到好濟