死人Suki吾采人牙 有新唔要舊 我今日先知人系會貪新忘舊嫁>.< 之前放假都有佢陪 但依家...唉!! 一日最衰都係個牙婆 人地做咩都關佢鬼事牙 重要做二五仔報串 搞到Suki個老母唔比你同我玩 正八婆↗☉↖
今日我同左牙寶一齊去左街 先去永利 但我地係漫無目的咁去 都吾知行咁遠做咩=.=" 之後行左去買野飲 又去左興二 但又唔知去做咩?! 買o左包媽咪麵 之後食食o下覺得勁咸 之後我on居到將包媽咪麵倒曬落杯思樂冰到 **勁難飲** 牙寶重o曬咁望住我>3<
今日我開始打blog lu!!‵ 我見我個fd打我又開始想打‵ 正式黎講我係有D抄佢 sorry牙! 牙寶>3<' 希望你唔好怪我 大家o下CM比下面捧下場!~~