琴日同牙欣牙寶整曲奇 買材料都洗左我2幾蚊 但都整得都ok好味 我地整亂曬D步驟 但整得好開心 今晚同牙媽and佢Dfd 去食韓國BBQ自助餐 勁yummy
前幾日冇打日誌 因為前幾日冇出過街so冇打日誌 今日可以同牙欣〞去整曲奇 重同牙寶〞去永利買村料
今曰好熱丫 硬就本身諗住去街 但勁熱喎 搞到冇出 之後係屋企on居居咁 冇幾內重訓埋添
今朝返左去學校拎書 今年唔知做咩要係小食部拎書 又細又焗又熱 D書重好重-3- 好彩我住得近 牙寶重幫我拎左袋 真係thxx!! 今晚家姐請食飯 真happy 因為?! 我吾洗幫阿媽買餸 重可以見到牙欣′呵呵XD