| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 13 日 星期三  |
| 開始番學了 |
分類: 未分類 |
今日..6點15分起佐身..
好早牙.. 我都估唔到.. 哈哈..
我諗今日都會遲到.. 點知唔會哈哈..
番到去d傻仔..好早番到 =.=
8點10分就番到.. =.=
早佐半個鐘.. =.=
番到 去又係冇野做..
坐到 9點30分 就走了去上中文堂啦!!
勁好玩牙..今日好乖 冇打NDSL..
上堂做野.. 上完上英文.. 好多都唔明..
但我都識做..勁...
上完11點30分 食LUNCH..好早牙今日..
食完番番學校.. 坐係到打機..
打了一陣 同個外籍女人..講野..
=.=好多都唔明..
傾了一陣 又要上堂..
今日好特別..叫人講吸毒知識比我地..
識了好多..大佬 你唔講埋D gag野比黎啦!!
好無聊牙 你..
上完..番番去燒焊
到4點30分 上數學堂..
點知 我又講埋d爛gag野出黎..
番到屋企 食飯個時..
我問d爛gag比我媽媽估..
點知..開鬼死..
我問:巴斯光年殺左條龍之後變左咩?
點知我牙媽講巴斯光龍..
哈哈笑鬼死..
我係18歲之前一定要早好一件事..
介煙..
|
2008 年 2 月 12 日 星期二  |
| 明天就要學校啦!! 就到情人節.. |
分類: 未分類 |
琴日打機又打到好夜了.. =.=
今日成12點幾先起身.
一起身 同個B.B玩..
勁好笑..
玩了陣.. 就緊日記啦!!...
明天就要番學..=.=
都唔知 知唔知醒啦!! =.=
日日都咁夜先訓 成3點幾 =.=
唔多想第一日就遲到 =.=
吓..依個新年 冇去到拜年..=.=
係屋企等人黎..
打波先出一出去. =.=
勁悶囉..
就到2月14 =.=
自己一個過 =.= 幾好牙..
朋友希望你地開開心心咁過啦 個日.....
我都有成個月無番到教會..=.=
今個星期六一定要浦下頭先得.. =.=
唔係死得人... =.= |
2008 年 2 月 10 日 星期日  |
| 開始有野做了... |
分類: 未分類 |
今日11點幾先起身..
食完野就去了屯市整野..
整完番番屋企落下食野..
點知 番到去.
入面d人 叫我做番..
但我就 認成佐...
食完就返屋企..
玩了一陣電腦..
出了街打波...
打了好耐....
好累牙..
但係..隻腳又傷佐. =.=
星期一又開始要返工 =.=
要堅固好多野牙...=.=
番學 番工 教會藍球隊..=.=
個人又開始 辛苦啦!!...
辛苦的一天 又星期一開始 =.= |
2008 年 2 月 8 日 星期五  |
| 新年快樂.. |
分類: 未分類 |
大家新年快樂牙...
我係都祝你地 身體健康..
學科進步..
心想事成...
工作愉快....
我要練好d波...學好d焊接技術.... |
2008 年 1 月 31 日 星期四  |
| 凍的一天... |
分類: 未分類 |
今日..返到學校..
又燒野...
燒唔到牙>V<
燒到我好鬼死火...
燒到11點幾..就燒哂啦!!
開心..但唔靚..但我好比心機..
緊住幫牙SIR整野..
整完食LUNCH..
食完上了一陣堂..就返返上去..
我地都冇野做..
牙sir就開了一間課室比我地溫書..
我玩了一陣..就溫書..
明天要考試啦!!要比心機.
仲未溫哂 >~< 好多野要溫.
唔好意事..好多日都冇打日記...sor... |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | »
|