卍牛丸卐
cow903
暱稱: 牛丸
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
特別的一日
....
=.=
開心...
突然想講一d野..
文章分類
全部 (148)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 148
留言總數: 93
今日人氣: 0
累積人氣: 2620
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 13 日  星期三   晴天


開始番學了 分類: 未分類

今日..6點15分起佐身..

好早牙.. 我都估唔到.. 哈哈..

我諗今日都會遲到.. 點知唔會哈哈..

番到去d傻仔..好早番到 =.=

8點10分就番到.. =.=

早佐半個鐘.. =.=

番到 去又係冇野做..

坐到 9點30分 就走了去上中文堂啦!!

勁好玩牙..今日好乖 冇打NDSL..

上堂做野.. 上完上英文.. 好多都唔明..

但我都識做..勁...

上完11點30分 食LUNCH..好早牙今日..

食完番番學校.. 坐係到打機..

打了一陣 同個外籍女人..講野..

=.=好多都唔明..

傾了一陣 又要上堂..

今日好特別..叫人講吸毒知識比我地..

識了好多..大佬 你唔講埋D gag野比黎啦!!

好無聊牙 你..

上完..番番去燒焊

到4點30分 上數學堂..

點知 我又講埋d爛gag野出黎..

番到屋企 食飯個時..

我問d爛gag比我媽媽估..

點知..開鬼死..

我問:巴斯光年殺左條龍之後變左咩?

點知我牙媽講巴斯光龍..

哈哈笑鬼死..

我係18歲之前一定要早好一件事..

介煙..



2008 年 2 月 12 日  星期二   晴天


明天就要學校啦!! 就到情人節.. 分類: 未分類

琴日打機又打到好夜了.. =.=

今日成12點幾先起身.

一起身 同個B.B玩..

勁好笑..

玩了陣.. 就緊日記啦!!...

明天就要番學..=.=

都唔知 知唔知醒啦!! =.=

日日都咁夜先訓 成3點幾 =.=

唔多想第一日就遲到 =.=

吓..依個新年 冇去到拜年..=.=

係屋企等人黎..

打波先出一出去. =.=

勁悶囉..

就到2月14 =.=

自己一個過 =.= 幾好牙..

朋友希望你地開開心心咁過啦 個日.....

我都有成個月無番到教會..=.=

今個星期六一定要浦下頭先得.. =.=

唔係死得人... =.=



2008 年 2 月 10 日  星期日   晴天


開始有野做了... 分類: 未分類

今日11點幾先起身..

食完野就去了屯市整野..

整完番番屋企落下食野..

點知 番到去.

入面d人 叫我做番..

但我就 認成佐...

食完就返屋企..

玩了一陣電腦..

出了街打波...

打了好耐....

好累牙..

但係..隻腳又傷佐. =.=

星期一又開始要返工 =.=

要堅固好多野牙...=.=

番學 番工 教會藍球隊..=.=

個人又開始 辛苦啦!!...

辛苦的一天 又星期一開始 =.=



2008 年 2 月 8 日  星期五   晴天


新年快樂.. 分類: 未分類

大家新年快樂牙...

我係都祝你地 身體健康..

學科進步..

心想事成...

工作愉快....

 

我要練好d波...學好d焊接技術....



2008 年 1 月 31 日  星期四   晴天


凍的一天... 分類: 未分類

今日..返到學校..

又燒野...

燒唔到牙>V<

燒到我好鬼死火...

燒到11點幾..就燒哂啦!!

開心..但唔靚..但我好比心機..

緊住幫牙SIR整野..

整完食LUNCH..

食完上了一陣堂..就返返上去..

我地都冇野做..

牙sir就開了一間課室比我地溫書..

我玩了一陣..就溫書..

明天要考試啦!!要比心機.

仲未溫哂 >~< 好多野要溫.

唔好意事..好多日都冇打日記...sor...