今日比你嘈醒囉..
同你傾了一陣...
咁我就起身了...
落街buy 野食...
buy完就返黎睇18禁不禁啦!!
勁好睇..哈哈
睇到5點幾..
就返工...
sor 今日冇返教會..
返工就無聊..都冇野做...
本身今日打牌..
點知冇得打..
有個放飛機 灰...
放工就返了屋企..
返到去坐了一陣..
落了街buy糖水食..
食完..搵野...
搵搵下... 我拎返之前你比我本日記睇..
ps:祈<發覺一開始 對你好好...
後來真係好羞..sor牙..
睇返到幾開心..回憶..
原來睇返先知 最大公仔個名...
(其實我真係要講返聲 對唔住)>
好想好想打返鼓 ..不知可有
(原來睇18禁18禁 都學到好多野)
其實好唔好睇都唔緊要..學都野就得..係嗎??
我要係都講返聲...可唔可以唔好成日提起佢個名啦!!
我會好煩..知嗎???
|