| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 23 日 星期六  |
| 上電視.. |
分類: 未分類 |
今日十點幾起身..
一起身打機..
打都1點幾..
就番教會..
玩到4點到啦!!
咁就同d人去atv..
粵港同心暖華南....
一去到..
就食飯先....
食完就同我地講唱什麼歌啦..
一開始就我地同d人一齊唱..
8點幾到同張敬軒.張敬德一齊唱..
10點幾就大家一齊出黎唱啦!!
咁就完..
有相嫁!!哈哈
|
2008 年 2 月 17 日 星期日  |
| 去佐打波.... |
分類: 未分類 |
今日11點起身..
隻腳仲好痛...
打了陣機..
食完野 諗緊去去練波...
諗諗下都係去...
去到...我地打了一陣3打3
緊住就打全場啦!!..
打了二埸...好累牙..
佐了一陣就走啦!!..
隻腳 仲有腫...
=.=縛時先好番..=.= |
2008 年 2 月 16 日 星期六  |
| 番佐教會 |
分類: 未分類 |
今日7點幾起佐身..
但隻腳好痛....=.=
8點幾就出了門口了..
番教會..
9點幾番到..但未開門 =.=
企佐陣...
幫手整野啦!!..
一開始就叫詩歌啦!!..
唱完就玩game啦!!
玩完就食野..
但我冇胃口..
食佐小小野..
d婆婆係咁叫我食 ^.^
坐到12點幾就番屋企啦!!
有d唔多想番教會...
好似今日咁...坐佐係到係耐...
都冇人同我傾下計...
係d婆婆叫我食野 咁啦!!..
佢地就自己玩自己野... =.=
得牙joy..yan佢地有同我講下野..
其實無.我好似變佐個透明人...
今日教會d野食...

|
2008 年 2 月 15 日 星期五  |
| 不幸的事 =.= |
分類: 未分類 |
今日唔知醒 =.=
好在冇遲到..
番到去仲有時間...
燒佐陣...
就打psp啦!!
一打打成日..哈哈..
放學就番屋企...
打完飯..就去佐打藍球啦!!.
我地打WIN佐三場..
第四場..不幸是就發生..
打打下...我跳上個時..
唔小心 比人撞到...
落地個時..就咬柴.. =.=
唔好彩..
右腳腫佐小小啦!!..
小小痛..
=.=星期日冇得去練波=.=
灰... |
2008 年 2 月 14 日 星期四  |
| 今日係情人節.. |
分類: 未分類 |
今日好唔想起身..
好累..
番到學校..做了一陣
就無做...
今日lunch...
學校有得唱k..
好好笑笑..
d女仔唱得好難聽.. =.=
我都個到 有個歌神...
唱得好好聽...仲要係男仔...
1點幾個時珍兒打比我..
話小千叫我今晚一齊去打邊爐..
咁去佐良神美景打..
有小千..珍兒..子雄..牙輝 同佢個fd..
都幾開心...
食完..諗住搵牙康..
點知佢唔洗番...
咁我地就去了屯市 行了陣...
就去了屯門市公園玩..
玩了陣...就番屋企..
點知等車個時落雨 =.=
淋佐黎..就車..
十二點05分番到 屋企啦!! |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 30 | »
|