卍牛丸卐
cow903
暱稱: 牛丸
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
特別的一日
....
=.=
開心...
突然想講一d野..
文章分類
全部 (148)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 148
留言總數: 93
今日人氣: 1
累積人氣: 2628
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 23 日  星期六   晴天


上電視.. 分類: 未分類

今日十點幾起身..

一起身打機..

打都1點幾..

就番教會..

玩到4點到啦!!

咁就同d人去atv..

粵港同心暖華南....

一去到..

就食飯先....

食完就同我地講唱什麼歌啦..

一開始就我地同d人一齊唱..

8點幾到同張敬軒.張敬德一齊唱..

10點幾就大家一齊出黎唱啦!!

咁就完..

有相嫁!!哈哈

                  



2008 年 2 月 17 日  星期日   晴天


去佐打波.... 分類: 未分類

今日11點起身..

隻腳仲好痛...

打了陣機..

食完野 諗緊去去練波...

諗諗下都係去...

去到...我地打了一陣3打3

緊住就打全場啦!!..

打了二埸...好累牙..

佐了一陣就走啦!!..

隻腳 仲有腫...

=.=縛時先好番..=.=



2008 年 2 月 16 日  星期六   晴天


番佐教會 分類: 未分類

今日7點幾起佐身..

但隻腳好痛....=.=

8點幾就出了門口了..

番教會..

9點幾番到..但未開門 =.=

企佐陣...

幫手整野啦!!..

一開始就叫詩歌啦!!..

唱完就玩game啦!!

玩完就食野..

但我冇胃口..

食佐小小野..

d婆婆係咁叫我食 ^.^

坐到12點幾就番屋企啦!!

有d唔多想番教會...

好似今日咁...坐佐係到係耐...

都冇人同我傾下計...

係d婆婆叫我食野 咁啦!!..

佢地就自己玩自己野... =.=

得牙joy..yan佢地有同我講下野..

其實無.我好似變佐個明人...

今日教會d野食...



2008 年 2 月 15 日  星期五   晴天


不幸的事 =.= 分類: 未分類

今日唔知醒 =.=

好在冇遲到..

番到去仲有時間...

燒佐陣...

就打psp啦!!

 一打打成日..哈哈..

放學就番屋企...

打完飯..就去佐打藍球啦!!.

我地打WIN佐三場..

第四場..不幸是就發生..

打打下...我跳上個時..

唔小心 比人撞到...

落地個時..就咬柴.. =.=

唔好彩..

右腳腫佐小小啦!!..

小小痛..

=.=星期日冇得去練波=.=

灰...



2008 年 2 月 14 日  星期四   晴天


今日係情人節.. 分類: 未分類

今日好唔想起身..

好累..

番到學校..做了一陣

就無做...

今日lunch...

學校有得唱k..

好好笑笑..

d女仔唱得好難聽.. =.=

我都個到 有個歌神...

唱得好好聽...仲要係男仔...

1點幾個時珍兒打比我..

話小千叫我今晚一齊去打邊爐..

咁去佐良神美景打..

有小千..珍兒..子雄..牙輝 同佢個fd..

都幾開心...

食完..諗住搵牙康..

點知佢唔洗番...

咁我地就去了屯市 行了陣...

就去了屯門市公園玩..

玩了陣...就番屋企..

點知等車個時落雨 =.=

淋佐黎..就車..

十二點05分番到 屋企啦!!