卍牛丸卐
cow903
暱稱: 牛丸
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
特別的一日
....
=.=
開心...
突然想講一d野..
文章分類
全部 (148)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 148
留言總數: 93
今日人氣: 2
累積人氣: 2623
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 16 日  星期日   晴天


獨木舟水球比賽 分類: 未分類

今日5點幾起身..

6點出了門口..

去灣仔比賽..

8點到..

幫手整野...

整完陣..就比賽..

9點幾第一埸就係我地=.=

d人好鬼死勁 =.=

輸了..

二第場..

對星海...

對番教我地d人 =.=

輸19比0...

第三場

對活力..

輸9比1

第4場..

對番屯門1

輸7比0

我地叻佐啦!!

唔洗輸咁多..

我地今日去比賽..

唔係要win..

係去學野...

下星期日 就打學生賽..

一定會win...

比心機..

好累牙...比賽..



2008 年 3 月 12 日  星期三   晴天


好番好多... 分類: 未分類

今日...

一起身..冇咁辛苦了..

但個喉嚨都係咁痛=.=

番到學校..好累..冇乜心情...

食佐藥 真係好想訓..

但又冇得訓 吓......

原本今日...要去練足球...

但我真係好累..唔舒服

冇走到..sor牙坤..



2008 年 3 月 11 日  星期二   晴天


無番學 分類: 未分類

今日一起身,,

好似同琴日咁..

發燒...

咁媽媽叫我唔好番...

去睇醫生..

咁去了睇醫生...

去到勁悶...

坐1點中先開始叫人..

9點30到番到屋企....

食完藥 打佐一陣機..

11點幾就訓佐..

1點到起身又打機...

好番小小啦 依家...



2008 年 3 月 10 日  星期一   晴天


仲發緊燒 =.= 分類: 未分類

今日6點幾起身...

仲發緊燒..

但我堅持要番學..

因為鉗工出席唔夠..

上次比人打..

成個星期無番=.=

咁就唔夠啦=.=

好辛苦咁番..

無乜做野.. 因為無哂力..

上體育..仲好辛苦..

放學 係學校打了一陣波..

就走人..

番到屋企.

原來發燒 仲勁個今早 =.=

 

 



2008 年 3 月 9 日  星期日   晴天


全身無哂力.. 分類: 未分類

今日8點起身..

發覺全身無力...

喉嚨又痛...=.=

好辛苦...

仲要練獨木舟水球牙=.=

去到..好唔想練..

玩了一陣...

無玩 ...坐了係到..

1點走人..

早餐同lunch都無食..

冇胃口食...

番了屋企訓佐陣..

一起身 發覺自己發緊燒..

好辛苦.

食完藥..

訓佐陣..

訓訓下 比人罵..

話我地唔睇住牙b..

令到牙媽沖唔到涼..

個時真係好想同佢嘈...

大佬我病緊...

我又唔整得牙b..

怕傳染比牙b..

咁都比佢罵..

=.=都on99嫁佢..

好辛苦..唔講啦!..訓啦