| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 27 日 星期日  |
| 好累 今日.. |
分類: 未分類 |
琴日3點先訓..
今日7點幾..
比我fd電話嘈醒佐 =.=
緊住就訓唔著=.=
9點到起佐身..
又冇野做..
坐佐係到..
12點幾 落街buy野食..
緊住2點幾到..
出街練波..
練到7點幾..
去食野..
食完又打過..
真係好累..
打到10點幾就11點..
走.走人個時 落雨 =.=
上到車好鬼死打雨 =.=
真係好彩..
ps:怡..
你真係好乖..
|
2008 年 4 月 26 日 星期六  |
| 今日生日 18歲啦! |
分類: 未分類 |
今日係我生日..
琴日好夜先訓...
今日好早起身..
要出出面...
考綠牌...
個個牙sir..
講野好悶..
早上都可以聽下..
但下午訓佐哈哈..
到考個時..
d問題好鬼死on9
考完就..番佐屋企先..
7點幾出去..搵人啦!!..
玩到11點走人..
好累..
今日真係.吓...
計數吧...大方牙嗎..哈哈 |
2008 年 4 月 7 日 星期一  |
| 好耐冇打日記.. |
分類: 未分類 |
星期日..
7點起了身..
8點幾出了門口..
去練獨木舟水球..
10點練到1點..
練到手好累 同好=.=
1點刑 沖涼..
沖完去食野...
3點丟食完.. 咁我走人先
我仲要去練波...
去到 原來灼堅請了假..
請了一個月..到唔記我佐 =.=
練到..6點到..
我就走人 番屋企..
哈哈..練咁多次..最早走係今次....
番到屋企..個人好累..(手腳都係)
冇乜心情玩電腦....
11點30訓了...
星期一..
一起身 塊面好痛=.=
一定係星期日練獨水舟..
(哂)傷..勁痛=.=
下次玩之前一定要搽番d野 =.=
|
2008 年 3 月 26 日 星期三  |
| 依幾日.. |
分類: 未分類 |
星期日去了灣仔比賽..
第一埸..5比1 win
第二埸..6比4 win
第三埸..3比1 win
3埸win哂..拎了第一...
打完要幫手整番好哂d野..
好累...
7點幾番到屋企....
食完飯就訓了...
星期一..
一起身就打機..
成日都係到打機..
星期二 ...
番學啦!!..
今日會d唔多想起身..=.=
好累..
番到學校..
有奇蹟..有個成日遲到..今日無遲到..
一番到去係咁做.
做到就黎死啦!!=.=
|
2008 年 3 月 20 日 星期四  |
| 放假.. |
分類: 未分類 |
今日9點到 起佐身..
打機 打到..5點幾6點到..
就出了門口..
去搵珍兒...
去到屯市個間m記..
去到6點30到..
係屯市 行了一陣..
咁緊住..去了新墟個m記..
等子雄... 子雄 7點幾到..
咁坐了陣..去搵yuki...
等了一陣 咁就去食野..
食完..咁就去睇我的最愛..
都ok好睇..但最尾 就好難 =.=
睇個時...有d地方好笑..
但有d地方...會令我諗番起之前d事 =.=
可能好似套戲咁講..真係比唔到d野佢咁..
如果時間有得倒流番番之前.唔知我會點呢..
|
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 30 | »
|