卍牛丸卐
cow903
暱稱: 牛丸
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
特別的一日
....
=.=
開心...
突然想講一d野..
文章分類
全部 (148)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 148
留言總數: 93
今日人氣: 2
累積人氣: 2648
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 27 日  星期日   晴天


好累 今日.. 分類: 未分類

琴日3點先訓..

今日7點幾..

比我fd電話嘈醒佐 =.=

緊住就訓唔著=.=

9點到起佐身..

又冇野做..

坐佐係到..

12點幾 落街buy野食..

緊住2點幾到..

出街練波..

練到7點幾..

去食野..

食完又打過..

真係好累..

打到10點幾就11點..

走.走人個時 落雨 =.=

上到車好鬼死打雨 =.=

真係好彩..

ps:怡..

你真係好乖..

 



2008 年 4 月 26 日  星期六   晴天


今日生日 18歲啦! 分類: 未分類

今日係我生日..

琴日好夜先訓...

今日好早起身..

要出出面...

考綠牌...

個個牙sir..

講野好悶..

早上都可以聽下..

但下午訓佐哈哈..

到考個時..

d問題好鬼死on9

考完就..番佐屋企先..

7點幾出去..搵人啦!!..

玩到11點走人..

好累..

今日真係.吓...

計數吧...大方牙嗎..哈哈



2008 年 4 月 7 日  星期一   晴天


好耐冇打日記.. 分類: 未分類

星期日..

7點起了身..

8點幾出了門口..

去練獨木舟水球..

10點練到1點..

練到手好累 同好=.=

1點刑 沖涼..

沖完去食野...

3點丟食完.. 咁我走人先

我仲要去練波...

去到 原來灼堅請了假..

請了一個月..到唔記我佐 =.=

練到..6點到..

我就走人 番屋企..

哈哈..練咁多次..最早走係今次....

番到屋企..個人好累..(手腳都係)

冇乜心情玩電腦....

11點30訓了...

 

星期一..

一起身 塊面好痛=.=

一定係星期日練獨水舟..

(哂)傷..勁痛=.=

下次玩之前一定要搽番d野 =.=

 



2008 年 3 月 26 日  星期三   晴天


依幾日.. 分類: 未分類

星期日去了灣仔比賽..

第一埸..5比1 win

第二埸..6比4 win

第三埸..3比1 win

3埸win哂..拎了第一...

打完要幫手整番好哂d野..

好累...

7點幾番到屋企....

食完飯就訓了...

星期一..

一起身就打機..

成日都係到打機..

星期二 ...

番學啦!!..

今日會d唔多想起身..=.=

好累..

番到學校..

有奇蹟..有個成日遲到..今日無遲到..

一番到去係咁做.

做到就黎死啦!!=.=

 



2008 年 3 月 20 日  星期四   晴天


放假.. 分類: 未分類

今日9點到 起佐身..

打機 打到..5點幾6點到..

就出了門口..

去搵珍兒...

去到屯市個間m記..

去到6點30到..

係屯市 行了一陣..

咁緊住..去了新墟個m記..

等子雄... 子雄 7點幾到..

咁坐了陣..去搵yuki...

等了一陣 咁就去食野..

食完..咁就去睇我的最愛..

都ok好睇..但最尾 就好難 =.=

睇個時...有d地方好笑..

但有d地方...會令我諗番起之前d事 =.=

可能好似套戲咁講..真係比唔到d野佢咁..

如果時間有得倒流番番之前.唔知我會點呢..