卍牛丸卐
cow903
暱稱: 牛丸
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
特別的一日
....
=.=
開心...
突然想講一d野..
文章分類
全部 (148)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 148
留言總數: 93
今日人氣: 3
累積人氣: 2624
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 5 日  星期四   晴天


好累牙 =.= 分類: 未分類

今日番學遲了小小..

番到去 打psp..

打幾個字..

牙曾sir過黎搵我=.=

叫我幫佢做野..

一做就就整成=.=

油油..=.=

我諗住番去打psp..

點知冇得打 灰..

放學..同同學牙sir..

去青衣ive游水..

勁好玩..

5點游到7點...

好累囉...=.=

游完..去了葵芳食野..

食完番屋企..

雖然好累.

但開心..

隻手仲未好番=.=

依家一用力就好痛..

想我點=.=

又冇時間比佢抖下..

點解我會咁多傷嫁..=.=



2008 年 6 月 3 日  星期二   晴天


好好多了 分類: 未分類

今日好早起了身..

但番學都係要遲到=.=

番到去吹了一陣水..

就開始做野..

本身今日話去swimming..

但我唔記得佐帶=.=

好在牙坤有多..哈哈

去了青衣lve 游..

游到6點到..

雷暴..冇得游=.=

游游下..飲佐d水..

個喉嚨好唔舒服..

一咳就有血出黎=.=

依家係咁咳咳d血出黎=.=

唔通我就好死.. =.=

好辛苦個喉嚨..

咁我真係要好好珍惜依段時間..

希望朋友有黎睇我日記啦!!

我要陪多d朋友仔先得..

唔係就唔知幾時有幾會啦!!=.=

 

 



2008 年 6 月 1 日  星期日   晴天


好辛苦牙..=.= 分類: 未分類

琴日好早訓9點訓了..

今日8點幾起身..

發覺全身冇哂力=.=

玩了一陣電腦.就冇玩..

係咁訓..個人真係好辛苦牙=.=

2點幾打比肥ben..

問佢打唔打波..

佢話打..

緊住5點去到c子會..

點知牙傑走佐..

等我到2個=.=

打到6點幾 去食飯..

緊住子雄就番啦!!

打了一陣去了新和理..

打到11點走人..

番到屋企 點知係發燒..

本身琴手有小小...

我諗住冇野先去打波..

點知 越打越辛苦=.=

仲知聽牙怡講..叫我唔好去打啦!!

全身都不是我咁=.=



2008 年 5 月 31 日  星期六   晴天


好累牙.. 分類: 未分類

琴日無番到屋企訓..

去了網巴打機同多比..

打都7點幾就走人啦!!.

緊住我就要去vtc比賽..

好累 真係唔想去..

可能琴日冇訓關係..

9點番到..

點知 牙sir未到=.=

冇門口入..坐了樓梯到=.=勁無奈..

等到9點30佢番黎啦..^_^

 熱了一陣身..就開始比賽..

第一埸 就係我地啦!!..

點知 0比0 要射9碼..

我地1比0輸佐 =.=

第二埸輸3比0..我都個個輸了1比0都冇心機踢..

咁我地冇得出線啦!!係到睇..

2點幾到 同d 牙sir踢一埸..

1比1打和..

d牙sir都幾勁下嫁 真係唔好睇小...

4點完哂.. 咁我地就走了啦!!..

去了葵芳商場行了一陣就走人啦!!.

今日真係好累..好辛苦..

個身體好似唔係我咁..

個喉嚨好痛好唔舒服..好唔舒服牙..

 



2008 年 5 月 30 日  星期五   晴天


重新開始.. 分類: 未分類

 今日好撚早起身..

叫佢起身番學..

點知叫唔醒囉...

緊住8點打多次..

我叫佢起身打比我..

緊住格一陣...

sd個信息黎..

話分手..咁我未話好囉..

可能我地唔甲..

咁算啦!!

希望你搵到愛你同比到幸福你啦!!

ps:怡

我地仲你朋友..

 知想你變番乖..

唔好成日係咁啦! 我會擔心你.

雖然我現在唔係你邊位..但我會支持你.

唔好成日咁夜訓啦!對身體唔好..