琴日無番到屋企訓..
去了網巴打機同多比..
打都7點幾就走人啦!!.
緊住我就要去vtc比賽..
好累 真係唔想去..
可能琴日冇訓關係..
9點番到..
點知 牙sir未到=.=
冇門口入..坐了樓梯到=.=勁無奈..
等到9點30佢番黎啦..^_^
熱了一陣身..就開始比賽..
第一埸 就係我地啦!!..
點知 0比0 要射9碼..
我地1比0輸佐 =.=
第二埸輸3比0..我都個個輸了1比0都冇心機踢..
咁我地冇得出線啦!!係到睇..
2點幾到 同d 牙sir踢一埸..
1比1打和..
d牙sir都幾勁下嫁 真係唔好睇小...
4點完哂.. 咁我地就走了啦!!..
去了葵芳商場行了一陣就走人啦!!.
今日真係好累..好辛苦..
個身體好似唔係我咁..
個喉嚨好痛好唔舒服..好唔舒服牙..
|