卍牛丸卐
cow903
暱稱: 牛丸
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
特別的一日
....
=.=
開心...
突然想講一d野..
文章分類
全部 (148)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 148
留言總數: 93
今日人氣: 3
累積人氣: 2649
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 21 日  星期一   晴天


吓..辛苦 分類: 未分類

今日6點起身..

番工..

番到到公司7點幾到.

8點開工..

坐係到 坐到放工..

11點到打比肥豪傾了一陣..

幾開心..

1點到..

我又嘔番lunch個d野出黎=.=

連續三日啦!!=.=

2點到..我冇啦啦!!

諗番起個日既事.

又唔開心啦!!..

我係到諗..

唔通我真係係依一生都係唔開心咁過??

唔通我付出咁多為我牙妹係錯??

坦白對人好難??

如果係咁..我令原當冇番個教會..

係教會入面真係發生好多唔開心野..

會一次都係付出了..而令我唔開心..

咁點解仲要番呢??

雖然我係神既兒子..

但我真係唔想每次都係咁..

一次又次令我唔開心..

我又唔係一個好既基督徒..

又(食煙)又話粗口..

神會中意我嗎??

 



2008 年 7 月 20 日  星期日   晴天


唔開心=.= 分類: 未分類

琴日去camp番黎..

冇番到屋企..

去ben 屋企吹水..

點知有人..係樓梯口吹..

珍又唔開心..

你答我野令都我好唔開心囉..

可能你唔知我點唔開心啦!!

嬲了你好耐..

去食飯個時..

我出了去..

sd個信息比子雄叫比你睇..

唔知有冇啦!!

後來我同你講番對唔住..

但你唔埋我囉..=.=

咁我都唔知你仲有冇嬲我=.=

我食了一半就冇食..

一來冇胃口..二來好想嘔

最後..我真係嘔番哂食個d野出黎..

好辛苦..

食完 去了吹了一陣水..

11點幾我地走人..

子雄話送珍去搭車..

佢地行行下..

我同ben話去石排搭..

咁就分開啦!!

我地坐係輕鐵站吹了一陣..

12點到上車,.

係505見到珍囉..

原來同子雄都吹了一陣..

咁我係車上 同佢傾番..

番到屋企1點啦!!

好累 訓了..

星期日..

早上ben .輝打比我

叫我番教會..

我番了,.

但個頭好痛..

食了一粒藥..

好番好多..

12點去食野..

食完冇幾耐,,

我又嘔番食個d野出黎啦!!=.=

咁又冇野落肚..早餐又冇食..

嘔完行番教會..

2點練波..練到5點幾,

佢地緊住走人..

我同良.ben去c子會..打了一陣

打到10點先走人...

好累..冇事個二點一宜打到10點..

第一次..

(珍:

個日我發脾氣..對唔住..

我真係唔想你咁囉..

會次都是咁樣答我..

你唔講是令一回事..

我之想你坦白..

好易傘..

我真係好小可發脾氣..

係想你明白先咁..希望你明啦!!

依家見到你真係唔知點同你講野好..

依家真係冇之前有講冇笑了=.=)

點解每次付出咁多..換來唔開心呢..

唔同付出係白廢??

依家食晚餐都冇乜食野落去..

好怕又嘔..

點先好番..唔通真係冇病??



2008 年 7 月 13 日  星期日   晴天


好累.. 分類: 未分類

星期一之星期5番工=.=

日日都開ot..好累..

星期六都要番..

咁星期六唔洗ot..

咁5點放工..我放工就番教會搵佢地啦.

12號子雄生日..

成班去打邊爐..

打都11點幾就人.

哈哈..肥豪飲醉佐..

本來我真係想送佢番屋企..

但佢死都話唔洗..=.=

咁好啦!!唔送..

番到屋企冇幾耐...

同牙妹傾電話傾到1點訓了..

星期日..

本來話7點幾叫牙妹起身..

點知8點幾先起身..

咁你叫我9點打比佢..

10到番到教會..

吓 灰爆囉.

依個星期係咁落雨 =.=

好在..今日神都比佐d時間我地...打波

3點幾落了去打波..好ya..

打到7點幾先走人..

ps..妹妹 (珍兒)..

傻瓜..記得..早d訓牙..唔好咁夜訓牙.小小都好牙..

咁夜訓對身體唔好..

比心機讀書..讀埋依一年傘..哥哥十卜你..

你唔好有D唔開心既野..收收埋埋牙..

記得同我依位哥哥講..你唔講..我會擔心你嫁..

你知唔知??



2008 年 7 月 7 日  星期一   晴天


第一日番工.. 分類: 未分類

今日 五點幾起身..

6點3出門口.

去到元洲邨7點..

比我姐姐呃佐..

唔洗咁中出門口=.=

企係到半個中..

7點30子健到.

一齊行去坐廠車..

番到公司..寫番d野.

就開始做野啦!!..

都唔係好辛苦..

但淋住雨做野..

個人就唔累...

但隻手好累牙..

第一日番工就ot啦..

但 OT都冇野做..

7點就放工..

d人 都好..

 



2008 年 6 月 16 日  星期一   晴天


火都黎.. 分類: 未分類

今日一早起身..

唔覺得眼訓 真小可..

同平時一樣..

番學 放學咁啦!!

放學 番屋企..

番到..開電腦..

一開就睇都屎怪msn 打了入院.

緊住我緊係問佢乜事..

點知..話唔講得..

我問點解 佢話屎怪唔比講..

我o哂囉..我未問佢邊個..

佢話明星足球d人..

吓有冇可能..

真係唔信..

又話昨晚有一位叫kaki的小姐找他我們都沒有跟她說

但後尾又話我是不是說大話你問一下個kaki吧..

咁kaki都唔知嫁..問佢係唔係講大話 有撚用牙=.=

真係好好笑..

講d野都唔經大腦..吓...

但屎仔話佢係屋企打緊機..

咁有什麼可能係醫院入面牙

又叫我到睇你見到屎怪你問他吧..

又話佢會打我囉...我怕什麼..我又冇做錯..

如果真係咁...

如果係咁 佢有檔我係佢朋友嗎..有d話 就唔會有咁多心事 唔話給我知..我指出自真心關心佢 唔係我就唔會同佢講咁多野..唔係我就唔add佢 問佢乜野.. 你換轉角度同係我立場諗下啦!!你估我真係想嘈嫁...指是問親佢發生什麼事..都不很答..收收埋埋.你估好好過嫁..咁佢有冇檔我朋友呢??朋友就不會咁..佢知會同二個人講joy同kaki講..咁我算什麼..朋友??真係好大疑惑哦.

朋友係咁樣..

咁要不要都把就啦!!..

你自己諗下啦!!..係唔係真係我錯哂..

朋友係唔係一定要咁囉..

星期五就要考試啦!!..

依家日要係咁溫書啦!!.努力..

星期日又要比賽藍球..

唔知有冇人想黎睇呢..

ps:紅毛毛.

唔好唔開心啦!!..

過去就係過去..

仲有大把時間比你啦!!

唔洗咁 知道未??