今日一早起身..
唔覺得眼訓 真小可..
同平時一樣..
番學 放學咁啦!!
放學 番屋企..
番到..開電腦..
一開就睇都屎怪msn 打了入院.
緊住我緊係問佢乜事..
點知..話唔講得..
我問點解 佢話屎怪唔比講..
我o哂囉..我未問佢邊個..
佢話明星足球d人..
吓有冇可能..
真係唔信..
又話昨晚有一位叫kaki的小姐找他我們都沒有跟她說
但後尾又話我是不是說大話你問一下個kaki吧..
咁kaki都唔知嫁..問佢係唔係講大話 有撚用牙=.=
真係好好笑..
講d野都唔經大腦..吓...
但屎仔話佢係屋企打緊機..
咁有什麼可能係醫院入面牙
又叫我到睇你見到屎怪你問他吧..
又話佢會打我囉...我怕什麼..我又冇做錯..
如果真係咁...
如果係咁 佢有檔我係佢朋友嗎..有d話 就唔會有咁多心事 唔話給我知..我指出自真心關心佢 唔係我就唔會同佢講咁多野..唔係我就唔add佢 問佢乜野.. 你換轉角度同係我立場諗下啦!!你估我真係想嘈嫁...指是問親佢發生什麼事..都不很答..收收埋埋.你估好好過嫁..咁佢有冇檔我朋友呢??朋友就不會咁..佢知會同二個人講joy同kaki講..咁我算什麼..朋友??真係好大疑惑哦.
朋友係咁樣..
咁要不要都把就啦!!..
你自己諗下啦!!..係唔係真係我錯哂..
朋友係唔係一定要咁囉..
星期五就要考試啦!!..
依家日要係咁溫書啦!!.努力..
星期日又要比賽藍球..
唔知有冇人想黎睇呢..
ps:紅毛毛.
唔好唔開心啦!!..
過去就係過去..
仲有大把時間比你啦!!
唔洗咁 知道未??
|