卍牛丸卐
cow903
暱稱: 牛丸
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
特別的一日
....
=.=
開心...
突然想講一d野..
文章分類
全部 (148)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 148
留言總數: 93
今日人氣: 1
累積人氣: 2622
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 12 日  星期四   晴天


好灰 分類: 未分類

今日無乜特別..

都係咁..

番學..

放學..去坐車個時..

見到波哥..

同佢傾了一陣..

今日無啦啦好想打波.

緊住打比肥ben..

問佢打唔打..

緊住又打比牙天.

我地約了8點30..

係c子會..

去到點知有雨..

等等下..冇雨..

過一陣 落好q大雨囉..

坐了一陣..就走人..

我又唔想咁早番屋企..

未陪肥ben..行去山景..

緊住我就走人..

我無搭車..

係山景行去富泰..

行佐一個中 就行到.

番到富泰..

見到好耐冇見朋友(小千)

同佢傾了一陣..

咁就走人啦!!..

吓...打波先黎落雨..

真係灰爆...

就比賽啦!!,,

好期待個日牙...^~^

 

 



2008 年 6 月 10 日  星期二   晴天


好累.. 分類: 未分類

今日同平時一樣..

11點幾個時..

打比肥ben問佢..

今日係唔係跑步.

點知佢話冇人打波就跑..

最後我地都係打波..

放學去整電話..

點知佢話要比300 =.=

咁我就唔整 買了差電佐番黎差電..

番到屋企食完飯..就出去打波..

8點幾打到11點到走人..

好累牙..

明天有nba睇牙...

但要番學..唔好咁對我啦!!=.=

 

 



2008 年 6 月 9 日  星期一   晴天


出佐去玩 分類: 未分類

今日好早上起..

一起身就睇NBA啦..

睇完玩了一陣電腦..

就出街..

去了山景玩..

玩到8點幾 去食野..

幾開心..同班FD一齊..

今日有二個FD生日牙..

牙安同牙怡..生日快樂牙!!

10點幾就番屋企啦!!..

我要開始練番跑..

唔練真係死得=.=

仲要介煙到要牙..真係唔好靜係講..

我一定要做..

 



2008 年 6 月 8 日  星期日   晴天


番教會.. 分類: 未分類

今日早上9點幾..

牙輝打黎叫我起身..=.=

番教會..佢叫醒佐我..

我冇可能唔番牙..係唔係先..

緊住番佐去玩下囉..

都冇好耐冇番個星期日早上...

番下都幾好...

都幾開心..

咁11點幾去好野.

食完 陪班人行去山景換衫囉

等完佢地換完咁就行番去教會樓下練波啦!!

今日好鬼熱囉=.=琴日又咁鬼死大雨..

真係好無奈囉=.=

今日練佐好多野..好累牙..

今日又跑了節反跑囉...勁唔想跑..

本來佢地話夜晚唔打..但知又話打..

我上了車..佢地先打黎話打=.=

我諗打個時..打番屋企..

同媽講遲d番黎食.唔洗等..

點知佢話唔得=.=

話今日要做節..我勁無奈..

做乜鬼節牙..做小一日唔會死掛..

咁就冇去打..唔好意事 去唔到

就快比賽啦!!22號..大家要加油牙..

考試個到都係 加油牙..

 



2008 年 6 月 6 日  星期五   晴天


通頂.. 分類: 未分類

琴日2點幾訓..

今日11點幾起身..

一圯身 食佐d野..

就開了電腦..

少年陰陽啦..

睇到1點幾..

牙媽叫了plzza食..

食完睇了一陣 加旋..

就訓佐..

6點出了起..

開電腦玩..

緊住紅毛毛add我..

叫我打比佢..

緊住傾了一陣..

佢叫我去打機..

我話食完飯先..

8點幾去到勁想..

9點幾開始打..

打通頂..

打到9點走人..

點知=.=走個時..好大雨..

汁哂囉 =.=