| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 12 日 星期四  |
| 好灰 |
分類: 未分類 |
今日無乜特別..
都係咁..
番學..
放學..去坐車個時..
見到波哥..
同佢傾了一陣..
今日無啦啦好想打波.
緊住打比肥ben..
問佢打唔打..
緊住又打比牙天.
我地約了8點30..
係c子會..
去到點知有雨..
等等下..冇雨..
過一陣 落好q大雨囉..
坐了一陣..就走人..
我又唔想咁早番屋企..
未陪肥ben..行去山景..
緊住我就走人..
我無搭車..
係山景行去富泰..
行佐一個中 就行到.
番到富泰..
見到好耐冇見朋友(小千)
同佢傾了一陣..
咁就走人啦!!..
吓...打波先黎落雨..
真係灰爆...
就比賽啦!!,,
好期待個日牙...^~^
|
2008 年 6 月 10 日 星期二  |
| 好累.. |
分類: 未分類 |
今日同平時一樣..
11點幾個時..
打比肥ben問佢..
今日係唔係跑步.
點知佢話冇人打波就跑..
最後我地都係打波..
放學去整電話..
點知佢話要比300 =.=
咁我就唔整 買了差電佐番黎差電..
番到屋企食完飯..就出去打波..
8點幾打到11點到走人..
好累牙..
明天有nba睇牙...
但要番學..唔好咁對我啦!!=.=
|
2008 年 6 月 9 日 星期一  |
| 出佐去玩 |
分類: 未分類 |
今日好早上起..
一起身就睇NBA啦..
睇完玩了一陣電腦..
就出街..
去了山景玩..
玩到8點幾 去食野..
幾開心..同班FD一齊..
今日有二個FD生日牙..
牙安同牙怡..生日快樂牙!!
10點幾就番屋企啦!!..
我要開始練番跑..
唔練真係死得=.=
仲要介煙到要牙..真係唔好靜係講..
我一定要做..
|
2008 年 6 月 8 日 星期日  |
| 番教會.. |
分類: 未分類 |
今日早上9點幾..
牙輝打黎叫我起身..=.=
番教會..佢叫醒佐我..
我冇可能唔番牙..係唔係先..
緊住番佐去玩下囉..
都冇好耐冇番個星期日早上...
番下都幾好...
都幾開心..
咁11點幾去好野.
食完 陪班人行去山景換衫囉
等完佢地換完咁就行番去教會樓下練波啦!!
今日好鬼熱囉=.=琴日又咁鬼死大雨..
真係好無奈囉=.=
今日練佐好多野..好累牙..
今日又跑了節反跑囉...勁唔想跑..
本來佢地話夜晚唔打..但知又話打..
我上了車..佢地先打黎話打=.=
我諗打個時..打番屋企..
同媽講遲d番黎食.唔洗等..
點知佢話唔得=.=
話今日要做節..我勁無奈..
做乜鬼節牙..做小一日唔會死掛..
咁就冇去打..唔好意事 去唔到
就快比賽啦!!22號..大家要加油牙..
考試個到都係 加油牙..
|
2008 年 6 月 6 日 星期五  |
| 通頂.. |
分類: 未分類 |
琴日2點幾訓..
今日11點幾起身..
一圯身 食佐d野..
就開了電腦..
睇少年陰陽師啦..
睇到1點幾..
牙媽叫了plzza食..
食完睇了一陣 加旋..
就訓佐..
6點出了起..
開電腦玩..
緊住紅毛毛add我..
叫我打比佢..
緊住傾了一陣..
佢叫我去打機..
我話食完飯先..
8點幾去到勁想..
9點幾開始打..
打通頂..
打到9點走人..
點知=.=走個時..好大雨..
汁哂囉 =.=
|
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 30 | »
|