| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 22 日 星期四  |
| 好累 |
分類: 未分類 |
依家日都好累=.=
星期一..
又係照常叫佢起身..
咁7點30你佢屋企落下等..
陪佢搭車...
去到車站比了野牙怡..
係介指黎...
原來星期日比..
但佢唔知醒 冇比到..
送完我就去搭車番職訓啦..
星期二..
今日放假..
7點起身..
唔好意事..
遲佐叫你起身..
9點幾咁去了搵肥ben..
一齊食早餐..
食完上了佢屋企...
緊住就去了輝屋企玩..
玩了成日..
7點番到屋企..
搵怡..
陪了佢一陣..
8點走人...

|
2008 年 5 月 17 日 星期六  |
| 灰.. |
分類: 未分類 |
星期五 番學..
番到 去係咁做..
做都死佐..=.=
放學就番到屋企..
玩了一陣電腦.
咁出了去搵紅毛毛 打機..
去了網(包)打..通消..
好累囉 依家=.=
ps:怡
我真係唔想逼你唔想做既事..
我同你 係唔係 好似你咁問我..
唔似拍緊拖呢??
係唔係真係無方法..
可以把我同你的關係拉近牙=.=
你都要明白我..
你會一次都是這樣 我會唔開心嫁..
我希望你知道...
我真係好想知道你..
依家點諗同心入面有冇我...! |
2008 年 5 月 13 日 星期二  |
| 特別的日字 |
分類: 未分類 |
琴日5點幾先訓..
點知 今早有個人..
11點到打黎..嘈醒我=.=
問埋d無聊野..
緊住同怡傾了一陣..
佢話buy m記比我食..
開心..去了公園搵佢..
坐了一陣..
3點幾就出了門口..
去了元朗百老匯睇戲..
睇柴犬奇蹟物語 ..
一開頭 ok嫁.點知最後好悶=.=
睇完就行了一陣..
佢要番屋企食飯..
8點到走人..
我番到屋企..又換衫..去打波.
真係要休息下..唔係死人
ps:怡
雖然今日有d悶..同你一齊的時間 好開心..
我地一齊推開依面牆..把我地距離拉近
|
2008 年 5 月 10 日 星期六  |
| 愛是什麼.. |
分類: 未分類 |
琴日唱通消k..
今日6點2番到屋企..
冇訓過..
好累...
怡再次又無陪我了..
有d唔開心..但唔緊要..
你唔舒服 就休息多d..
雖然會次都要這樣..
但我都不知點解仲好愛你..
其實我唔想咁樣...
我受夠了..知想..
和你一齊出去玩..都會咁難??
就好似有塊牆係我地前面咁..
真係指得..星期一之星期五..
早上送你去搭車先見到面??
|
2008 年 4 月 28 日 星期一  |
| 無野做的一天 |
分類: 未分類 |
今日6點起了身..
6點30就打比牙怡..
叫佢起身..
7點幾出面口..
係佢樓下.等佢
陪佢番學..
送到佢去兆康坐車..
咁我行番去坐車番學..
番到學校9點2到..
遲了小小.. 唔緊要啦!
無所謂..
番到..到係做了小小野..
就冇野..冇心情..
咁係坐係到聽歌..
12點幾就上電腦堂..
1點30食lunch..
2點30上體育..
上完好累..
4點45放學 番屋企啦!!
咁就過了一日..
好想快d到 星期五同星期六..
|
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 30 | »
|