| «‹ August 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2008 年 12 月 27 日 星期六  |
| 聖誕... |
分類: 未分類 |
平安夜..
放工本來就去bbq.同公司d人..
但點知有d人唔去..咁我都唔去..
就同肥ben..同羊咩去睇葉問..
緊好睇囉..
睇完去食野..緊住去了羊咩屋企打機..
通頂...第二朝9點幾先番到屋企..
聖誕節...
番到屋企 冇我 訓..
11點又要出街..
買野食.. 2點就去bbq>.
肥ben生日..
燒到9點到..咁又玩到12點..
又到牙輝生日...
12點後 就番屋企..
2點幾先訓..勁累囉..=.=
26號,,,
訓到12點幾先起身..
緊住玩了一陣電腦
就去打波...
打到11點... 累死我啦..
依3日咁就完了..
雖然 係依3日發生了好多事\...
有開心 又唔開心...
但唔緊要啦!!!..
希望盈..唔好再唔開心啦!!!....
向前望..有很多好既野等緊你嫁..
|
2008 年 12 月 14 日 星期日  |
| 無聊 既日字 |
分類: 未分類 |
今日早上了打波..
9點打到11點幾啦!!!..
同benben...羊咩..
仲有2個女仔..
打完 ...
玩了一陣..
去了食野..
緊住..就送個三個女仔 番學校..
咁ben.羊咩.番屋企 拎野 ...
出去搵書..
咁我食ben屋企 坐了一陣..
咁就走人..
去練波..
打了一陣..
就番屋企..
ps:羊咩..
其實我無所謂...你想去做就做..
唔好婆婆媽媽啦!!!...我又唔會唔開心既..
朋友是最好...
每日爛一爛..人都開心d...
我笑聲是最好的...嘩哈哈..... |
2008 年 10 月 31 日 星期五  |
| 努力既日字.. |
分類: 未分類 |
前日 開始 去了我fd個到做了..
勁好做..哈哈.
280一日...
番1點放10點.
番工時間 勁好囉....
依後...
星期一至星期六 ...
都唔會去打波...
打機時間 又小了....
|
2008 年 10 月 18 日 星期六  |
| 回憶 |
分類: 未分類 |
打完波番到屋佐..
無野做波..=.=
又冇 得打機..
咁我特然想睇番之前D野..
咁睇啦!!..
原來 之前係咁開心嫁..
好耐好耐既回憶..
是咁美好嫁..
真係好想回到過去...
但係冇可能啦!!..
如果係超人就可以囉..
但我唔係 =.=
美好既回憶..
永遠留係我心入面..
我睇回憶個時..
睇了一張卡片..
入面寫..忍受試探的人是有福,
因為他經過試驗以後,
必得生命的冠冕,
這是主動訐給那些愛祂之人的.
雅1:12
一句 很好既金句..
我發覺 我番工開始就遠黎了神好多=.=
星期六又要番工..無得番教會..
咁星期日又唔知醒 因為好累..
靜係去練波...
我真係好耐 都無番個教會了..=.=
咁真係唔得嫁..
再咁我一定會遠黎神嫁 =.=
我真係要改下先得.. |
2008 年 10 月 7 日 星期二  |
| 開心一天 |
分類: 未分類 |
今日8點起了身..
玩了一陣電腦.
就出街搵珍兒..ben.子雄.同肥鏗.
食完個早餐..
一齊去伊利沙百體育館啦..
去個到睇搞搞震佈道會啦..
12點幾到了,, 幾多人排隊囉.
好在牙輝 12點到了 排定隊姐.
唔係就唔知我地排到邊到..
唔該哂..
1點20分入埸..
一開始就唱歌..
d人唱得ok好聽..
油其事個個肥肥地既女仔..
聽完歌就玩game啦!!.
玩完.聽唔知邊個=.=講見正..
講了一陣就(木)師出黎講野..
4點30完..
我地唔知行去邊到食野.
食完打了一陣機..
緊住子雄同珍兒去第二道行..
我都打到7點幾就走..
番tm..
番到tm食野..
傾了一陣計..就番屋企了..
今日個搞搞震佈道會..
幾好,,又唔會悶..
下次再有一定去..哈哈.. |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 30 | »
|