卍牛丸卐
cow903
暱稱: 牛丸
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« August 2015 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
特別的一日
....
=.=
開心...
突然想講一d野..
文章分類
全部 (148)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 148
留言總數: 93
今日人氣: 5
累積人氣: 2626
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 12 月 27 日  星期六   晴天


聖誕... 分類: 未分類

平安夜..

放工本來就去bbq.同公司d人..

但點知有d人唔去..咁我都唔去..

就同肥ben..同羊咩去睇葉問..

緊好睇囉..

睇完去食野..緊住去了羊咩屋企打機..

通頂...第二朝9點幾先番到屋企..

聖誕節...

番到屋企 冇我 訓..

11點又要出街..

買野食.. 2點就去bbq>.

肥ben生日..

燒到9點到..咁又玩到12點..

又到牙輝生日...

12點後 就番屋企..

2點幾先訓..勁累囉..=.=

26號,,,

訓到12點幾先起身..

緊住玩了一陣電腦

就去打波...

打到11點... 累死我啦..

依3日咁就完了..

雖然 係依3日發生了好多事\...

有開心 又唔開心...

但唔緊要啦!!!..

希望盈..唔好再唔開心啦!!!....

向前望..有很多好既野等緊你嫁..



2008 年 12 月 14 日  星期日   晴天


無聊 既日字 分類: 未分類

今日早上了打波..

9點打到11點幾啦!!!..

同benben...羊咩..

仲有2個女仔..

打完 ...

玩了一陣..

去了食野..

緊住..就送個三個女仔 番學校..

咁ben.羊咩.番屋企 拎野 ...

出去搵書..

咁我食ben屋企 坐了一陣..

咁就走人..

去練波..

打了一陣..

就番屋企..

ps:羊咩..

其實我無所謂...你想去做就做..

唔好婆婆媽媽啦!!!...我又唔會唔開心既..

朋友是最好...

每日爛一爛..人都開心d...

我笑聲是最好的...嘩哈哈.....



2008 年 10 月 31 日  星期五   晴天


努力既日字.. 分類: 未分類

前日 開始 去了我fd個到做了..

勁好做..哈哈.

280一日...

番1點放10點.

番工時間 勁好囉....

依後...

星期一至星期六 ...

都唔會去打波...

打機時間 又小了....

 

 

 



2008 年 10 月 18 日  星期六   晴天


回憶 分類: 未分類

打完波番到屋佐..

無野做波..=.=

又冇 得打機..

咁我特然想睇番之前D野..

咁睇啦!!..

原來 之前係咁開心嫁..

好耐好耐既回憶..

是咁美好嫁..

真係好想回到過去...

但係冇可能啦!!..

如果係超人就可以囉..

但我唔係 =.=

美好既回憶..

永遠留係我心入面..

我睇回憶個時..

睇了一張卡片..

入面寫..忍受試探的人是有福,

因為他經過試驗以後,

必得生命的冠冕,

這是主動訐給那些愛祂之人的.

雅1:12

一句 很好既金句..

我發覺 我番工開始就遠黎了神好多=.=

星期六又要番工..無得番教會..

咁星期日又唔知醒 因為好累..

靜係去練波...

我真係好耐 都無番個教會了..=.=

咁真係唔得嫁..

再咁我一定會遠黎神嫁 =.=

我真係要改下先得..



2008 年 10 月 7 日  星期二   晴天


開心一天 分類: 未分類

今日8點起了身..

玩了一陣電腦.

就出街搵珍兒..ben.子雄.同肥鏗.

食完個早餐..

一齊去伊利沙百體育館啦..

去個到睇搞搞震佈道會啦..

12點幾到了,, 幾多人排隊囉.

好在牙輝 12點到了 排定隊姐.

唔係就唔知我地排到邊到..

唔該哂..

1點20分入埸..

一開始就唱歌..

d人唱得ok好聽..

油其事個個肥肥地既女仔..

聽完歌就玩game啦!!.

玩完.聽唔知邊個=.=講見正..

講了一陣就(木)師出黎講野..

4點30完..

我地唔知行去邊到食野.

食完打了一陣機..

緊住子雄同珍兒去第二道行..

我都打到7點幾就走..

番tm..

番到tm食野..

傾了一陣計..就番屋企了..

今日個搞搞震佈道會..

幾好,,又唔會悶..

下次再有一定去..哈哈..