今日同平時冇乜分別..
番工..
本身今日諗住收5點囉..
點知子健佢又話唔收7..
餃到我要收7點..
我諗多數唔洗收9點今日..
因為好多人整緊個格車..
點知..
貓哥無啦啦叫我收9..
咁又唔想話唔好..
因為佢地得2個人收..
累死你啦!@!..
8點企到9點..=.=
隻腳好累囉..
今日要番工了..
番到又好似之前咁..
洗野洗野..
洗成日囉..
我諗住放5點.
因為累..
點知..個師兄叫我收9點..
咁就收9點囉..
今日做佐十幾個中頭野.
做到超累..同埋隻手好酸痛牙..=.=
星期一.
冇番到工..
4點30..去唱k.
同屎怪..ben..ryan..manman..mimi 仲有其實人..
唱到8點走人..
咁就去了影相..
哈哈..好開心.
暘完 玩了一陣射藍球..
咁9點到 去了m記食野..
10點30到走人..
ryan..依一年 係最後同你一齊玩..
唔緊要..我地仲有大把時間..
你去到個邊..記得比心機讀書..
1年話快唔快.話耐唔耐..
等你番黎再一齊玩啦!!..
今日真係好開心..
琴日冇訓過..
今日7點番到屋企..
沖涼訓..
11點起身..
1點去了教會下面射波..
2點幾去了比賽場地..
3點3開始比賽..
今日我地打得唔好..
輸了..唔知幾多比幾多..
吓..今日冇手感..
射來射去到唔入..=.=
唔開心..
加上 我番工個時 整傷佐隻腳...
指打得上半場..
打哂坐場..就好辛苦隻腳..
打完 就隻真係好痛..=.=
我真係唔知退唔退隊好牙??=.=
好辛苦..
星期一之星期六..又要番工..
得星期日先可以放假..
星期日又要練波...
成日星期都冇得休息..
我真係好怕我自己身體負荷唔到..
好亂 唔知點好..
冇乜特別..
比賽..打波..練波..番工
好累..真係冇乜精神..
星期六..個日..
放工..去了屯市買藍球鞋..
好正..但好貴了小小咁啦..
620蚊..
買完就番屋企食飯了..
下星期二..
公司藍球比賽..
一定好累..我成隊..
都唔識打..得我一個識囉..=.=
下星期日..
教會比賽..同埋同ben 今個月最後一日打波啦..
要等到下年先有得同佢打番..=.=
真係..唔多想咁囉..
算吧..學業仲要d..
一定要win..希望囉..
希望有多d人黎睇啦