卍牛丸卐
cow903
暱稱: 牛丸
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
特別的一日
....
=.=
開心...
突然想講一d野..
文章分類
全部 (148)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 148
留言總數: 93
今日人氣: 0
累積人氣: 2627
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 27 日  星期三   晴天


累死人啦 分類: 未分類

今日同平時冇乜分別..

番工..

本身今日諗住收5點囉..

點知子健佢又話唔收7..

餃到我要收7點..

我諗多數唔洗收9點今日..

因為好多人整緊個格車..

點知..

貓哥無啦啦叫我收9..

咁又唔想話唔好..

因為佢地得2個人收..

累死你啦!@!..

8點企到9點..=.=

隻腳好累囉..

 



2008 年 8 月 26 日  星期二   晴天


好累.. 分類: 未分類

今日要番工了..

番到又好似之前咁..

洗野洗野..

洗成日囉..

我諗住放5點.

因為累..

點知..個師兄叫我收9點..

咁就收9點囉..

今日做佐十幾個中頭野.

做到超累..同埋隻手好酸痛牙..=.=

 



2008 年 8 月 25 日  星期一   晴天


再現.. 分類: 未分類

星期一.

冇番到工..

4點30..去唱k.

同屎怪..ben..ryan..manman..mimi 仲有其實人..

唱到8點走人..

咁就去了影相..

哈哈..好開心.

暘完 玩了一陣射藍球..

咁9點到 去了m記食野..

10點30到走人..

ryan..依一年 係最後同你一齊玩..

唔緊要..我地仲有大把時間..

你去到個邊..記得比心機讀書..

1年話快唔快.話耐唔耐..

等你番黎再一齊玩啦!!..

今日真係好開心..

 



2008 年 8 月 17 日  星期日   晴天


好累. 分類: 未分類

琴日冇訓過..

今日7點番到屋企..

沖涼訓..

11點起身..

1點去了教會下面射波..

2點幾去了比賽場地..

3點3開始比賽..

今日我地打得唔好..

輸了..唔知幾多比幾多..

吓..今日冇手感..

射來射去到唔入..=.=

唔開心..

加上 我番工個時 整傷佐隻腳...

指打得上半場..

打哂坐場..就好辛苦隻腳..

打完 就隻真係好痛..=.=

我真係唔知退唔退隊好牙??=.=

好辛苦..

星期一之星期六..又要番工..

得星期日先可以放假..

星期日又要練波...

成日星期都冇得休息..

我真係好怕我自己身體負荷唔到..

好亂 唔知點好..



2008 年 8 月 11 日  星期一   晴天


累累.. 分類: 未分類

冇乜特別..

比賽..打波..練波..番工

好累..真係冇乜精神..

星期六..個日..

放工..去了屯市買藍球鞋..

好正..但好貴了小小咁啦..

620蚊..

買完就番屋企食飯了..

下星期二..

公司藍球比賽..

一定好累..我成隊..

都唔識打..得我一個識囉..=.=

下星期日..

教會比賽..同埋同ben 今個月最後一日打波啦..

要等到下年先有得同佢打番..=.=

真係..唔多想咁囉..

算吧..學業仲要d..

一定要win..希望囉..

希望有多d人黎睇啦