卍牛丸卐
cow903
暱稱: 牛丸
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
特別的一日
....
=.=
開心...
突然想講一d野..
文章分類
全部 (148)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 148
留言總數: 93
今日人氣: 9
累積人氣: 2636
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 9 月 26 日  星期五   晴天


要努力.. 分類: 未分類

最緊.係咁番工..

玩既時間都冇乜..

好可惜..

努力番工...

努力做好自己既野就得了..

最緊睇藍球火..同黑糖群俠傳..

好好睇..一個字正..哈哈..

 



2008 年 9 月 8 日  星期一   晴天


迷茫.. 分類: 未分類

今日第一日..

開始新工了..

做倉務員..

雖然要曬太陽..

但唔係好辛苦...

入面有好多野比我學..

d線種類..點入單...卜d線.

我學識..就唔洗曬太陽了..

今日雀巢公司打電話比我..

叫我明天去見工..

雀巢就緊車..送貨..

倉務員就有野學..

係個到做唔錯..

但我自己唔知做邊間好 =.=

好迷茫牙..有冇人救救我啦 =.=

唔通做死一世緊車..送貨??

定做倉務員學野呢??

第一次令我咁迷茫 =.=

 

 



2008 年 9 月 7 日  星期日   晴天


累累.. 分類: 未分類

今日..

屎怪今日番屋企了..

咁1點幾出門口..

番教會練波..

點知..

練練下

隻腳 開始痛番..

=.= 有排都唔會好..=.=

發生了小小野,

係到唔講啦!!..

令我唔開心..

練到..6點幾

就人番屋企食飯..



2008 年 9 月 4 日  星期四   晴天


痛.. 分類: 未分類

今日出去搵珍兒..小千..傾野.

咁傾傾下..

4點幾到去搵benben一齊再傾..

傾到5點30 小千就走人..

我就傾到6點就走人...

咁番到屋企..

換衫..打波..

換完..咁我就出去..

搵子雄..珍兒..ben..屎怪食野..

去到 佢地入了去食野..

=.=我自己一個坐囉..

食完去打波..

點知..我打第一埸就整親隻腳囉.

好痛..

過一陣..

隻腳冇咁痛..

我又打番..哈哈..

打依家隻腳仲好痛=.=

星期六要去踢波 比賽=.=

快d好番啦!!..唔該..



2008 年 9 月 1 日  星期一   晴天


好唔開心牙.. 分類: 未分類

今日照舊都係番工..

4點幾特然發生一件事..

令我真係好唔開心..

無啦啦咁..

好對唔住子健.

餃到你又陪我一齊xx..

好想哭囉..

要仲快搵番xx..

唔係真係死得人.

點解會咁牙..

我人身真係好灰..

灰到極點=.=