| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 9 月 26 日 星期五  |
| 要努力.. |
分類: 未分類 |
最緊.係咁番工..
玩既時間都冇乜..
好可惜..
努力番工...
努力做好自己既野就得了..
最緊睇藍球火..同黑糖群俠傳..
好好睇..一個字正..哈哈..
|
2008 年 9 月 8 日 星期一  |
| 迷茫.. |
分類: 未分類 |
今日第一日..
開始新工了..
做倉務員..
雖然要曬太陽..
但唔係好辛苦...
入面有好多野比我學..
d線種類..點入單...卜d線.
我學識..就唔洗曬太陽了..
今日雀巢公司打電話比我..
叫我明天去見工..
雀巢就緊車..送貨..
倉務員就有野學..
係個到做唔錯..
但我自己唔知做邊間好 =.=
好迷茫牙..有冇人救救我啦 =.=
唔通做死一世緊車..送貨??
定做倉務員學野呢??
第一次令我咁迷茫 =.=
|
2008 年 9 月 7 日 星期日  |
| 累累.. |
分類: 未分類 |
今日..
屎怪今日番屋企了..
咁1點幾出門口..
番教會練波..
點知..
練練下
隻腳 開始痛番..
=.= 有排都唔會好..=.=
發生了小小野,
係到唔講啦!!..
令我唔開心..
練到..6點幾
就人番屋企食飯.. |
2008 年 9 月 4 日 星期四  |
| 痛.. |
分類: 未分類 |
今日出去搵珍兒..小千..傾野.
咁傾傾下..
4點幾到去搵benben一齊再傾..
傾到5點30 小千就走人..
我就傾到6點就走人...
咁番到屋企..
換衫..打波..
換完..咁我就出去..
搵子雄..珍兒..ben..屎怪食野..
去到 佢地入了去食野..
=.=我自己一個坐囉..
食完去打波..
點知..我打第一埸就整親隻腳囉.
好痛..
過一陣..
隻腳冇咁痛..
我又打番..哈哈..
打依家隻腳仲好痛=.=
星期六要去踢波 比賽=.=
快d好番啦!!..唔該.. |
2008 年 9 月 1 日 星期一  |
| 好唔開心牙.. |
分類: 未分類 |
今日照舊都係番工..
4點幾特然發生一件事..
令我真係好唔開心..
無啦啦咁..
好對唔住子健.
餃到你又陪我一齊xx..
好想哭囉..
要仲快搵番xx..
唔係真係死得人.
點解會咁牙..
我人身真係好灰..
灰到極點=.= |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 30 | »
|