我整的東西好好食!!!!

 傷心~_~難得沒有功課做的日子-.-

我竟然吾記得要整圖-0-最近好愛panda z xp

其實之前一見到就好鐘意=.=不過我吾知叫咩名~_~

最近先知道叫PANDA Z-.-叫多幾次PANDA Z PANDA Z PANDA Z

真系好可愛個機械人=.=比隻panda仲可愛嗯=3=

首先整圖有幾個原則-3-

吾可以整得太過夢幻=.=即系要低B-,-

小學吾會欣賞高級點的東西\0/

所以我整左幾幅白痴既垃圾

hkjiconpandaiconh

5幅-v-仲有5幅...唉唉唉

說家政我個組好好食**

那個說我整的東西不可食嗚...

2007-12-12 12:25 AM- [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | ... | 327 | »