我整的東西好好食!!!!
傷心~_~難得沒有功課做的日子-.-
我竟然吾記得要整圖-0-最近好愛panda z xp
其實之前一見到就好鐘意=.=不過我吾知叫咩名~_~
最近先知道叫PANDA Z-.-叫多幾次PANDA Z PANDA Z PANDA Z
真系好可愛個機械人=.=比隻panda仲可愛嗯=3=
首先整圖有幾個原則-3-
吾可以整得太過夢幻=.=即系要低B-,-
小學吾會欣賞高級點的東西\0/
所以我整左幾幅白痴既垃圾
    
5幅-v-仲有5幅...唉唉唉
說家政我個組好好食**
那個說我整的東西不可食
|