CrAzY hOuSe*。~開心瘋人院~。*

~~千萬不要讓自己有後悔既機會~~

*。\\ 珍惜眼前所有//。*

      

crazylazy
暱稱: Lamz
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
接受~~梁靜茹
彷彿上一分鐘 你還陪在我左右 還以為我們會 開花結果

我還記得玫瑰色天空 卻模糊了我們的臉孔 哼過的歌到底有什麼內容

彷彿已經自由 下一刻我變成風 吹過你的領空 差點失控 回憶在夜裡鬧得很兇

我想我可以明白你所有的痛 想讓你知道我懂 卻擔心言不由衷



我們都接受 一定是彼此不夠成熟 在愛情裡分不了輕重

誠實得過了頭 不能退後也無法向前走

愛是一個自私的念頭 把寂寞消除的理由

剩下的那些感動 能記得多久
網站連結
Eiffel
Iris
pM
Ten
vicky
Winnie_fish
兔仔
肥俊
肥強
海味
雪雪
 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2007-12-05

ABE生日快樂~~wish you all the best~~

尋晚同細佬,家姐打機~~哈哈.....好好笑~~

放學去左染髮~~嘿嘿.....隻色都幾滿意~~happy~~

不過染個時差d赫死我~~個d染髮劑.....熒光粉紅色架~~眼都大左幾倍~~

哈哈.....尋晚有人同我講話結婚~~呵呵....我知你好想啦~~不過新郎不是你呢~~笑~~

_____________________________________________________________

今日超唔想起身返school~~好攰~~=.=

出到去~~整埋份功課...交埋~~重有幾份未做好~~

聽日就死期到啦~~ct都唔知點畫好啦~~comic識睇唔識畫~~

oh shit~~今晚真係唔洗訓啦~~總之頭先唔出去食飯啦~~

星期5又有drawing要交~~就黎放假啦~~

咁多位同學仔要加油加油~~努力埋個exam就可以放大假啦~~

聖誕節就可以玩餐飽啦~~

咁多日假真係要搵d野做下先得啦~~

        

 

刊登時間︰2007-12-05 09:33 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2007-12-03

尋晚半夜醒左無啦啦又坐係到喊~~為咩呢??自己都唔知~~不知不覺又訓著左lu~~

我都唔想同朋友仔既關係攪到咁惡劣架~~我知道你都唔想見到我地攪成咁~~

但係我真係咩都做唔到~~對唔住~~

發現左自己既一個缺點~~有起事上黎就雞手鴨腳~~做d野好似小朋友咁~~

不懂同人相處~~不善處理感情問題~~究竟我可以做d咩黎改變而家既野~~

究竟邊一個先係真正既我呢~~嘻嘻哈哈既我??~~唔出聲既我??~~貪玩既我?......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2007-12-03 11:27 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2007-12-02

尋晚同朋友仔傾計~~玩左陣msn~~

無錯呀~~每一件事同感情都會令一個人長大~~

你唔會忘記~~不過時間可以令傷口痊癒~~心痛,喊...唔代表你軟弱~~

經歷過咁多野~~學懂珍惜~~唔好咁易放棄~~識得放手~~

有時過份堅持唔係一件好事~~

[鐘意]都分好多種~~朋友既,好朋友既,屋企人既,男女朋友既~~學識分辨~~

我真係想呢一切都快D完結~~成班朋友再一齊玩就好啦~~

__________________......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2007-12-02 02:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2007-12-01

突然覺得好灰~~咩都唔想講~~

我唔知為咩重要死頂落去~~皮笑肉不笑~~

你地放過我啦~~我只係想要朋友jai ma~~唔好攪我啦~~唔該~~

出完街~~套戲要用右腦睇既~~=.=哈哈.....最後原來係咁既~~

咁我應該有好多隻鬼係身邊~~朋友仔要小心d~~

對唔住啦~~同學仔~~我講野唔好聽~~口快快~~

sorry啦~~下次唔講啦~~我知道你唔鐘意啦~~

_________________________......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2007-12-01 01:34 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2007-11-29

今日又差d起唔到身~~=.=都係尋晚打機打得太夜啦~~nds大戰~~笑死我~~

creative thinking都ok啦~~present都pre左成堂lu~~

放school去左飲茶順便傾埋d功課~~

傾傾下~~傾左年宵=.=~~滿腦子的黃色思想~~呢班係咩人黎架?!~~

anyway大笑一場之後就去左打機~~

就係我打鼓打到入晒迷既時候....比一位大叔拍我[博]頭~~

頂....重要同我講[呀妹.........

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2007-11-29 11:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
pic