|
|
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
[ 此日誌受密碼保護 ] | |
| |
刊登時間︰2005-04-09 04:18 PM  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
幸福要自己增取! | |
經過呢件事,我發覺幸福唔係必然既!要自己去增取! 人係D好奇怪既動物, 永遠唔懂得珍惜對方(自己所愛既人)直到失去 想好好珍惜,想挽救既時間,會唔會已經太遲呢 唔想失去而免強對方繼續做朋友 事實上係o係到互相傷害緊 有個朋友話,兩個人分手, 其實係比緊自己一個機會 去過一D新既生活,愛情其實係對自己既一種考驗! 時間可以沖淡一切? 失去過就會懂得珍惜 受過既傷害越大, 係咪就會變得更加堅強......
(閱讀全文)
| |
刊登時間︰2005-04-08 01:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
LeTiTbE~LeTiTgO~ | |
唉....都無謂唔開心啦!要黎既黎要走既走!個板啱啱開張就寫d咁既野真係失禮晒!
 尋晚有個傻佬陪我睇戲食飯...睇左"選美俏臥底"...都幾好睇!...好多地方都好好笑!呢個傻佬,想揼我開心...重比我打左下...雖然好細力不過,我都唔應該打你既...真係非常之對唔住啦!...重有多謝晒呢條白海豚! 我玩得好開心!
呢段期間好彩有你陪我,聽我講!ThAnK yOu VeRy MuCh!! 今......
(閱讀全文)
| |
刊登時間︰2005-04-08 10:27 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
[ 此日誌受密碼保護 ] | |
| |
刊登時間︰2005-04-07 04:01 PM  |
« | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|