|
|
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
憺小鬼~~ | |
頭先係公司~~人有三急~~要去一去洗手間~~點知係個厠所到~~厠所明明無人架~~但係就有怪sound wor~~赫到我走都走唔切呀~~細憺無計~~唉!咁大個人仔...重咁細憺...18架啦!好慘~~
| |
刊登時間︰2005-04-12 11:33 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
[ 此日誌受密碼保護 ] | |
| |
刊登時間︰2005-04-12 10:03 AM  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
你放過我啦~~  | |
唉.....點解唔可以放過我呢?
我受夠啦!你唔好得閒就扮到好緊張我,一係就理都唔理下我!你想點呀!你愛我既就放過我啦!唔好再精神折磨我啦! If you love me let me go!please I am begging you to let me go!
| |
刊登時間︰2005-04-11 12:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
睡夢中...... | |
其實人與人既相處,應該坦誠,唔好有野又唔講,人地又點樣可以知道你諗緊咩呀!除非係你肚入面條虫啦! 尋晚同海豚仔傾電話傾到成三點,而家好眼訓....
傾左幾個鍾都好好傾!我好開心有人聽我講、聽我訢苦!
其實好少同d朋友仔講心事,一向都係聽人講多d!其實我識左海豚仔都唔係好耐姐,點解會咁好傾架呢?有d唔明??
會唔會係因為大家都唔開心呢?大家都想搵人傾計?
對唔住啦!因為我既一句說話,令你咁唔開......
(閱讀全文)
| |
刊登時間︰2005-04-11 12:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
女人既大方~~  | |
尋晚同林仔傾電話,講左好多野! 其實一個女人可唔可以容忍到自己心愛既人心入面有另一個人呢? 答案係唔可以! 就算一個女人平時係幾咁大方,幾咁順得人意 當你知道自己鍾意既人,其實重諗著另一個人既時候,就會好唔開心! 過氣女友都係咁話! 佢地會好大方咁比你去見另一個女人,但係其實係想同你講,叫你唔好去! 其實佢地好不安,怕會失去自己心愛既人! 但係男人始終唔明白女人係到諗緊咩! 女人又何嘗知道男人諗緊咩呢! 唉~~~沒完沒了~~......
(閱讀全文)
| |
刊登時間︰2005-04-11 10:15 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|