|
|
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
哎呀~~點解會咁架~~  | |
唉~~
攪到咁大件事~~
出埋瑪麗啦~~
尋晚要即刻出去~~
內臟發炎~~
留院~~
今日去睇佢~~
無咩心情~~
唔寫啦~~
| |
刊登時間︰2005-04-30 11:38 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
[ 此日誌受密碼保護 ] | |
| |
刊登時間︰2005-04-30 11:01 AM  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
HELP ME~~  | |
HELP ME I AM GOING CRAZY~~ 嘩~~好驚呀
~~可能尋晚唔夠訓~~今朝勁眼訓
~~係船無訓~~同朋友仔吹水~~返到公司勁想訓~~咁咪訓左一陣囉
~~老細未返~~本來"PA"左係書枱訓架~~點知訓訓下~~坐左係到訓
~~點知奇怪既事就係呢個時候發生~~訓訓下~~我下意識好似老細返左黎~~好想快D起身~~但係隻眼又打唔開喎~~
掙扎左一陣~~我發覺好似有人打我......
(閱讀全文)
| |
刊登時間︰2005-04-29 02:35 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
心痛~~  | |
尋晚放左工~~返到屋企~~諗著沖個涼~~落去媽媽到食飯~~點知一返到去~~呀公係到嘈~~話呀婆唔舒服~~又唔肯食野~~又le又lo~~咁咪睇下婆婆有無事啦~~佢話無事~~想飲杯水~~咁咪倒杯水佢飲囉~~跟著入左room上網等沖涼~~婆婆個肚唔舒服都好耐啦~~成三四個月啦~~中醫又睇過~~西醫又睇過~~都無咩改善~~朝頭早佢好精神架~~行得訓得~~飯都可以食晒成碗~~但係一到夜晚五、六點~~佢就開始......
(閱讀全文)
| |
刊登時間︰2005-04-29 12:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
唔經唔覺~~ | |
個日搵返以前d相睇~~睇返自己d BB 相~~好得意
~~重有細佬仔啦~~呀妹啦家姐啦~~又睇返小學同班朋友仔D相~~諗下諗下~~我識左班朋友仔都十幾年啦
~~個個都唔同晒啦~~不過有d依然無變~~有d由幼稚園就已經識~~一直到小學都一齊玩~~都可以話係青梅竹馬~~就算中學唔同校~~都重有聯絡~~約埋出黎玩~~好開心架~~都有好多個搬走晒~~移晒民
~~十幾年既感情真係好難得~~有時會......
(閱讀全文)
| |
刊登時間︰2005-04-28 12:25 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | ... | 158 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|