|
|
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
大懶虫~~  | |
呵呵~~又係新既一日~~不過都係一如往常~~好想訓耐d
~~好眼訓
~~之前~~晚晚睇電視睇到點幾兩點~~都重好精神~~而家~~十一點幾我都覺得眼訓啦~~頂硬上都要睇埋"創世紀"~~不過都係睇睇下我就~~
覺豬左啦~~尋日朝重離譜~~個鬧鐘響左成個鐘頭都聽唔到~~唉~~遲晒大到
~~搭唔到船~~媽咪7點7先記得叫我~~朋友仔係船打黎叫我起身~~都重未捨得起身~~直到我屋企個老人家返到黎
~~先至起身~~已經8點~~fly左落去搭8點4~~返工重遲到添~~不過好彩公司無人
~~遲到都無人知~~呵呵~~今日我都遲左起身~~run落碼頭~~即刻打鐘~~好彩~~唔係又要扣多十蚊
~~
朋友仔星期六生日~~噢~~係星期日先係正日~~又要use$$~~唉~~老闆怏d出糧啦~~下個星期六又到個第二個~~嘩~~重慘過打劫

| |
刊登時間︰2005-04-27 10:12 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
TOGETHER~~ | |
<< TOGETHER >> 4'03"
作曲:DAVY CHAN 作詞:林振強 編曲 : 陳光榮
每與你一起這心都很高興 能陪著你世界再沒悶事情
全部雨天轉晴 絕對好心情 逢凝望那對關懷我眼睛
這次不可一起 多麼的想你 和回味與你幹過所有事情
誰令我心傾情 別了更加鮮明 期待快快再次見面和講你聽
* 最愛是你 生命動人因有你 我掛念你 深夜達晨曦
常自不覺地 ......
(閱讀全文)
| |
刊登時間︰2005-04-26 12:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
tOdAy~~  | |
今日海豚返左大陸~~ 海豚仔個胃痛左成日~~ 尋晚先頂唔順去左睇doctor~~ 感冒菌入胃~~ 重問我飲唔飲得檸茶~~ 我今朝又遲左起身啦~~ 7點7媽打黎叫我起身~~ 之後又訓過~~ 7點8朋友仔打黎~~ 係咁叫我起身~~ 我都重未肯起身~......
(閱讀全文)
| |
刊登時間︰2005-04-26 11:37 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
一顆寂寞的心 | |
尋晚又訓唔著~~
 成晚都唔知做咩~~ 有等於無~~ 你多d陪下我得唔得~~
 好無奈~~ 好眼訓呀~~ 呢幾日心情又唔好喎~~
 d人係咁煩住你喎~~ 由其是d大陸既人~~ 你地當我屋企係咩呀~~ 自動提款機呀~~
......
(閱讀全文)
| |
刊登時間︰2005-04-26 11:05 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
噢噢~~  | |
噢~~
 今日海豚仔病左呀
~~ 無晒力噢~~ 點算呢~~
 有d擔心添~~ 傻佬去完游水
~~ 又去跑步
~~ 又走去拉象根
~~ 重去ride單車
∼∼ 唔病先出奇啦∼∼ 係過份疲勞先啱∼......
(閱讀全文)
| |
刊登時間︰2005-04-25 11:53 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | ... | 158 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|