CrAzY hOuSe*。~開心瘋人院~。*

~~千萬不要讓自己有後悔既機會~~

*。\\ 珍惜眼前所有//。*

      

crazylazy
暱稱: Lamz
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
接受~~梁靜茹
彷彿上一分鐘 你還陪在我左右 還以為我們會 開花結果

我還記得玫瑰色天空 卻模糊了我們的臉孔 哼過的歌到底有什麼內容

彷彿已經自由 下一刻我變成風 吹過你的領空 差點失控 回憶在夜裡鬧得很兇

我想我可以明白你所有的痛 想讓你知道我懂 卻擔心言不由衷



我們都接受 一定是彼此不夠成熟 在愛情裡分不了輕重

誠實得過了頭 不能退後也無法向前走

愛是一個自私的念頭 把寂寞消除的理由

剩下的那些感動 能記得多久
網站連結
Eiffel
Iris
pM
Ten
vicky
Winnie_fish
兔仔
肥俊
肥強
海味
雪雪
 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

餓扁喇~~ 不安

嘩~~餓死人喇~~無食早餐~~餓到而家[12:40pm]~~好肚餓~~幾時有得食呀~~

今日一早就落大雨~~重落到鬼咁大~~倒水咁呀~~勁唔想起身~~訓下訓下就7:30~~死喇~~訓錯覺~~重有20分鐘就開船喇~~彈起身刷牙洗面換衫~~一枝箭咁走落去~~好彩趕得切~~呵呵~~重早過呀雀~~居然重遲過我~~唉~~

今日要去理公攞返份profolio喎~~唔記得請假~~打電話去理公~~問佢聽日攞得唔得~~佢地話唔得喎~~唔得咪唔得囉~~唔洗咁講野既~~勁無禮貌 ~~唉~~老細又未返~~同個同事講左聲要出一出去~~我見佢地做熟左個d都係咁咪有檥學檥囉 ~~落左街先記得無bring遮~~落到咁大雨~~都無計淋雨都要行架啦 ~~行到地鐵站咪搭地鐵囉~~唔洗淋咁耐~~去到中環再轉巴士~~去到理公~~死喇行行下唔知自己去左邊添 ~~邊到係GH127呀~~打比兔仔求救~~激到佢生蝦咁跳~~唉~~我都唔熟理公d路~~無計啦 ~~一論爭扎~~終於搵到喇~~搵左我咁耐~~原來係另外個邊~~唔怪之得我搵唔到啦~~真係路痴黎架我 ~~攞完就搭車返公司喇~~去到巴士站~~等左好耐都無車喎~~就係呢個時候個肚開始叫喇~~好肚餓 ~~滴o答滴o答~~30分鐘後~~終於有巴士啦~~搭111~~搭搭下我發現自己係彎仔喎~~死喇開始驚自己搭錯車 ~~嗯嗯~~都係睇定d先~~呵呵原來虛驚一場~~返到中環轉車搭丁丁返西環~~又落大雨喇~~去到正街落車~~返到公司~~12點幾喇~~去左成兩個幾鐘~~返到去勁驚比老細罵~~點知一返到去就見到老細企左係門口喎 ~~[e咁啱線既]~~嘩~~嚇到我傻左咁行返入去~~好彩無比佢罵~~嘿嘿~~又夠鐘食飯喇~~咁又過左half-day喇~~而家唔肚餓lu~~不過頭先搭車搭到又d反胃~~噢噢~~唔緊要啦~~坐下又無事架啦~~

哈哈~~突然諗起d笑料喎~~個日同兔仔行街係長洲~~見到一個豬肉佬[係爸爸d朋友仔]~~佢個名叫呀榮~~所以個個都叫佢豬肉榮~~我都唔知點解自己會諗到呢d野架喎~~我問兔仔~~[[有無人叫呀'乾'又賣豬肉既呢 ~~哈哈~~咁佢咪叫豬肉'乾'~~有無人叫呀'鬆'賣豬肉架~~哈哈~~豬肉鬆~~咁又會唔會有人叫呀'粥'賣豬肉呢~~噢~~豬肉'粥'唔該要half斤豬肉用黎煲豬肉粥!!]]~~哈哈 ~~笑左我地成日~~返去話比媽咪聽都笑到佢傻左~~

尋日同博士仔睇vcd~~唔記得叫咩添~~好恐怖架~~應該係好核突先啱~~講d人為左去証實個個森林有長毛象~~走入去呢個森林~~d人一個一個咁死~~死得好慘~~唔係比d野獸殺死而係一d平時都有可能見到既昆蟲~~嗯~~好核突呀~~媽無煮飯~~出街飲荼~~爸爸無啦啦話我[呀女點解你咁short既]~~有無攪錯~~超~~

老細~~你玩我咩~~比完又問我攞返~~咁你係出定唔出架~~糧你又唔出~~野就照做~~你想點呀~~呀.............~~激死我喇~~fxxx!!!

其實呢我覺得自己好煩架喎~~唔知點解呢~~朋友仔覺唔覺呢~~煩死人個隻~~

        

 

刊登時間︰2005-05-24 12:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

[ 此日誌受密碼保護 ]


請輸入瀏覽密碼:  

        

 

刊登時間︰2005-05-23 02:51 PM  

          

*\\死懶鬼//*

哎呀~~呢排好鬼死懶呀~~又幾日無寫日記~~難得一日放假居然訓左成日~~lunch出左街同呀雀同vicky食~~呀雪坐左一陣就走左喇~~死肥彭話唔出喎~~哈哈~~又係食[到此一遊]~~食完要返走睇鋪~~呵呵~~vicky無野做係到陪我吹下水~~講左好多野喎~~呢排d朋友仔成日講埋d感情問題~~死啦朋友仔開始春心動啦~~唔洗驚實搵到既~~呵呵~~講到我都唔知點答你好啦~~呢排朋友仔古古怪怪~~平時好......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2005-05-23 10:22 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

[ 此日誌受密碼保護 ]


請輸入瀏覽密碼:  

        

 

刊登時間︰2005-05-23 10:58 AM  

          

~~咁又一日喇~~

哈哈~~今日心情唔錯~~不過好眼訓~~前日份功課寄到返hk啦~~今日打電話返polyu~~佢叫我今日拎去大學到~~佢地會交去比department個d人喎~~希望佢地會收我啦~~真係好想讀書呀~~咩都唔識~~都唔知可以搵到d咩工返~~唔係搵唔到~~只係搵唔到自己想做個d姐~~搵到都唔請啦~~咩都唔識~~唉~~重要等到8月8日先知收唔收喎~~咁耐~~等到發毛喇~~不過算啦~~除左等都無咩可以做架啦~......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2005-05-21 10:07 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
pic