|
|
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
餓扁喇~~  | |
嘩~~餓死人喇~~無食早餐~~餓到而家[12:40pm]~~好肚餓~~幾時有得食呀~~

今日一早就落大雨~~重落到鬼咁大~~倒水咁呀~~勁唔想起身~~訓下訓下就7:30~~死喇~~訓錯覺~~重有20分鐘就開船喇~~彈起身刷牙洗面換衫~~一枝箭咁走落去~~好彩趕得切~~呵呵~~重早過呀雀~~居然重遲過我~~唉~~

今日要去理公攞返份profolio喎~~唔記得請假~~打電話去理公~~問佢聽日攞得唔得~~佢地話唔得喎~~唔得咪唔得囉~~唔洗咁講野既~~勁無禮貌
~~唉~~老細又未返~~同個同事講左聲要出一出去~~我見佢地做熟左個d都係咁咪有檥學檥囉
~~落左街先記得無bring遮~~落到咁大雨~~都無計淋雨都要行架啦
~~行到地鐵站咪搭地鐵囉~~唔洗淋咁耐~~去到中環再轉巴士~~去到理公~~死喇行行下唔知自己去左邊添
~~邊到係GH127呀~~打比兔仔求救~~激到佢生蝦咁跳~~唉~~我都唔熟理公d路~~無計啦
~~一論爭扎~~終於搵到喇~~搵左我咁耐~~原來係另外個邊~~唔怪之得我搵唔到啦~~真係路痴黎架我
~~攞完就搭車返公司喇~~去到巴士站~~等左好耐都無車喎~~就係呢個時候個肚開始叫喇~~好肚餓
~~滴o答滴o答~~30分鐘後~~終於有巴士啦~~搭111~~搭搭下我發現自己係彎仔喎~~死喇開始驚自己搭錯車
~~嗯嗯~~都係睇定d先~~呵呵原來虛驚一場~~返到中環轉車搭丁丁返西環~~又落大雨喇~~去到正街落車~~返到公司~~12點幾喇~~去左成兩個幾鐘~~返到去勁驚比老細罵~~點知一返到去就見到老細企左係門口喎
~~[e咁啱線既]~~嘩~~嚇到我傻左咁行返入去~~好彩無比佢罵~~嘿嘿~~又夠鐘食飯喇~~咁又過左half-day喇~~而家唔肚餓lu~~不過頭先搭車搭到又d反胃~~噢噢~~唔緊要啦~~坐下又無事架啦~~

哈哈~~突然諗起d笑料喎~~個日同兔仔行街係長洲~~見到一個豬肉佬[係爸爸d朋友仔]~~佢個名叫呀榮~~所以個個都叫佢豬肉榮~~我都唔知點解自己會諗到呢d野架喎~~我問兔仔~~[[有無人叫呀'乾'又賣豬肉既呢
~~哈哈~~咁佢咪叫豬肉'乾'~~有無人叫呀'鬆'賣豬肉架~~哈哈~~豬肉鬆~~咁又會唔會有人叫呀'粥'賣豬肉呢~~噢~~豬肉'粥'唔該要half斤豬肉用黎煲豬肉粥!!]]~~哈哈
~~笑左我地成日~~返去話比媽咪聽都笑到佢傻左~~
尋日同博士仔睇vcd~~唔記得叫咩添~~好恐怖架~~應該係好核突先啱~~講d人為左去証實個個森林有長毛象~~走入去呢個森林~~d人一個一個咁死~~死得好慘~~唔係比d野獸殺死而係一d平時都有可能見到既昆蟲~~嗯~~好核突呀~~媽無煮飯~~出街飲荼~~爸爸無啦啦話我[呀女點解你咁short既]~~有無攪錯~~超~~
老細~~你玩我咩~~比完又問我攞返~~咁你係出定唔出架~~糧你又唔出~~野就照做~~你想點呀~~呀.............~~激死我喇~~fxxx!!!
其實呢我覺得自己好煩架喎~~唔知點解呢~~朋友仔覺唔覺呢~~煩死人個隻~~
| |
刊登時間︰2005-05-24 12:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |

|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
[ 此日誌受密碼保護 ] | |
| |
刊登時間︰2005-05-23 02:51 PM  |
|
*\\死懶鬼//* | |
哎呀~~呢排好鬼死懶呀~~又幾日無寫日記~~難得一日放假居然訓左成日~~lunch出左街同呀雀同vicky食~~呀雪坐左一陣就走左喇~~死肥彭話唔出喎~~哈哈~~又係食[到此一遊]~~食完要返走睇鋪~~呵呵~~vicky無野做係到陪我吹下水~~講左好多野喎~~呢排d朋友仔成日講埋d感情問題~~死啦朋友仔開始春心動啦~~唔洗驚實搵到既~~呵呵~~講到我都唔知點答你好啦~~呢排朋友仔古古怪怪~~平時好......
(閱讀全文)
| |
刊登時間︰2005-05-23 10:22 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
[ 此日誌受密碼保護 ] | |
| |
刊登時間︰2005-05-23 10:58 AM  |
|
~~咁又一日喇~~ | |
哈哈~~今日心情唔錯~~不過好眼訓~~前日份功課寄到返hk啦~~今日打電話返polyu~~佢叫我今日拎去大學到~~佢地會交去比department個d人喎~~希望佢地會收我啦~~真係好想讀書呀~~咩都唔識~~都唔知可以搵到d咩工返~~唔係搵唔到~~只係搵唔到自己想做個d姐~~搵到都唔請啦~~咩都唔識~~唉~~重要等到8月8日先知收唔收喎~~咁耐~~等到發毛喇~~不過算啦~~除左等都無咩可以做架啦~......
(閱讀全文)
| |
刊登時間︰2005-05-21 10:07 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | ... | 158 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|