|
|
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
A~B~C~ | |
呢幾日無咩心情~~唔想打日記~~好無奈又比人呃~~死人頭~~
呵呵~~係鮮果堡返工都幾好~~呢排日日做到11點先放工~~好攰呢~~返到屋企又訓唔著~~唔講啦~~小事一宗~~
好黑呀曬到~~噢~~
哈哈~~有好消息呀~~哥哥同返佢女朋友仔一齊啦~~等左咁耐終於比佢等到~~祝你幸福快樂啦~~開開心心~~唔好再比佢走啦~~唔係就打扁你呢條衰海豚~~呵呵~~重呃左你餐飯添~~有d衰添~~不過唔緊啦~~你save下$$先啦~~我話bring埋男朋友仔黎架嗎~~不過都重未有~~所以你等下添啦~~你走唔到架啦~~我要你大出血呀~~哈哈
今日訓左成日~~一陣要返工~~好攰呢~~
哈哈~~我收到一個好耐無見既朋友仔既e貓啦~~佢問朋友仔搵到我個e-mail喎~~真係好~~朋友仔係日本入到U啦~~我重要等~~噢~~無言.....
| |
刊登時間︰2005-06-12 11:14 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
呵呵~~ | |
好熱呀今日~~一早起身~~出左hk~~等兔仔~~終於搬返黎啦~~好野~~呵呵~~不過成屋都係野~~救命呀~~ 呵呵~~今日同爸B去左游水~~好耐無同爸B去游水啦~~呵呵~~開心~~ [音公]食飯比XX追喎~~成街都係~~E........ 返工返到10點幾就走左啦~~好攰~~
| |
刊登時間︰2005-06-12 11:21 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
好攰~~ | |
1/6 最後一日返工~~好野~~呵2~~開心~~不過都重未出糧比我~~慘慘~~唔通真係白做~~唔係嗎~~唔好啦~~ 一早就返左屋企喇~~唔記得做過咩啦~~kokoko 2/6 今日無咩做~~同媽打,呀K出左hk~~去左探媽打既朋友仔~~佢做醫生架~~佢話我條脛脤左~~重要個個禮拜都要去睇佢~~唉~~佢話我太個緊張先會咁喎~~夜晚去左同呀雀,肥彭打波~~打左兩個鐘~~散晒~~返到home玩左陣電腦~~嗯嗯~......
(閱讀全文)
| |
刊登時間︰2005-06-09 11:27 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
哈哈~~有得去街街~~ | |
哈哈∼∼今日有得去街街∼∼去睇戲唔知好唔好睇∼∼戀愛嫁期∼∼個人好攰唔知係咪因為好朋友仔到左呢∼∼噢噢∼∼攰攰的∼∼聽日再寫∼∼
| |
刊登時間︰2005-05-31 03:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
爆笑瘋人院 | |
呵呵~~咁都可以笑餐飽既~~收鋪~~食菠蘿~~唉~~有無攪錯~~唔係嗎~~媽子咁檥講野既~~\點解有菠蘿既??/
~~[我買比你地食架嗎]*x凱琪feel*
~~哈哈~~笑死我地~~媽子重要講多幾次都唔知我地笑咩~~唉~~肚都痛埋~~收完鋪入去食菠蘿~~爸B話d菠蘿好難食喎~~難食重食多幾'舊'喎
~~食完係咁放臭彈~~唔怪之得爸B鄉下叫'屁菠蘿'啦~~救命~~臭氣沖天
~~咁又笑左差唔多......
(閱讀全文)
| |
刊登時間︰2005-05-31 03:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | ... | 158 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|