CrAzY hOuSe*。~開心瘋人院~。*

~~千萬不要讓自己有後悔既機會~~

*。\\ 珍惜眼前所有//。*

      

crazylazy
暱稱: Lamz
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
接受~~梁靜茹
彷彿上一分鐘 你還陪在我左右 還以為我們會 開花結果

我還記得玫瑰色天空 卻模糊了我們的臉孔 哼過的歌到底有什麼內容

彷彿已經自由 下一刻我變成風 吹過你的領空 差點失控 回憶在夜裡鬧得很兇

我想我可以明白你所有的痛 想讓你知道我懂 卻擔心言不由衷



我們都接受 一定是彼此不夠成熟 在愛情裡分不了輕重

誠實得過了頭 不能退後也無法向前走

愛是一個自私的念頭 把寂寞消除的理由

剩下的那些感動 能記得多久
網站連結
Eiffel
Iris
pM
Ten
vicky
Winnie_fish
兔仔
肥俊
肥強
海味
雪雪
 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

~~*\\細心d諗下啦//*~~

今日心情唔知點解好靚~~呵呵~~開心死*\>.</*~~不過婆婆今日又要返醫院~~照超聲波~~唔知佢又有咩事~~醫院無啦啦打黎叫佢返去~~唔知咩事呢~~唔會有事o瓜~~今日都無咩特別~~老闆一如往日~~都唔肯出糧~~極度無奈~~不過就算佢而家出我都唔做lu~~係到都學唔到d咩~~又無野做~~係人都走啦~~個老闆重有好多野架~~唔講啦唔想做長舌婦~~不過佢真係好唔捻架~~朋友仔搵工要小心d呀~~

尋晚無啦啦比我搵返以前本紀念冊~~有兩本喎~~一本中三諗著讀唔到寫既~~一本係去New Zealand之前寫既~~睇返本紀念冊~~突然好懷念以前一齊讀書既朋友仔~~而家各散east west~~想見返都好難啦~~返工返學~~有自己既路要行~~=.=唉~~睇返d相真係好想返返去以前~~開開心心無憂無慮~~一日到黑都正係識得玩~~嘿嘿哈哈~~不過人始終要長大~~行自己想行既路~~不過真係好攪笑~~居然有朋友仔為我作歌仔...[如果Lamdy不快樂,XX亦唔快樂....]~~哈哈~~朋友仔唔知見唔見到我打左係日記呢~~註:女仔黎架,佢好鐘意楊千嬅架,估下係邊個~~重有好多X苦之言~~朋友仔想同我講既真心說話~~朋友仔既秘密~~朋友仔既心底話~~重有好多相~~嘩~~真係想時光倒流呀~~如果有得我再choose既話~~我可能唔會choose離開~~留返係hk~~不過而家返到hk~~朋友仔都一檥咁好~~好開心~~呵呵~~死啦~~d朋友仔會唔會打緊[刻痴]呢~~哈哈~~

I wonder how~~I wonder why~~

Why you always make me cry~~

Treat me good~~Tell no lies~~

You are the best in my life~~

Talk to me~~Share your mind~~

I'll always be by your side~~

Always [Hi]~~Never [Bye]~~

That's why friendship never die~~

Friendship Forever~~

Today

作曲: 陳光榮 填詞: 周禮茂    

離開 這一刻感覺不會忘記
朋友 抱擁告別明天各自遠飛
難得 並沒傷感依依不捨顧慮
重拾昨天 樂趣一堆
曾經 每一天相約找美麗去
陶醉 美的故事互相勉勵去追
曾經 望著天空一起哭泣至睡
臨別說起 亦笑相對

#別了依然相信 以後有緣再聚
未曾重遇以前 要珍惜愛自己
在最好時刻分離不要流眼淚
就承諾在某年 某一天某地點 再見

TODAY WHILE THE BLOSSOMS
STILL CLING TO THE VINE
I’LL TASTE YOUR STRAWBERRIES
I’LL DRINK YOUR SWEET WINE
A MILLION TOMORROWS
SHALL ALL PASS AWAY
ARE WE FORGET ALL THE JOY
THAT IS OURS TODAY

Repeat # #

開學禮  (青出於藍主題曲)

作曲:吳國恩
填詞:黃偉文
編曲:adrian chan
監製:江港生


*同學各位 找個位 這是你的開學禮
望前看 想像戴著四方帽時多美麗
先交過難忘學費 先不會來年失禮
明天總會是個新學期 終生制*

總要學   無論代價多重
學會的   多少幫補自信
背過書   何時被考起總有些用
至少你知道什麼不懂

大概只得戀愛是 沒標準的教科書
必須靠人不斷試 學傳情達意
二人共處 才夠真摯

同學各位 找個位 這是你的開學禮
若然你生活有時過得苦亦不作弊
荊棘裡完成學位 操守卻仍然高貴
學懂的會是你畢業時 的優勢

曆遍艱辛不作弊 受苦也練成造詣
因此說人生在世 運程難預計
但能入世 培養聰慧

Repeat* 2

老友記

麟:不必比較朋友哪個多 有事即刻趕到哪個可
個個也可不愛 但您總理我
李:陪您唱歌 陪我踢波 隨您重色輕友都可
自動報名認做第一個 分享我 快樂痛楚

*合:老友記 永遠有約 哪會放飛機
麟:您所愛的不愛您
李:我肩膊可拍住您
合:這種情誼才堪稱老死
合:老友記
麟:老了銘記的不會是名利
李:我只記得您是我知己
合:識到您都算夠運氣

李:時間太少 朋友太多 扶我站起的有幾可
麟:日夜拍拖 但是亦清楚 一需要
合:您就幫拖
*repeat

合:老友記 記到老了也會記得起
李:哪管理虧都撐您
麟:哪管我不夠完美
合:這種情宜才可堪稱老死
合:老友記 老了銘記的不會是名利
我只記得您是我知己 莫問誰是愛侶
李:也妒忌您

麟:My friend

我們的紀念冊

讀白:a.十個有7個祝我地友誼萬歲,咁行既
b.不過,要做到友誼萬歲難D,定系生活快樂難D呢
c.定系百尺竿頭 學業進步 萬事如意 明天會更好
願我們愉快三個 友誼萬歲7個
小馬自稱懷勉我 但無法解釋牽掛我什麼
在這記念冊之中 大傻成熟了很多
他竟祝福我未來要突破
臨別要在這間愉快的班房起舞
願我愉快三個 友誼萬歲七個
小馬自稱懷勉我 但無法解釋牽掛我什麼
在這記念冊之中 大傻成熟了很多
他竟祝福我未來要突破

* 同學驟變老友 都想有前程錦繡
從前未算老友 也突然想握嚇手 *

# 誰在悼念 快速接近成年
誰告誡我 放心不要睡眠
在臨別就似明星給我簽名 對我表演
還未學習怎麼記念從前 便發覺要懂得擁抱明天
祝福都當諾言 以後不知會點 大個當然會善變 #

就算忘了功課 我們記得怎坐
考試罰抄嘗試過 但誰會記得怎去唱校歌
願你也後悔當初 為何胡亂唱這歌
卡拉OK裡面無法直播

Repeat * #

從此怎偷看校草 才深深悔恨常常遲到
他給我們支撐過每個清早
臨別要在這間愉快的班房起舞

Repeat #



小心讀每一個字,再用一兩秒諗下~用真d去諗~你就會知道講咩!

1.我愛你不是因為你是誰,而是我在你面前可以是誰。

2.沒有男人或女人是值得你為他流眼淚,值得的那一位,不會要你哭。

3.那人不是你所想般愛你,但不代表那人不是全心全意地愛你。

4.一個真正的朋友是向著你伸手,觸動你心靈的人。

5.掛念一個人最差的方式,就是你坐在他身旁,而知道你不能擁有他。

6.就算你不快樂也不要皺眉,因為你永不知道誰會愛上你的笑容。

7.在世界裡你可能只是某人,但對某人你可能是全世界。

8.不要花時間在一個不會花時間在你身上的人。

9.可能神要我們在遇到那位對的人之前先遇上一些錯的人,讓我們遇到那位對先生/對小姐時懂得珍惜。

10.不要因為完結而哭,要為曾經發生而微笑。

11.這個世界永遠也會有一些傷害你的人,你要做的就是繼續去信人和小心你下次信的人。

12.在你嘗試了解其他人和盼望其他人明白你之前,先把你自己變成一個更好的人和了解你自己。

13.不要太努力去找,最好的東西是在你最預計不到的時候出現

        

 

刊登時間︰2005-05-12 09:28 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

"那天,我遇見了你"

今日日記係下而...after歌詞...

小說分享~~

"那天,我遇見了你" --- 個人原創的愛情小說

認識、相愛,時刻都在乎天長地久,
緬邈、低迴,愛從來都是一種思念。


*                                 *                                 *

這陣子我習慣了喝咖啡。 ......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2005-05-11 02:09 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

~~*\\d歌詞幾有意思//*~~

TVB《學警雄心》主題曲

作曲: 郭力行
填詞: 高皓正
主唱: 郭力行+高皓正+吳卓羲+Sky  合唱

共命運較量
望著目標不需要理風向
這次跌低意會有下一場
你有我不必怕會追不上

為願望發亮 ......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2005-05-11 11:30 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

無聊日~~ 不安

今日都係好眼訓~~尋晚唔知做咩~~一訓落杘就訓死左 ~~今朝起身發覺個枕頭比人換左都唔知~~下~~有無攪錯 ~~咩人黎架~~咁都得既~~好攰唔想起身~~本來今日有d'匆'動想打電話叫佢起身~~不過都係無~~又唔知自己想點啦 ~~係船又訓過~~真係好眼訓架嗎~~朋友仔話~~[你訓到撞船你都唔識醒呀,訓到無晒知覺,好似大"fun"迷咁]~~嘩~~唔係瓜~~咁恐怖架咩 ~~我係夜訓......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2005-05-11 10:11 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

都唔知想點~~

尋晚同朋友仔玩msn,icq~~傾左都好多野~~其實人個腦諗緊咩架呢~~真係好想知道~~明明已經知道自己想做某d野~~但係到你想去做既時間~~又唔知自己想點~~究竟個腦點work架~~一時想咁一時又想咁~~點先知自己想點~~其實點解做人唔可以簡簡單單呢~~話一就一~~話二就二~~點解又要lee又要loo~~左整又整~~到最後咪又係原地踏步~~或者咩都無做~~係到怨天尤人~~係到諗如果我當初咁做就好......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2005-05-10 01:25 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
pic