|
|
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
SaDdNeSs~~  | |
今日無咩心情~~
唔知點解呢~~
好攰呀~~
好眼訓~~
又訓著左~~
今晚重要上堂添呀~~
死啦~~
好攰~~
無咩心情~~
今日寫住咁多先啦~~
都無咩野寫~~
呵呵~~今晚可以見到海豚啦~~
| |
刊登時間︰2005-04-20 02:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
[ 此日誌受密碼保護 ] | |
| |
刊登時間︰2005-04-19 12:20 PM  |
|
HaPpIeS eVeR~~ | |
今日約左海豚去街街~~ 一點半係"小小心意街"等~~ 我地諗住去睇6點"湊仔型警"~~ 我地去左銅鑼灣~~ 我早餐都未食~ 海豚就陪左我去食野~~ 去左食魚蛋粉~~ 個到好多人架,又大大碗~~ 我都唔會食得晒既~~ 咪叫左籮白,雞尖,bb腸~~ 真係好鬼好食~......
(閱讀全文)
| |
刊登時間︰2005-04-19 10:25 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
問題少年~~  | |
哎呀~~ 幾日無寫日記~~ 因為好攰啦~~ 上上下網比人恐嚇我~~ 我話要收工~~ 唔講住啦~~ 佢竟然同我講~~ 我走佢就死比我睇喎~~ 重要講完即刻offline添~~ 咩人黎架~~ 今日都無咩特別事發生~......
(閱讀全文)
| |
刊登時間︰2005-04-19 09:41 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
世界上最傻的人 |
世界上最傻的人
世界上最傻的人是不在乎他(她)眼裡有沒有自己卻還是願意去為他(她)付出
世界上最傻的人是不讓他(她)知道自己喜歡著他(她)還愛他(她)愛的要死
世界上最傻的人是去對一段永遠都不能會有結果的人付出自己的真心
世界上最傻的人是明知道他(她)眼中沒有自己還是死心踏地的愛著
世界上最傻的人是他(她)可以沒有自己自己卻還是不能沒有他(她)
......
(閱讀全文) |
| |
刊登時間︰2005-04-18 10:02 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | ... | 158 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|