|
|
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
不束之客~~ | |
今日無啦啦收到個sms~~
係一個好日都唔會搵下我既朋友仔~~
無啦啦又send d 故怪野~~
死啦有不束之客呀~~
哈哈~~傻左~~
海豚話自己尋日好開心喎~~
係因為工作上有d問題~~
所以好煩惱~~
你唔好咁啦~~
笑返先係我識既海豚仔呀嗎~~
笑啦、笑啦、笑啦笑~~
一笑一切都變精彩~~
| |
刊登時間︰2005-04-19 10:37 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
好慘呀~~ | |
最深的愛是放棄
| |
刊登時間︰2005-04-16 10:02 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
撞返個朋友仔啦~~  | |
今日唔係星期日,係重要返工返學既一日∼∼ 今朝遲左起身∼∼ 好彩都知醒,挪挪臨沖涼、洗面、刷牙∼∼ 用左三個字時間∼∼ 跟著就fly左落鋪頭∼∼ 早餐都未食就去左搭船啦∼∼ 好鬼肚餓∼∼ 不過今日係船撞到朋友仔∼∼ 好耐無同佢吹水啦∼∼ 講返好多以前係學校d野∼∼ 真係好鬼好笑∼......
(閱讀全文)
| |
刊登時間︰2005-04-16 09:50 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
心理測驗既結果~~ |
嘿嘿 ...呢個結果都幾準架喎∼∼呵呵去yes既mindgames到玩下啦! 你係咪破璃人感情失敗一觸即碎?
|
| |
刊登時間︰2005-04-15 04:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|