|
|
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
[ 此日誌受密碼保護 ] | |
| |
刊登時間︰2005-05-20 11:39 AM  |
|
~~日日如事~~ | |
今日無咩特別~~日日都係咁~~起身返工~~搭船同肥彭吹水~~哈哈~~肥彭幾日前比我嚇死左~~今日比第二個朋友仔嚇死左~~呵呵~~今日有人請我食糖~~嗯嗯~~黑加論子~~好好味~~今日唔知老細出唔出糧呢~~好眼訓~~唉~~日日都咁眼訓~~真係要早d訓先得喇~~嗯嗯~~唔講lu~~唔知有咩野寫~~在此停筆~~

| |
刊登時間︰2005-05-20 11:36 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
~~nothing to say~~  | |
尋日去考入學試...唉...灰晒...訓得兩個鐘...趕緊做好份profolio去交...成五點先訓...勁眼訓...6點幾比一個message嘈醒...嘩...一睇原來係長途既...不過嘈醒我都係唔應該架啦...reply左佢不過唔知自己打左d咩...一send完又死[C]咁...7點幾又比肥彭嘈醒左...不過收左線兩秒都唔洗又訓死左...太攰啦...8點幾媽咪打黎叫我起身...打......
(閱讀全文)
| |
刊登時間︰2005-05-19 10:07 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
~~*\\太平清醮//*~~ | |
幾日無寫啦~~唔得閒~~ 15/5係一年一度既太平清醮~~長洲好多人呀~~居然有旅行團入黎睇喎~~我都有幾年未睇過啦~~不過好似無咩氣分~~8點比人嘈醒~~落左街~~好鬼死熱~~重病病地~~幾日都要食齋~~無咩野食為有煮[出前一丁]~~煮左都唔夠30分鐘就比人食晒~~又要煮過~~十一點幾d朋友仔開始黎啦~~開頭諗著係鋪頭睇架~~不過家姐d朋友仔又黎左~~太多人啦~~咁我地咪上左我aunty到睇囉~~......
(閱讀全文)
| |
刊登時間︰2005-05-17 12:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
~~*\\細心d諗下啦//*~~後記~~ | |
嘩~~老細今日心情一定好靚喇~~佢請我地去飲荼喎~~去左[好彩]到食~~原來中左千幾蚊六合彩~~唔怪之得啦~~早知你無咁好死架啦~~糧又唔出~~重會請人食飯~~食完我自己返公司先~~點知比我係公司部[車立]撞到痴線佬~~係咁同我講野喎~~又走唔到喎~~勁想死囉個刻~~ 救命呀~~個喉嚨極痛~~就黎講唔到野啦~~朋友仔話我叫得太大聲喎~~所以喉嚨痛喎~~傻架~~呵呵~~而家唔只痛重好癢添~~係咁咳~~......
(閱讀全文)
| |
刊登時間︰2005-05-12 04:58 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | ... | 158 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|