CrAzY hOuSe*。~開心瘋人院~。*

~~千萬不要讓自己有後悔既機會~~

*。\\ 珍惜眼前所有//。*

      

crazylazy
暱稱: Lamz
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
接受~~梁靜茹
彷彿上一分鐘 你還陪在我左右 還以為我們會 開花結果

我還記得玫瑰色天空 卻模糊了我們的臉孔 哼過的歌到底有什麼內容

彷彿已經自由 下一刻我變成風 吹過你的領空 差點失控 回憶在夜裡鬧得很兇

我想我可以明白你所有的痛 想讓你知道我懂 卻擔心言不由衷



我們都接受 一定是彼此不夠成熟 在愛情裡分不了輕重

誠實得過了頭 不能退後也無法向前走

愛是一個自私的念頭 把寂寞消除的理由

剩下的那些感動 能記得多久
網站連結
Eiffel
Iris
pM
Ten
vicky
Winnie_fish
兔仔
肥俊
肥強
海味
雪雪
 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

[ 此日誌受密碼保護 ]


請輸入瀏覽密碼:  

        

 

刊登時間︰2005-05-20 11:39 AM  

          

~~日日如事~~

今日無咩特別~~日日都係咁~~起身返工~~搭船同肥彭吹水~~哈哈~~肥彭幾日前比我嚇死左~~今日比第二個朋友仔嚇死左~~呵呵~~今日有人請我食糖~~嗯嗯~~黑加論子~~好好味~~今日唔知老細出唔出糧呢~~好眼訓~~唉~~日日都咁眼訓~~真係要早d訓先得喇~~嗯嗯~~唔講lu~~唔知有咩野寫~~在此停筆~~

        

 

刊登時間︰2005-05-20 11:36 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

~~nothing to say~~ 鬱悶

尋日去考入學試...唉...灰晒...訓得兩個鐘...趕緊做好份profolio去交...成五點先訓...勁眼訓...6點幾比一個message嘈醒...嘩...一睇原來係長途既...不過嘈醒我都係唔應該架啦...reply左佢不過唔知自己打左d咩...一send完又死[C]咁...7點幾又比肥彭嘈醒左...不過收左線兩秒都唔洗又訓死左...太攰啦...8點幾媽咪打黎叫我起身...打......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2005-05-19 10:07 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

~~*\\太平清醮//*~~

幾日無寫啦~~唔得閒~~

15/5係一年一度既太平清醮~~長洲好多人呀~~居然有旅行團入黎睇喎~~我都有幾年未睇過啦~~不過好似無咩氣分~~8點比人嘈醒~~落左街~~好鬼死熱~~重病病地~~幾日都要食齋~~無咩野食為有煮[出前一丁]~~煮左都唔夠30分鐘就比人食晒~~又要煮過~~十一點幾d朋友仔開始黎啦~~開頭諗著係鋪頭睇架~~不過家姐d朋友仔又黎左~~太多人啦~~咁我地咪上左我aunty到睇囉~~......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2005-05-17 12:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

~~*\\細心d諗下啦//*~~後記~~

嘩~~老細今日心情一定好靚喇~~佢請我地去飲荼喎~~去左[好彩]到食~~原來中左千幾蚊六合彩~~唔怪之得啦~~早知你無咁好死架啦~~糧又唔出~~重會請人食飯~~食完我自己返公司先~~點知比我係公司部[車立]撞到痴線佬~~係咁同我講野喎~~又走唔到喎~~勁想死囉個刻~~

救命呀~~個喉嚨極痛~~就黎講唔到野啦~~朋友仔話我叫得太大聲喎~~所以喉嚨痛喎~~傻架~~呵呵~~而家唔只痛重好癢添~~係咁咳~~......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2005-05-12 04:58 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
pic