|
|
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
=.= | |
女人既第6感係咪真係可以咁準既呢??~~今朝都唔記得幾點啦~~
突破醒左..d眼淚不停咁流~~唔知咩事呢~~再訓~~
一訓就訓到2點幾~~訓左十幾個鐘~~=.=crazy??~~
同媽咪食野~~先知原來佢今朝離開左我地lu~~
記得2日前係街都重見到佢同佢傾計~~今日佢已經唔係到啦~~只能感慨生命薄弱~~
上一刻同你有講有笑~~下一秒已經無機會再見~~
人既離開...傷心在所難免~~不過最令人傷感既係...留下既只有....債!!
朋友仔記得要珍惜眼前所有.....................
_____________________________________________
心中感嘆 似水流年 不可以留住昨天
留下只有思念 一串串永遠纏
浩瀚煙波裡我懷念 懷念往
外貌早改變 處境都變 情懷未變
| |
刊登時間︰2008-01-20 06:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
2008-01-18 | |
做咩事呢~~成日發夢都見到佢既呢~~ 其實感情係咪好似馬拉松咁既呢??跑呀跑~~跑到攰了就停低休息下~~ 每到一個check point既時候都認為自己可以繼續跑落去~~跌倒都可以起返身再跑過~~ 去到呢個check point~~我真係覺得好攰啦~~無力氣再跑落去~~ 要好好咁抖下.... 或者我只係一個[[籃莓批]]~~ __________________________________________......
(閱讀全文)
| |
刊登時間︰2008-01-18 03:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
2008-01-17 | |
開完大會一致決定去踩冰~~約埋人唱k就覺豬lu~~ __________________________________________ 一早就起身出去lu~~哈...今次我無遲到~~不過到佢地遲law~~ 等左一陣5百蚊同jovy就到左lu~~去食野等eiff~~ 食完野就去左行玩具反斗城~~哈哈......[數車車]~~eiff比我地激死左~~ 玩左一倫就去左踩冰lu~~$45玩成日都得呀~~good~......
(閱讀全文)
| |
刊登時間︰2008-01-18 03:11 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
2008-01-16 | |
講一d會比人識串既大話~~又何必呢??
| |
刊登時間︰2008-01-16 11:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 158 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|