CrAzY hOuSe*。~開心瘋人院~。*

~~千萬不要讓自己有後悔既機會~~

*。\\ 珍惜眼前所有//。*

      

crazylazy
暱稱: Lamz
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
接受~~梁靜茹
彷彿上一分鐘 你還陪在我左右 還以為我們會 開花結果

我還記得玫瑰色天空 卻模糊了我們的臉孔 哼過的歌到底有什麼內容

彷彿已經自由 下一刻我變成風 吹過你的領空 差點失控 回憶在夜裡鬧得很兇

我想我可以明白你所有的痛 想讓你知道我懂 卻擔心言不由衷



我們都接受 一定是彼此不夠成熟 在愛情裡分不了輕重

誠實得過了頭 不能退後也無法向前走

愛是一個自私的念頭 把寂寞消除的理由

剩下的那些感動 能記得多久
網站連結
Eiffel
Iris
pM
Ten
vicky
Winnie_fish
兔仔
肥俊
肥強
海味
雪雪
 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

=.=

女人既第6感係咪真係可以咁準既呢??~~今朝都唔記得幾點啦~~

突破醒左..d眼淚不停咁流~~唔知咩事呢~~再訓~~

一訓就訓到2點幾~~訓左十幾個鐘~~=.=crazy??~~

同媽咪食野~~先知原來佢今朝離開左我地lu~~

記得2日前係街都重見到佢同佢傾計~~今日佢已經唔係到啦~~只能感慨生命薄弱~~

上一刻同你有講有笑~~下一秒已經無機會再見~~

人既離開...傷心在所難免~~不過最令人傷感既係...留下既只有....債!!

朋友仔記得要珍惜眼前所有.....................

_____________________________________________

心中感嘆 似水流年 不可以留住昨天
留下只有思念 一串串永遠纏

浩瀚煙波裡我懷念 懷念往
外貌早改變 處境都變 情懷未變

        

 

刊登時間︰2008-01-20 06:02 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2008-01-18

做咩事呢~~成日發夢都見到佢既呢~~

其實感情係咪好似馬拉松咁既呢??跑呀跑~~跑到攰了就停低休息下~~

每到一個check point既時候都認為自己可以繼續跑落去~~跌倒都可以起返身再跑過~~

去到呢個check point~~我真係覺得好攰啦~~無力氣再跑落去~~

要好好咁抖下....

或者我只係一個[[籃莓批]]~~

__________________________________________......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2008-01-18 03:26 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2008-01-17

開完大會一致決定去踩冰~~約埋人唱k就覺豬lu~~

__________________________________________

一早就起身出去lu~~哈...今次我無遲到~~不過到佢地遲law~~

等左一陣5百蚊同jovy就到左lu~~去食野等eiff~~

食完野就去左行玩具反斗城~~哈哈......[數車車]~~eiff比我地激死左~~

玩左一倫就去左踩冰lu~~$45玩成日都得呀~~good~......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2008-01-18 03:11 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2008-01-16

講一d會比人識串既大話~~又何必呢??

        

 

刊登時間︰2008-01-16 11:43 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

2008-01-16

睇完時間表~~只有一句[[阿門]]~~

        

 

刊登時間︰2008-01-16 04:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
pic