CrAzY hOuSe*。~開心瘋人院~。*

~~千萬不要讓自己有後悔既機會~~

*。\\ 珍惜眼前所有//。*

      

crazylazy
暱稱: Lamz
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
接受~~梁靜茹
彷彿上一分鐘 你還陪在我左右 還以為我們會 開花結果

我還記得玫瑰色天空 卻模糊了我們的臉孔 哼過的歌到底有什麼內容

彷彿已經自由 下一刻我變成風 吹過你的領空 差點失控 回憶在夜裡鬧得很兇

我想我可以明白你所有的痛 想讓你知道我懂 卻擔心言不由衷



我們都接受 一定是彼此不夠成熟 在愛情裡分不了輕重

誠實得過了頭 不能退後也無法向前走

愛是一個自私的念頭 把寂寞消除的理由

剩下的那些感動 能記得多久
網站連結
Eiffel
Iris
pM
Ten
vicky
Winnie_fish
兔仔
肥俊
肥強
海味
雪雪
 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2008-01-05

性格分析~~哈哈.....good~~

■性格基因
你是個執著樂觀的人,對人生的看法充滿熱忱和幾分難得的孩子氣。重視情感的你很容易被打動,正因為如此,經常受制於人情壓力,且因為情感付出太多,最後被毫無保留的傷害而深感痛苦不已。你的想法單純,不夠世故是你的優點,也是缺點。任何事情都是一體兩面,你的善良成為他人利用你的地方, 拿不出主見,受到他人看法影響而搖擺不定,會影響學習與工作,甚至是
愛情摺D愕耐讌f多半是沒有必要的,因為天真而受創,也難以博得他人的同情。

■生命路線
你需要更理性地釐清自己的需要,不要順著感情做判斷和過日子。你已經耗費很多時間與心力在成就他人,和滿足自己的情緒感動,剩下來的時間,你應該學著為自己訂出原則。保持生命的熱忱很重要,但請不要忘了也要善待自己,過濾
朋友和予取予求的家人,或是與情人保持距離,是你要加強的務實理性生存態度,千萬不要過分★燒自己,最後只是為了照亮他人。你的身體裡面需要有一點點自私的血液,對於人性的洞察也要更加深刻。孩子氣雖賦予你可愛的特質,但學習保護自己,也是成長的重要課題。

        

 

刊登時間︰2008-01-05 05:20 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2008-01-04

收到來歷不明既電話~~呵呵....原來係呀傑打黎~~

比人叫做死婆tim~~=.=....不過好似唔關我事架bor~~

入左長洲tim~~好耐無見lu~~

卡卡...重唔比我叫你做[肥仔傑]~~你都話得我多law~~呵呵

anyway welcome back ~~

        

 

刊登時間︰2008-01-04 10:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2008-01-03

夜半無人~~姐妹談心~~哈哈......(呢期唔知做咩諗d野都幾攪事)~~

做咩都可以只要唔好連[自己]都唔見埋~~我[自己]係到呀~~

死攬一d唔係自己既野為咩姐~~哈哈......係你既咪係你架law~~唔係你既死攬著都無用~~

最重要既就係[自己]重係自己身邊~~

無朋友,無男朋友都唔緊要~~重緊要知道自己想d咩~~

令到你唔開心~~煩惱既野~~就唔係你想要既野啦~~

睇開d啦~~

___________......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2008-01-03 04:12 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

2008-01-03

哈哈...一到08年就比我睇到流星~~咁呢一粒流星會帶比我好運定願望成真呢??

 

07年既大事回顧就係~~點解我唔聽朋友仔講呢~~

明明應承左佢唔會比呢件事發生架~~因為自己既私心令自己食言~~對唔住啦~~

後悔唔可以改變事實~~後果要自己去承擔~~

有d野明知無可能既就唔好再去諗啦~~諗得多壞腦~~哈哈

08年我要開開心心~~搵多d錢~~讀好d書~~一改死撐既性格~~其實自己都覺得討厭~~

古語有云:&ws......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2008-01-03 12:21 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2008-01-02

Happy Birthday To My Dear Mum And Aunty Kate~~

愛死你地啦~~>3<

_____________________________________________________________

今日同媽媽出左hk~~去左交school fee之後就過左澳海城lu~~

哈哈...好耐都無去過lu~~上左e生到一陣就走啦~~

夜晚去左星光同媽咪&......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2008-01-02 12:26 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
pic