CrAzY hOuSe*。~開心瘋人院~。*

~~千萬不要讓自己有後悔既機會~~

*。\\ 珍惜眼前所有//。*

      

crazylazy
暱稱: Lamz
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
接受~~梁靜茹
彷彿上一分鐘 你還陪在我左右 還以為我們會 開花結果

我還記得玫瑰色天空 卻模糊了我們的臉孔 哼過的歌到底有什麼內容

彷彿已經自由 下一刻我變成風 吹過你的領空 差點失控 回憶在夜裡鬧得很兇

我想我可以明白你所有的痛 想讓你知道我懂 卻擔心言不由衷



我們都接受 一定是彼此不夠成熟 在愛情裡分不了輕重

誠實得過了頭 不能退後也無法向前走

愛是一個自私的念頭 把寂寞消除的理由

剩下的那些感動 能記得多久
網站連結
Eiffel
Iris
pM
Ten
vicky
Winnie_fish
兔仔
肥俊
肥強
海味
雪雪
 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2008-03-21

Eiff 生日快樂!!

哈哈..勁好訓..一訓就訓到1點幾lu..起身幫媽睇鋪..之後就同家姐呀妹佢地去左食野..

返家同家姐打左陣機就搭6點半出左hk lu..約左係cwb等..

去到同jovy & andrew去左買禮物..哈哈..一舊屎屎錢'ant'..緊急掣(係咩就自己估下啦)..同一架車仔~~

時間arm arm好~~我地買完野eiff就到lu~~因為大家都食左飯lu所以決定去遊車河~~

就係上車之際..andrew就放左其中一份禮物係車頭..點知eiff完全睇唔到..我地係咁笑佢都唔知咩事~~

係佢面前都睇唔到=.=..哈哈..不過我地都失策了..價錢未remove law..頂

收左禮物之後我地就入左石澳行左陣..石澳石灘係一個釣魚既好地方..哈哈

個到無燈架..就係呢個時候jovy就放左另一份禮物係佢腳底..點知佢掛著同andrew講野..隔左一陣先見到..

哈哈..[要到最緊急既時候先好用呀...]..收完禮物..電話光當candle吹..eiff就話要去老蘭了..哈哈

走既時候..我就放左最後一份禮物係佢車尾個到..諗著佢睇倒後鏡就一定見到啦..點知佢都係..見唔到~~

之後去左食糖水..哈哈..eiff唔知係咪開心得制電話都唔記得左..咁就比左一個機會我地製造第4個驚喜..

食完糖水..佢都重未見到車尾份禮物..要我地話佢知先見到law..咁點得架..哈哈

出返時代..好鐘意食野既我又走去食魚蛋..就係呢個時候andrew問起eiff屋企會唔會打比佢之時佢先搵自己個電話=.=

袋又陣過..車又搵過..佢好失望咁行返上黎話唔見左個電話..

見到佢好唔開心咁我地都唔忍心再玩佢啦..拎返電話比佢..哈哈..

之後我地行下..諗著睇戲..點知最後去左唱k..

唱完eiff車我出碼頭..搭4點15返cc..攰死左..一訓就訓到1點幾先起身..

 

eiff(美國) & andrew(大陸) 去玩得開心d啦~~

thx肥強借psp碟比我..

        

 

刊登時間︰2008-03-21 12:07 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2008-03-20

My Treasure Is Not Gold But Your Love and Spirit!!

此時此刻...總覺得放棄比堅持來得容易...沒有期待就不會有失望既時候...不奇然想起好多開心既事...就黎又到easter啦...記得係nz既時候每年easter到會去海灘度假...諗起個陣時真係玩得好開心...游水...滑浪...夜mama係沙灘玩洒肓雞(無街燈架)...哈哈..我地重百厭到扭轉......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2008-03-20 03:03 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2008-03-19

好野~~d功課差不多做晒lu~~只係差幾幅畫未完成~~

幾日無打日記都唔係好記得自己做過d咩lu~~

不過發左一個好奇怪既夢...又見到佢~~不過無咩感覺~~

心情都幾靚bor~~哈哈

kate今日去左英國...10日後先返呢~~狗狗暫住我家...哈哈

好~~功課功課

 

        

 

刊登時間︰2008-03-19 06:26 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2008-03-12

各位復活節bbq好嗎??

哈哈...今日都唔知係咩日子~~咁得意既~~

返學如常...唉...又黎test啦~~

係地鐵...見到有個婆婆...不斷講野...但係得佢自己一個又唔係講緊電話~~

話自己arm arm放工好攰...但paper bag全部都係垃圾~~

哈哈...傻又傻唔晒都知道自己係中環...

去到碼頭...諗著買野飲...點知有人拍左8達通但無按野飲~~

順勢就有包唔洗錢既野飲了....

上船........

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2008-03-12 11:46 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2008-03-10

打權生日快樂!!

Another busy week have started again.....

Test....Assignment...Painting....

God bless me...

去左睇 mobile art 無咩特別...不過都ok...

哈哈...有時都真係唔知呀sir係真係知..定咁arm得咁橋呢??

矛盾...嗯...呢一刻心中真係有好多矛盾...

究竟點知可以解決問題呢....我......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2008-03-10 08:36 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
pic