|
|
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
2008-04-13 | |
哈哈..好幾日無打日記lu~~
尋日同quintus, lambert & ash 去左muse食野~~
哈哈..明正言順咁去吃喝玩樂...其實係去做功課~~
食完就去左行一陣..ruler都可以玩一餐...係文化中心玩到出sogo個邊..
不過勁攪笑..
搭10點半返cc..返家做左一陣功課..打左陣機就訓lu..
今日想抖下..
聽日又係忙碌的一天..一星期...
| |
刊登時間︰2008-04-13 06:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
2008-04-08 | |
今日攰死左...上完堂...去左拎sofa...返去睇佢地present... 之後就去左mk拎物料...卡卡卡...好攪笑...差d笑死左... 做咩見到我就要攪gai架??? what so funny...鐘意笑都有問題?! 哈哈哈...不過同你地一齊好開心...happy... 拎完去左m記...新婚...咁都比你地諗到...哈哈哈...唔係掛... 去完都已經攰死左...今日先星期2......
(閱讀全文)
| |
刊登時間︰2008-04-09 12:02 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
2008-04-06 | |
呵呵...今日天氣不知幾好...心情都靚d... 諗著去游水啦...點知比姑媽見到...叫左我地返屋企... [人地去拜山..你地就游水...唔準去!!]...結果返左屋企... 哈哈...無得游水...就走左上天台畫畫... 勁好天...係上面訓覺真係一流... happy day........................ 無雲既blue sky
白痴2名 等畫乾..超無聊相..
呢張相勁鐘意.......
(閱讀全文)
| |
刊登時間︰2008-04-07 12:10 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
2008-04-05 | |
尋晚突然收到電話...燒野食...哈哈...開頭都唔知個個係邊個... 哈哈...過左一陣先應得係基佬..呢期d腦細胞唔多活躍.. 同妹子搭10點45出hk...去左宜家買野...之後就過左旺角買野... 係呢個時候基佬打黎firm我話今晚bbq...=.=石澳...所以又去左買拖鞋... 行到2點幾就返sd啦...d人係咁打電話黎...比呀sir話我...[做咩咁多電話呀?]... 5點幾放...同呀si......
(閱讀全文)
| |
刊登時間︰2008-04-06 02:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
2008-04-05 | |
今日收鋪..比3個字..笑到眼淚水都biu.. 笑到人地以為我地被呀媽打... 哈哈哈...不生難忘...等爸爸返黎...又笑一大餐.. 大笑姑婆既一貫作風...卡卡卡 呀媽都就黎比我地玩謝...
| |
刊登時間︰2008-04-05 12:43 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 158 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|