CrAzY hOuSe*。~開心瘋人院~。*

~~千萬不要讓自己有後悔既機會~~

*。\\ 珍惜眼前所有//。*

      

crazylazy
暱稱: Lamz
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
接受~~梁靜茹
彷彿上一分鐘 你還陪在我左右 還以為我們會 開花結果

我還記得玫瑰色天空 卻模糊了我們的臉孔 哼過的歌到底有什麼內容

彷彿已經自由 下一刻我變成風 吹過你的領空 差點失控 回憶在夜裡鬧得很兇

我想我可以明白你所有的痛 想讓你知道我懂 卻擔心言不由衷



我們都接受 一定是彼此不夠成熟 在愛情裡分不了輕重

誠實得過了頭 不能退後也無法向前走

愛是一個自私的念頭 把寂寞消除的理由

剩下的那些感動 能記得多久
網站連結
Eiffel
Iris
pM
Ten
vicky
Winnie_fish
兔仔
肥俊
肥強
海味
雪雪
 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

我有一雙腳帶我走更遠既路~~

又發左一個好奇怪既夢~~點解發夢既野會同現實一樣??~~

今日一早起左身~~同aunty出左hk行街~~

哈哈...同aunty傾計都好開心~~一個明白我諗緊咩同支持我決定既人~~

講講下...諗返起好多好開心既野~~記得係nz過既第一個生日係我呢一生人最難忘既~~

就算無生日禮物~~無好朋友一齊過~~我都好開心~~因為我有一班同校既同學係校巴為我唱生日歌~~

雖然個個都唔識~~但個一刻真係好感動~~

傾傾下....講起我寄養家庭個媽媽~~係佢病左既個段時間~~我教佢d女摺左一樽turtle寫滿晒祝福既說話~~

係佢入手術室之前送比佢~~話佢知turtle代表長壽~~佢一定會無事出返黎~~健健康康~~

佢感動到喊~~亦好開心咁每一日打開一隻黎睇~~

有時有d野~~做左可以令人好開心好感動~~雖然負出左既努力唔會有d咩既回報~~但個份感動同開心先係最值得我珍惜~~

同樣地有錢無錢對我黎講真係無咩所謂~~活得開心比咩都更架重要~~

物質上既開心唔可以永恆~~只有[心]既開心先係最長久~~呢d回憶先最值得人記著~~

同一句說話~~施比受更有福~~我對朋友負出既唔望有d咩佢地會為我做同樣既野~~

懂得關心身邊既人,朋友~~先係一個有血有肉既人~~

未試過唔開心~~點知咩叫做開心~~

我擁有回憶~~所以快樂~~

希望我地友誼永固~~一世既朋友~~

 

________________________________________________________________________

心理測驗~~

性格分析~~
你的作風十分海派,和
朋友在一起的時候,出手也很大方,所以人際關係滿不錯的。你覺得凡事只要盡心盡力去做,結果如何並不重要,爭權奪利或一味強求的事,你是做不出來的,大家都知道你是一個好人,不會記仇,也不會嫉妒別人,很容易滿足。

        

 

刊登時間︰2008-01-15 11:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

2008-01-15

好多謝樂仔~~同你傾計好開心~~永遠都係我既好朋友~~

因為係我最需要朋友既時候你永遠都會係我身邊~~

一世既好朋友~~yes i do~~

哈哈

        

 

刊登時間︰2008-01-15 12:26 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2008-01-13

玩左成晚wii,打麻雀~~通頂後遺症.....訓死左~~

遲d補打~~好攰................................

______________________________________________________________

尋日一早比5百蚊嘈醒~~不過訓返~~12點先起身....sorry!!話去唱k又訓著左~~

同家姐媽咪食埋野~~搭2點45出hk~~

去到5百蚊......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2008-01-13 09:00 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

回憶總是最美......

突然又諗起係nz曾經同朋友因為發現一粒5彩既波子走去泥堆掘~~

掘掘掘.....掘左一大樽波子~~大大細細~~有貓眼既....迷彩既.....

十幾歲都玩到成身泥咁返屋企~~大細路....哈哈

個時真係好開心~~想要既野亦都好簡單~~小小野就可以好開心啦~~

就算無錢~~都可以玩得好開心~~去學校探險~~玩洗潔精加水.....滑到企都企唔穩~~

因為一啖洋蔥3文治得到5蛟而高興~~

踢波既時候成班一齊沖落d水......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2008-01-12 12:42 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2008-01-11

YOU HAVE TO PAY FOR WHAT YOU DONE!!

 

尋日一早起左身出左hk~~同aunty去左買33~~

表哥仔就黎返啦~~同佢行晒成個ifc都搵唔到一件arm心水既~~

去mk~~等埋abi~~行左一陣朗毫坊~~之後過左旺中~~

行左幾個鐘終於買到啦~~happy~~

百厭既我同abi買左好多野食~~夾左好多糖~~

但我自己都未諗到著咩先好~~高根鞋??定著boot呢??~~唉..........

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2008-01-11 05:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
pic