CrAzY hOuSe*。~開心瘋人院~。*

~~千萬不要讓自己有後悔既機會~~

*。\\ 珍惜眼前所有//。*

      

crazylazy
暱稱: Lamz
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
接受~~梁靜茹
彷彿上一分鐘 你還陪在我左右 還以為我們會 開花結果

我還記得玫瑰色天空 卻模糊了我們的臉孔 哼過的歌到底有什麼內容

彷彿已經自由 下一刻我變成風 吹過你的領空 差點失控 回憶在夜裡鬧得很兇

我想我可以明白你所有的痛 想讓你知道我懂 卻擔心言不由衷



我們都接受 一定是彼此不夠成熟 在愛情裡分不了輕重

誠實得過了頭 不能退後也無法向前走

愛是一個自私的念頭 把寂寞消除的理由

剩下的那些感動 能記得多久
網站連結
Eiffel
Iris
pM
Ten
vicky
Winnie_fish
兔仔
肥俊
肥強
海味
雪雪
 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2008-01-01

Happy New Year Everybody~~

尋日一起身就出左hk lu~~本身約左去唱K LUNCH~~點知因為我訓過龍...遲左先出去點幾先到~~

出到去同Andrew & Jovy &佢地個朋友去左cwb地帶行左陣~~去左和民食lunch~~sorry要你地等~~

哈哈....叫左好多野食law~~重想叫=.=差d食唔晒~~食完行左一陣就去左打機~~

哈哈....揸車....唔知揸左去邊~~打鼓~~拍拍機~~air hokey~~拋彩虹~~夾公仔......

4點幾quin quin都到啦~~去左times join埋佢先~~好多人......d人已經開始等緊倒數lu~~

新朋友仔話我似一個兒童節目既一個女仔~~=.=無言~~

quin quin到左之後我地就去搵埋揮揮啦~~哈哈...新車出動...

去左住好d行~~哈哈...原來影自己個影唔係白痴架~~因為比我同quin quin發現左有一本書入面有呢d相~~哈哈

哈哈...玩左一陣揮揮就到lu~~哈哈....jovy拎左條...得前面既橫底比andrew~~哈哈...笑料~~

等齊人就去左南華打桌球~~噢......個鮮油多...勁正~~白痴既我唔識打桌球~~拎著枝野又唔知咩黎...黑色又有個lon~~

哈哈....6點半新聞既時候電視唱國歌~~=.=攪事既quin quin無啦啦唱[抱著別人的老婆前進....]~~

笑到我肚都痛埋~~睇唔出你係d咁既人~~玩完就去左樓下bowling~~哈哈....你個x好ugly呀~~揮揮都比我地激死~~

去左食甜甜圈~~之後quin quin離我地而去~~我地就去左andrew到啦~~

哈哈....去到放低晒d野就落左去食野啦~~去park'n shop...=.=買左好多野食...香檳~~

[3盞燈]都幾好食架bor~~dinner後朋友仔就走lu~~我地4個就係到打麻雀~~07打到08年~~

08年第一件做既事就係教識揮揮打麻雀~~點幾鐘anuty同uncle返黎lu~~我地打多一陣2點幾就去左遊車河~~

比我地見到一宗交通意外~~架車撞到.....救返都重傷~~

估唔到3點幾重有糖水食~~西貢碼頭....凍死左~~不過比我見到一粒流星~~好靚好大粒~~

行左陣就返去lu~~thx jovy條脛巾唔係實凍死左~~

返到去都成5點lu~~打多一陣麻雀~~睇左一陣電視~~嘩.....架車好靚~~

落去揮揮教andrew揸車~~哈哈....加油努力~~你一定考到既~~

之後揮揮車左我返碼頭搭7點返cc~~咁就玩左一晚啦~~

返黎一訓就訓到6點......oh shit!!

呢個新年過得都唔錯~~雖然人小小~~無酒得jolly~~不過都好開心~~

哈哈....andrew屋企有3隻birds and2隻龍貓~~好得意架~~[halo!!halo!!]~~[byebye]~~有一隻聽講識唱歌[噢...聖誕節..]

 

p.s 多謝晒咁多位朋友仔既sms~~你地都係啦~~新年快樂~~黎緊既呢一年都要開開心心~~

      哈哈...一d預早sd既sms我都係今朝8點幾先收到.....哈哈thx....fish....承你貴言~~

        

 

刊登時間︰2008-01-01 06:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2007-12-31

全國人大政協除夕夜倒數地點決議案高峰緊急大會~~哈哈哈.......咁既名都比你諗到~~

真係學晒bon bon d 野~~out of the box~~

全國人大政協除夕夜倒數地點決議案高峰緊急大會會議主席:伍百蚊先生~~581

主席夫人&大坑街坊福利會會長:jovy 小姐~~

總理&書記:陳咁揮揮揮揮 先生~~

全國人大常委會除夕倒數搞爛gag情報員: 本人~~

政協委員:quin quin&w......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2007-12-31 01:29 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2007-12-29

垃圾收集情報站??點解會有d咁既形容詞架~~

出左hk去左搵安祖&jovy食lunch~~mum......好味~~

之後同佢地去左jovy之前返工既鋪頭行左陣~~隔離間畫廊d畫真係幾靚~~

傾左一陣就散lu~~去行左一陣~~就去左睇[驚天奪寶]~~好彩一早買左票~~

原來用信用卡買票唔洗sign既~~哈哈....重諗著試下冒簽得唔得tim~~

睇完戲就返cc lu~~呢套戲唔係話真係好緊張~~始終......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2007-12-29 09:13 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2007-12-28

Gary Happy Birthday~~

唔知係咪聖誕玩得太多~~今日12點幾起身~~去左姐姐到做facel~~

同媽咪食完野~~返到屋企一6落床又訓左~~訓到5點幾先起~~

下次都係唔好通兩晚頂.....

同gary傾左陣計~~嘿嘿.....我好乖架~~玩時玩~~讀書時讀書~~不過我地既泰國之旅幾時先去得成呀~~

哎呀...以為過晒5關就打爆機~~點解重要玩晒其他個d人先爆架~~=.=無心機玩啦~~

要抽......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2007-12-28 08:12 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2007-12-27

有d野放低左就唔會再煩惱~~但有d野唔可以話唔記得就唔記得~~

我真係信你架~~記得我同你講過既野~~相信呢一刻你明白晒點解我覺得對佢唔住啦~~

        

 

刊登時間︰2007-12-27 06:34 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
pic