|
Happy New Year Everybody~~
尋日一起身就出左hk lu~~本身約左去唱K LUNCH~~點知因為我訓過龍...遲左先出去點幾先到~~
出到去同Andrew & Jovy &佢地個朋友去左cwb地帶行左陣~~去左和民食lunch~~sorry要你地等~~
哈哈....叫左好多野食law~~重想叫=.=差d食唔晒~~食完行左一陣就去左打機~~
哈哈....揸車....唔知揸左去邊~~打鼓~~拍拍機~~air hokey~~拋彩虹~~夾公仔......
4點幾quin quin都到啦~~去左times join埋佢先~~好多人......d人已經開始等緊倒數lu~~
新朋友仔話我似一個兒童節目既一個女仔~~=.=無言~~
quin quin到左之後我地就去搵埋揮揮啦~~哈哈...新車出動...
去左住好d行~~哈哈...原來影自己個影唔係白痴架~~因為比我同quin quin發現左有一本書入面有呢d相~~哈哈
哈哈...玩左一陣揮揮就到lu~~哈哈....jovy拎左條...得前面既橫底比andrew~~哈哈...笑料~~
等齊人就去左南華打桌球~~噢......個鮮油多...勁正~~白痴既我唔識打桌球~~拎著枝野又唔知咩黎...黑色又有個lon~~
哈哈....6點半新聞既時候電視唱國歌~~=.=攪事既quin quin無啦啦唱[抱著別人的老婆前進....]~~
笑到我肚都痛埋~~睇唔出你係d咁既人~~玩完就去左樓下bowling~~哈哈....你個x好ugly呀~~揮揮都比我地激死~~
去左食甜甜圈~~之後quin quin離我地而去~~我地就去左andrew到啦~~
哈哈....去到放低晒d野就落左去食野啦~~去park'n shop...=.=買左好多野食...香檳~~
[3盞燈]都幾好食架bor~~dinner後朋友仔就走lu~~我地4個就係到打麻雀~~07打到08年~~
08年第一件做既事就係教識揮揮打麻雀~~點幾鐘anuty同uncle返黎lu~~我地打多一陣2點幾就去左遊車河~~
比我地見到一宗交通意外~~架車撞到.....救返都重傷~~
估唔到3點幾重有糖水食~~西貢碼頭....凍死左~~不過比我見到一粒流星~~好靚好大粒~~
行左陣就返去lu~~thx jovy條脛巾唔係實凍死左~~
返到去都成5點lu~~打多一陣麻雀~~睇左一陣電視~~嘩.....架車好靚~~
落去揮揮教andrew揸車~~哈哈....加油努力~~你一定考到既~~
之後揮揮車左我返碼頭搭7點返cc~~咁就玩左一晚啦~~
返黎一訓就訓到6點......oh shit!!
呢個新年過得都唔錯~~雖然人小小~~無酒得jolly~~不過都好開心~~
哈哈....andrew屋企有3隻birds and2隻龍貓~~好得意架~~[halo!!halo!!]~~[byebye]~~有一隻聽講識唱歌[噢...聖誕節..]
p.s 多謝晒咁多位朋友仔既sms~~你地都係啦~~新年快樂~~黎緊既呢一年都要開開心心~~
哈哈...一d預早sd既sms我都係今朝8點幾先收到.....哈哈thx....fish....承你貴言~~
|