CrAzY hOuSe*。~開心瘋人院~。*

~~千萬不要讓自己有後悔既機會~~

*。\\ 珍惜眼前所有//。*

      

crazylazy
暱稱: Lamz
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
接受~~梁靜茹
彷彿上一分鐘 你還陪在我左右 還以為我們會 開花結果

我還記得玫瑰色天空 卻模糊了我們的臉孔 哼過的歌到底有什麼內容

彷彿已經自由 下一刻我變成風 吹過你的領空 差點失控 回憶在夜裡鬧得很兇

我想我可以明白你所有的痛 想讓你知道我懂 卻擔心言不由衷



我們都接受 一定是彼此不夠成熟 在愛情裡分不了輕重

誠實得過了頭 不能退後也無法向前走

愛是一個自私的念頭 把寂寞消除的理由

剩下的那些感動 能記得多久
網站連結
Eiffel
Iris
pM
Ten
vicky
Winnie_fish
兔仔
肥俊
肥強
海味
雪雪
 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

聖誕夜~~

哈哈...訓左一日都重好攰~~起身野都未食~~沖左個涼~~玩左陣mario party就落去買野食打邊爐啦~~

幫媽媽收鋪~~等埋家姐返黎就食飯lu~~今日既第一餐居然係晚餐~~11點落左呀宗到lu~~

去到整好晒d野食~~呀宗去左接fish~~肥強就係到同我吹水~~哈哈....我都識做家務架~~雖然我唔知d牛柏葉點砌~~

你講既呢個問題我真係無能為力~~哈哈.....勁多野食~~食極都食唔晒~~

同佢地玩手指圍[妹]~~點解唔係我就係肥強輸~~攪事=.=

食完野~~汁好晒d野之後就出左出面玩lu~~

cards~~吹水~~講鬼故~~

對唔住~~有d野我真係唔想講比你地知~~因為佢地兩個都係我地既好朋友~~

5點幾就返家lu~~

有d野唔想相信~~但呢個真係事實嗎??~~一訓就訓到3點lu~~

起身同家姐食野~~打左陣機~~收鋪食飯~~

P.S 大家都唔信大家.........為咩姐~~

________________________________________________________________

補左相啦~~

呢3個奇尼怪就係eiff,quintus & 平仔~

  me & eiff &平仔 

 安祖~~

 安祖女友 哈哈.攪事

 

 

大合照一張~~哈哈....雖然人小小~~不過呢日真係玩得好開心~~咩都唔諗要玩就要玩盡佢~~哈哈....(重有d相係相簿~~)

        

 

刊登時間︰2007-12-26 07:07 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

平安夜...

哈哈....今年既聖誕真係同舊年既好唔同~~起碼身邊既朋友都唔同左~~

訓到11點就去左幫媽媽手~~返屋企整下野~~攪呢攪lu~~搭6點20出hk~~哈哈...咁晏出hk都好耐無試過啦~~

7點50係tst mtr等~~哈哈.....咁arm平仔又打比我話無野做~~就叫埋佢出黎同埋我d同學仔玩啦~~/\/\好耐無見~~

等左都ok耐下....佢地原來係第2面law~~=.=平仔又唔知行左去邊~~問左幾次......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2007-12-26 06:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

2007-12-24

哈哈......尋日係屋企hea左一日~~去左幫aunty整請帖~~因為表哥仔結婚啦~~唔知表哥仔個老婆係點既呢~~期待~~

mario party玩左成日~~同家姐對打~~玩到有17粒星~~^0^勁呀!!小心會玩上癮~~

唔知做咩尋晚又6左勁耐先訓得著~~=.=諗返起好多以前既事~~以前覺得重要既而家已經唔在乎了~~

今朝起身~~超攰~~去左幫媽咪手~~同樂仔傾左陣電話~~死野...........

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2007-12-24 12:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2007-12-23

哈哈...arm arm 落街~~咁arm又撞到呀雀~~

你唔講我都知你arm arm先起身啦~~重問我點知佢arm arm先起身未食野~~傾左兩就走lu~~

點知又係大排檔出面撞到佢~~=.=今日見到佢又好似無咩野咁~~不過都想同佢講返聲對唔住~~

個晚飲醉酒既事~~我真係唔想發生架~~但係係我心入面真係唔可以當無事發生過~~呢件事令我覺得對[佢]好內疚~~

        

 

刊登時間︰2007-12-23 05:04 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

[ 此日誌受密碼保護 ]


請輸入瀏覽密碼:  

        

 

刊登時間︰2007-12-23 01:22 PM  

          



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
pic