|
哈哈...訓左一日都重好攰~~起身野都未食~~沖左個涼~~玩左陣mario party就落去買野食打邊爐啦~~
幫媽媽收鋪~~等埋家姐返黎就食飯lu~~今日既第一餐居然係晚餐~~11點落左呀宗到lu~~
去到整好晒d野食~~呀宗去左接fish~~肥強就係到同我吹水~~哈哈....我都識做家務架~~雖然我唔知d牛柏葉點砌~~
你講既呢個問題我真係無能為力~~哈哈.....勁多野食~~食極都食唔晒~~
同佢地玩手指圍[妹]~~點解唔係我就係肥強輸~~攪事=.=
食完野~~汁好晒d野之後就出左出面玩lu~~
cards~~吹水~~講鬼故~~
對唔住~~有d野我真係唔想講比你地知~~因為佢地兩個都係我地既好朋友~~
5點幾就返家lu~~
有d野唔想相信~~但呢個真係事實嗎??~~一訓就訓到3點lu~~
起身同家姐食野~~打左陣機~~收鋪食飯~~
P.S 大家都唔信大家.........為咩姐~~
________________________________________________________________
補左相啦~~
呢3個奇尼怪就係eiff,quintus & 平仔~
me & eiff &平仔
安祖~~
安祖女友 哈哈.攪事



大合照一張~~哈哈....雖然人小小~~不過呢日真係玩得好開心~~咩都唔諗要玩就要玩盡佢~~哈哈....(重有d相係相簿~~)
|