|
|
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
2007-12-22 | |
點解我要同佢講呢個大話..........對唔住.........
點解要連[快樂]都帶走.....
邊個先值得我信任.......只係想知道真相......
如果 一手鋸開枯樹 木不會發現痛
不過 日日澆水的我 覺得被挖空
如果 必須結束關係 難扮成從未栽種
讓我 數著年輪 這些年輪 我的心會痛 wo~
畢竟那段如沐春風
早刻進百年長的信
在信中 圈圈緊扣 情感多深厚
前因 非因 錯種
*
分開簡單 抹去往事極難
幾多溫馨 燭光晚餐
難以用 斧頭一劈 叫畫面飛散
伴侶沒了 記憶會為患
倚星細語 抱月夜談
歷歷在目 錄下年鑑
來年樹倒 身影孤 煙花散
年輪未可推翻 化不~淡
(情長未可推翻 化不~淡 ) *
緣慳 但是人非草木 並不會太易慣
刻個 木造的心給我 痛苦未會減
情願 舊事連根一拔 忘滅如燃盡的炭
但我 數著年輪 幾圈年輪 已經濕了眼 wo~
分手與又平復之間
少不過百年零一晚
就怕翻風的一晚 回首貪一眼
回憶急速擴散
Repeat *
就怕新婚的一晚 臨終貪一眼
徒添幾分慨嘆
| |
刊登時間︰2007-12-22 08:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
2007-12-21 | |
呀彭~~生日快樂~~一世既好朋友~~ __________________________________________________________________ 尋日考完最後一科maths啦~~so happy 開始放大假啦~~ 放左exams同eiff,quintus,ashley去左食野~~ 之後又去左機鋪~~basketball....哈哈...又係我win~~你地兩個要練習下啦~~哈哈 走......
(閱讀全文)
| |
刊登時間︰2007-12-21 04:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
[ 此日誌受密碼保護 ] | |
| |
刊登時間︰2007-12-21 04:02 PM  |
|
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記 | |
2007-12-19 | |
我居然問呢條問題~~唔覆姐係咩呢??~~ 對唔住呀~~FISH,肥強,呀宗~~
| |
刊登時間︰2007-12-19 09:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
2007-12-19 | |
YEAH YEAH YEAH~~聽日考埋maths就考晒lu~~好野~~如釋重負~~ 今日history都ok啦~~返到去寫essay~~=.=明明考之前都重記得架~~但係一拎起支筆又唔記得晒d生字~~ 好彩都重記得要寫d咩~~個半鐘咁就過左~~ crazy既quintus寫左7大pages~~我都係寫左3pages~~ 4條友去左食飯係到吹水~~講過d咩唔係好記得啦~~都係講返以前返學個d野~~ 哈哈........
(閱讀全文)
| |
刊登時間︰2007-12-19 06:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 158 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|