CrAzY hOuSe*。~開心瘋人院~。*

~~千萬不要讓自己有後悔既機會~~

*。\\ 珍惜眼前所有//。*

      

crazylazy
暱稱: Lamz
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
接受~~梁靜茹
彷彿上一分鐘 你還陪在我左右 還以為我們會 開花結果

我還記得玫瑰色天空 卻模糊了我們的臉孔 哼過的歌到底有什麼內容

彷彿已經自由 下一刻我變成風 吹過你的領空 差點失控 回憶在夜裡鬧得很兇

我想我可以明白你所有的痛 想讓你知道我懂 卻擔心言不由衷



我們都接受 一定是彼此不夠成熟 在愛情裡分不了輕重

誠實得過了頭 不能退後也無法向前走

愛是一個自私的念頭 把寂寞消除的理由

剩下的那些感動 能記得多久
網站連結
Eiffel
Iris
pM
Ten
vicky
Winnie_fish
兔仔
肥俊
肥強
海味
雪雪
 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2008-02-21

今朝又唔想起身返學~~差d搭唔到船~~

哈哈...返到去勁攪笑~~著晒70s既衫返去~~

可惜得我地幾個著~~不過都好攪笑了~~笑左成堂~~

d相遲d先補返了~~

落左堂~~我地搭丁丁去冰室食野~~係丁丁又影左幾張相~~

好似真係返返去個個年代咁呀~~d人係咁望~~

去到冰室~~d野都ok好食~~d環境真係好舊~~好有懷舊feel~~哈

影完返school做埋小小功課~~點知....派功課~~a1 file~~sketch books~~

哈哈....放學lu~~哈哈...今日既重頭戲~~

jovy幫andrew攪左一個小小既生日會~~andrew完全唔知道~~呵呵

開頭andrew以為我同eiff走左~~點知我地又去美食廣場話食野其實係去搵佢~~

哈哈...我同eiff笑死左~~因為我地買左野整古佢~~

拎著咁多野~~真係有d衝動想返屋企~~不過都無返~~

thx 朋友仔幫我拎~~

食完野我地就走左去打機~~之後就去左cwb放低d野係eiff車到~~

行左一陣~~飲杯coffee~~食左件cake~~

7點幾就揸車落中環翠華食飯~~中途我地見到有成7,8架消防車個到~~

唔知咩事呢~~好好奇~~jovy打去問個媽咪~~不過都唔知咩事~~

翠華d奶油豬好好味~~不過個到d waitress個個都真係極品級人馬~~

食完我地就過去睇 live band lu~~

名義上我地係無聊無野做一齊上去睇~~實質上jovy已經準備好晒cake個d野lu~~

越諗越好笑~~我同eiff諗起個粒藥丸就覺得好笑~~

[唔見左粒咩丸呀?]~~eiff居然....搵....哎呀!!~~都話左係你既問題架啦~~

呢隊其實係一隊jazz band~~聽慣rock偶然聽下jazz都好正~~

d bass好勁~~用大提琴當bass~~個3個人都好勁~~正正正~~

飲左杯snow ball~~好味!!~~傾下計聽下歌d時間都過得好快~~就黎12點啦~~

andrew幫我叫左杯wisky加voka~~=.=好勁杯野~~

雖然唔係大杯~~不過一飲已經熱到落肚~~

就係佢地最後一首歌既時候~~我地以為佢完其實佢未~~好幾次都以為完了~~

攪到我地幾個勁緊張~~準備將所有野拍底~~

嘿嘿...時候到lu~~[我地今日有一位朋友生日...andrew生日快樂!!]~~

當andrew重諗緊係唔係自己既時候~~個waiter已經拎左個cake黎lu~~

隊band彈生日歌~~我地就係咁影相~~哈哈...好開心~~

andrew:[19年黎都未試過咁過生日!!]

哈哈...我地成功了~~送左粒藥丸比佢~~哈哈...what inside??你地估下了~~

傾下計..食cake..杯wisky都無飲晒~~飲晒我相信我返唔到屋企~~

落老籣行左個圈~~哈哈...個刻好驚會撞到呀基~~好彩無....

之後asso走lu~~eiff車左我出碼頭~~時間arm arm 好上船~~

jovy andrew sandy佢地都返家lu~~

上船都唔知點解自己要send個咁既sms~~收到[無事嗎?]~~

個一刻既感受無法形容~~真的會有一世既好朋友~~

收到jovy sms~~原來今日消防車個到發生3級大火~~

返家都唔記得做過d咩就訓左啦~~

 

祝2月22日生日既朋友仔andrew生日快樂~~

 

        

 

刊登時間︰2008-02-22 12:02 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2008-02-20

尋晚4點幾突然醒左~~醒個下就收到一個sms~~

係咪真係咁鬼邪呢~~好開心收到你既sms~~

醒左之後諗左好多野~~8點先再訓返著~~

諗返起好多野~~眼淚又開始唔聽話了~~呢個sms係咩意思呢~~

係我想多了嗎??...唔諗咁多了~~

攪到返學遲到~~12點半先起身~~o shit...

覆返sms...一句多謝~~以後既事以後再算吧~~

放學同quintus,lambert,betsy,eiff佢地行左陣......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2008-02-20 10:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2008-02-19

今朝一早6點幾就出左去lu~~尋晚比基佬串我話我實起唔到身返學~~

哈哈..點知條友仔重遲過我返到去~~呵呵

ge2之後就同quintus, 基佬, c+, ash, norton去左食野~~eiff同安祖食m記~~

食完quintus佢地就去左cwb~~我就去左join eiff佢地打機~~

1點返school上中文~~哈哈...miss好攪笑~~基佬係咁攪gai~~

笑左一堂~~睇無間道~~9025........

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2008-02-19 11:15 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2008-02-14

情人節快樂!!

今日上午個堂因為呀sir唔得閒所以唔洗上~~哈哈...可以訓晏d~~

上船做埋小小功課...打左陣ds就到lu~~真快~~

原來體操可以玩到30下架~~crazy快到都唔知點玩~~=.=

去左city supper買朱古力~~哈哈...好多隻都好似好好食咁~~

結果買左盒日本朱古力~~同[冬之戀人]~~yum yum~~

約左安祖佢地食飯~~點知eiff原來黎唔到~~得返我地兩個~~

條友又遲到......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2008-02-15 12:25 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2008-02-13

唉...咁又何必呢....

[[苦苦堅持經已沒意思....]]

放棄啦....

受傷既會係你...

        

 

刊登時間︰2008-02-13 11:05 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
pic