|
今朝又唔想起身返學~~差d搭唔到船~~
哈哈...返到去勁攪笑~~著晒70s既衫返去~~
可惜得我地幾個著~~不過都好攪笑了~~笑左成堂~~
d相遲d先補返了~~
落左堂~~我地搭丁丁去冰室食野~~係丁丁又影左幾張相~~
好似真係返返去個個年代咁呀~~d人係咁望~~
去到冰室~~d野都ok好食~~d環境真係好舊~~好有懷舊feel~~哈
影完返school做埋小小功課~~點知....派功課~~a1 file~~sketch books~~
哈哈....放學lu~~哈哈...今日既重頭戲~~
jovy幫andrew攪左一個小小既生日會~~andrew完全唔知道~~呵呵
開頭andrew以為我同eiff走左~~點知我地又去美食廣場話食野其實係去搵佢~~
哈哈...我同eiff笑死左~~因為我地買左野整古佢~~
拎著咁多野~~真係有d衝動想返屋企~~不過都無返~~
thx 朋友仔幫我拎~~
食完野我地就走左去打機~~之後就去左cwb放低d野係eiff車到~~
行左一陣~~飲杯coffee~~食左件cake~~
7點幾就揸車落中環翠華食飯~~中途我地見到有成7,8架消防車個到~~
唔知咩事呢~~好好奇~~jovy打去問個媽咪~~不過都唔知咩事~~
翠華d奶油豬好好味~~不過個到d waitress個個都真係極品級人馬~~
食完我地就過去睇 live band lu~~
名義上我地係無聊無野做一齊上去睇~~實質上jovy已經準備好晒cake個d野lu~~
越諗越好笑~~我同eiff諗起個粒藥丸就覺得好笑~~
[唔見左粒咩丸呀?]~~eiff居然....搵....哎呀!!~~都話左係你既問題架啦~~
呢隊其實係一隊jazz band~~聽慣rock偶然聽下jazz都好正~~
d bass好勁~~用大提琴當bass~~個3個人都好勁~~正正正~~
飲左杯snow ball~~好味!!~~傾下計聽下歌d時間都過得好快~~就黎12點啦~~
andrew幫我叫左杯wisky加voka~~=.=好勁杯野~~
雖然唔係大杯~~不過一飲已經熱到落肚~~
就係佢地最後一首歌既時候~~我地以為佢完其實佢未~~好幾次都以為完了~~
攪到我地幾個勁緊張~~準備將所有野拍底~~
嘿嘿...時候到lu~~[我地今日有一位朋友生日...andrew生日快樂!!]~~
當andrew重諗緊係唔係自己既時候~~個waiter已經拎左個cake黎lu~~
隊band彈生日歌~~我地就係咁影相~~哈哈...好開心~~
andrew:[19年黎都未試過咁過生日!!]
哈哈...我地成功了~~送左粒藥丸比佢~~哈哈...what inside??你地估下了~~
傾下計..食cake..杯wisky都無飲晒~~飲晒我相信我返唔到屋企~~
落老籣行左個圈~~哈哈...個刻好驚會撞到呀基~~好彩無....
之後asso走lu~~eiff車左我出碼頭~~時間arm arm 好上船~~
jovy andrew sandy佢地都返家lu~~
上船都唔知點解自己要send個咁既sms~~收到[無事嗎?]~~
個一刻既感受無法形容~~真的會有一世既好朋友~~
收到jovy sms~~原來今日消防車個到發生3級大火~~
返家都唔記得做過d咩就訓左啦~~
祝2月22日生日既朋友仔andrew生日快樂~~
|