CrAzY hOuSe*。~開心瘋人院~。*

~~千萬不要讓自己有後悔既機會~~

*。\\ 珍惜眼前所有//。*

      

crazylazy
暱稱: Lamz
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
接受~~梁靜茹
彷彿上一分鐘 你還陪在我左右 還以為我們會 開花結果

我還記得玫瑰色天空 卻模糊了我們的臉孔 哼過的歌到底有什麼內容

彷彿已經自由 下一刻我變成風 吹過你的領空 差點失控 回憶在夜裡鬧得很兇

我想我可以明白你所有的痛 想讓你知道我懂 卻擔心言不由衷



我們都接受 一定是彼此不夠成熟 在愛情裡分不了輕重

誠實得過了頭 不能退後也無法向前走

愛是一個自私的念頭 把寂寞消除的理由

剩下的那些感動 能記得多久
網站連結
Eiffel
Iris
pM
Ten
vicky
Winnie_fish
兔仔
肥俊
肥強
海味
雪雪
 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2008-02-11

最近好多野做呀~~遲下先補返日記啦~~

[[丁滿既好朋友唔再係澎澎!!]]...你唔再係我既朋友~~

係車同朋友傾計...哈哈....人馬座既人可能就係咁既呢~~

________________________________________

今日有人話[[清純]]??哈哈...唔係怪!!

能夠識到jovy & 安祖呢兩公婆, 同呀b 我覺得好開心~~

今日去左同jovy&安祖行街~~等埋呀b同susan黎打麻雀~~

哈哈...叫左pizza外賣返cc~~好味~~

________________________________________

edison既話題已經講到無咩興趣~~d相睇到唔想睇~~

你地d人咩唔覺得[[好無聊]]嗎??~~

        

 

刊登時間︰2008-02-11 10:38 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2008-02-09

新年快樂~~

鼠年要開開心心~~事事順利~~

今年同以往一樣幫媽媽手~~原先諗著出去玩架~~不過最後都無去到~

記得細個個時~~新年一日就可以買到12萬8啦~~而家生意真係不及舊時~~

其他野唔係好記得lu~~哈哈

多謝咁多位朋友既sms~~你地都係啦~~

加多句友誼永固~~哈哈

哈哈..今年都收到好多利是呀~~有4位數字~~哈哈

文表哥個bb好得意呀~~好可愛~~大個仔一定好靚仔姐~~

 

        

 

刊登時間︰2008-02-17 05:19 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

唔知醒..

尋晚畫畫畫到3點先訓...今朝起唔到身...

10點幾起身...畫埋d畫...同朋友仔傾左陣計...我知道...

搭1點15分出hk..撞到kate 同 allen...吹水..好開心

返school遲左小小...比呀一話...又比基佬佢地話我tim...嘿嘿!!

咁就過左3個鐘頭了....好多miss call...oh no...

呀傑上機了...一句再見...一句對不起...

放左學同eiff,&wsp......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2008-02-04 10:09 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2008-02-03

訓左8個鐘都重好眼訓...起身幫媽手~~

之後tony打黎就上左天福亭了~~又有job做...yeah~~

上到去...哈哈...個鬼仔勁得意...一路同佢老豆傾野...一路同佢個仔玩~~

好可愛呀...第時我個仔會唔會都係咁得意既呢??哈哈...

返鋪頭...突然諗起叔叔...平時佢行過都會鐘意話下我地3母女似3姐妹...而家好似小左d野咁~~

返家等沖涼...點知又訓著左...收鋪....

10點先食飯.......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2008-02-03 11:38 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2008-02-02

今日一早起身~~哈哈...其實都唔早lu~~11點幾了~~
幫媽媽手包野~~起貨...凍死左~~d手指完全無晒感覺~~變晒粉紅色....
搭3點15出hk~~本身約左2點幾...sor sor 因為要整埋d野所以咁遲先出到黎~~
我地又去多次中環監獄...哈...約左一大班人點知最後得返 eiff, quin quin 同我~~
又凍又落雨...天陰陰...行到去個d牢房都咪話唔驚...行......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2008-02-03 11:26 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
pic