CrAzY hOuSe*。~開心瘋人院~。*

~~千萬不要讓自己有後悔既機會~~

*。\\ 珍惜眼前所有//。*

      

crazylazy
暱稱: Lamz
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
接受~~梁靜茹
彷彿上一分鐘 你還陪在我左右 還以為我們會 開花結果

我還記得玫瑰色天空 卻模糊了我們的臉孔 哼過的歌到底有什麼內容

彷彿已經自由 下一刻我變成風 吹過你的領空 差點失控 回憶在夜裡鬧得很兇

我想我可以明白你所有的痛 想讓你知道我懂 卻擔心言不由衷



我們都接受 一定是彼此不夠成熟 在愛情裡分不了輕重

誠實得過了頭 不能退後也無法向前走

愛是一個自私的念頭 把寂寞消除的理由

剩下的那些感動 能記得多久
網站連結
Eiffel
Iris
pM
Ten
vicky
Winnie_fish
兔仔
肥俊
肥強
海味
雪雪
 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2008-01-26

係船....收到sms....坐左係到喊~~

呢個朋友我只能同你講一句對唔住~~我知道唔關你事架~~

你地係我心目中永遠都係好朋友~~一生一世~~

 

去左cwb同gary食lunch~~哈..好耐無見啦~~上次食飯都已經係半年前lu~~

只怪自己鐘意一個人既時候只會見到自己鐘意既人而忽略了身邊既朋友~~

thx gary.....我會比心機唔會令你失望~~

約埋肥妹同呀平遲d食飯~~good~~好想快d見下佢地啦~~期待~~

返school係到吹水~~哈哈...無聊得很~~

放學同quin quin, clara & 馬同學去左買sketch book~~

同家姐搭船返cc~~收鋪~~打邊爐~~之後同爸爸打麻雀~~

/\/\雖然次次都輸錢~~不過呢個係我同屋企人唯一既娛樂~~哈....就算輸錢我都唔介意~~

 

微不足道??....係.....好朋友??....不是我!!

        

 

刊登時間︰2008-01-26 12:13 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2008-01-24

如果大家做朋友~~要講大話咁辛苦~~大家不如唔好再做朋友啦~~

左右做人難~~辛苦你地了~~

對唔住~~

        

 

刊登時間︰2008-01-24 09:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2008-01-23

學會灑脫~~與其做返朋友係辛苦既~~

不如放棄好了~~勉強去單方面維持友誼~~

沒有結果~~不要去做了~~可惜...固執...

_____________________________

頭先同細佬玩~~踢到個地主公~~[[有怪莫怪~~細路仔唔識世界]]~

 

收到你既口信好感動~~多謝你~~雖然同你識左唔係好耐~~

呢個口信令我對你改觀左~~希望我地可以做好朋友啦~~

對唔住呀無聽電話~~

        

 

刊登時間︰2008-01-23 10:02 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

2008-01-22

呀雪~~生日快樂~~

6點幾天都未光就要去返學了~~返到黎已經攰死左了~~

ge2~~唉...不出所料...悶死左~~listening不知不覺咁訓死左~~oh no~~

放school去左茶記食breakfast~~哈哈...笑死~~[[呢個係咩??]][[呢個係nokia既摺機電話!!]]

攪爛gai既norton繼續佢既攪gai行動~~quin quin都不甘示弱~~

[[呢個係nokia轉機電話!!......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2008-01-22 12:30 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

 
 
如果你問我 活著是為了什麼?
我大概會這樣答你
活著是為了塗鴉著一本充滿回憶既的筆記

第一day返學~~

放左成個月假今日第一day返學~~當然唔想遲到啦~~

6點幾起身~~搭6點40出hk~~多人到差d無位坐~~

返到school見到好多熟識既面孔~~哈哈...[早晨!!]~~

eg2有新teacher~~見到佢....即刻諗起架火車頭~~哈哈...

呢個呀sir應真攪笑~~hk板mr bean~~笑足成堂~~哈哈...其實有d低能白痴~~

天地堂~~10點放要等到14點30先有堂上~~

成班去左茶記食brea......

(閱讀全文)

        

 

刊登時間︰2008-01-22 12:28 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
pic