^^
又到星期5LA,,真係好,,,咁又放假LA....等左好耐GE日子到LA^^...又可以玩LA,,,真係開心....ENG堂好快就過左LA...ECON就教書,,,都明明地GE...P.E堂初初就玩LONG JUMP &HIGH JUMP....勁唔好玩,,,好鬼悶...第2堂就玩BASKETBALL,,,玩得都幾開心....MATHS又係做數,,,唔你好識....CHI冇教過書書,,,但講左一篇文章....GEOG"糯"左,,,比A SIR問到唔識答"><"....放左返HOME LA...
刊登時間︰2006-10-27 03:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]