|
今日真係唔洗早會,,,唔會好似琴日咁LA^^....冇"糯"到LA^^,,,上去就訓左一陣....之後就QUIZ中文,,,都幾難,,5識作...之後就ENG QUIZ,,,又係唔識,,,死LA,,唔會肥2科掛=.='''...MATHS都係做數,,,有DD難,,,好煩A><唔想做....GEOG又教新一課LA,,,之前GE野都未追返,,,點算好><.....LUNCH之後就上ECON堂,,,ECON堂之後,,有好同學都問野...唉,,,中史A SIR,,,又講廢話LA=.=''....勁Q煩A,,,又唔教書,,,講左一大堆廢話之後就話小組討論.,,,分明唔想教姐....頂,,,2堂就咁就冇左LU,,,,0徙晒D時間...''3日4堂都教唔到一頁,,,都唔知佢有冇教過書LO...校長又唔知點解會請佢LO,,,,好鬼廢A''><''...甩難LA^^,,,唔洗就聽佢講廢話LA^^,,,真係人生一大樂事....''佢竟然提早我地放,,,一齊係度等打鐘...放左就同KI一齊返HOME LA^^...
 |