|
今日冇早會,,,但係有週會....一早就上課室放書書.,,,有d怕怕比人發現...但係唔怕la,,,死咪死lo...又唔係乖學生...又係豆豆bring唱歌,,,首歌仔都幾好聽...之後就係學生會,,,個0個學生會ge男子常日比人串....睇返校長唱歌,,,勁攪笑...=]但之後就悶悶地....e年ge學生會唔係咁掂...好似1年比1年差咁...=.=''之後就獅理佢地...溫1陣書書...之後就上課室....chi堂勁"糯"---叫錯miss,,=.=''仲要係我最愛ge miss tim,,死la...會唔會比左個唔好印象ga""><""....之後就做聆聽,,錯左都幾多..,,''又有錯字..=.=''中史又qiuz..死la..又唔係好識,..,,又冇咩溫書書...是但答d ans...希望pass la....^^""eng quiz 啱啱pass,,,,corr勁多....><''放左同ki去左自修室溫書書&做hw...之後就返home...


星與月何時何地變幻化....
不變真的愛他....
相信一個他,,,深愛一個他...
偏偏太害怕...//時間讓愛轉淡..,,.

 |