或許表情歡樂依舊...但是...傷心卻在背後..
 隨著人的成長..世界便會變得愈來愈現實............或者,朋友可能真係好易有,但真正既好朋友卻係極之難得
6.5..45..2.7
crazywinnie
暱稱: 蟻
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
下雨天 隱形人
2008-07-17
回憶..是什麼?
100問
倉鼠來了XD
文章分類
全部 (94)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
kennyho
Peter
rockyshum
Sample
Yan
大鐘
火神fireson
何謂遲
李鈊銕
呀丘
旺財
肥淫淫
珊豬
殷樂
梁惠娟
張樂怡
粟米
趙晶
豬隻
最近訪客
最近沒有訪客
學生之苦
日日返學愁更愁,老師講野無離頭
學生聽到似夢遊,次次批評無理由
功課多到似報仇,做野做到似木頭
課外活動無睇頭,冇得去玩悶過頭
校風校草出風頭,永無我份冇因由
老師真係老過頭,講書內容好陳舊
擦鞋擦到似隻狗,放學齊齊去跳樓
滿江紅兼操行差,對住阿媽喊晒口
日誌統計
文章總數: 94
留言總數: 125
今日人氣: 3
累積人氣: 2798
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 17 日  星期四   晴天


2008-07-17 分類: 未分類

我..從沒想過竟會那麼重視一個人..

曾幾何時..我覺得我倆是最好的朋友...

看著其他人或小圈子的明爭暗鬥..

我覺得我們的友誼比他們的堅固多了..

升班了..當我獲悉我們被派到了同一班的時候..

那種興奮雀躍的感覺簡直難以形容..

只覺得我們十分有緣..有幸能再度同班..

怎料..f.2的時候我們的關係竟有這麼大的轉變..

我倆分別在不同的小圈子內..

我們從前那種歡樂再不復反..

我抱怨..我憎恨..我疑惑..

才發現彼此都已不再是從前那個人了..

f.1與f.2竟有這麼大的轉變..

連自己也愕然自己的轉變..

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

讓你的臉在回憶裡沉澱
我會一個人回到相識那天
跪教堂前 誓言重讀一遍

漸漸走遠 留下了思念
如果有一天再碰面 相看卻不再相見
夜空流星劃破天邊 我不再許下心願




訪客留言 (返回 crazywinnie 的日誌)


WinniE WonG 於 2008-09-29 10:45 PM 發表:
Be HaPi...傻蟻"
Cm 4 U"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nick1989 於 2008-08-01 01:04 AM 發表:
友誼是很奇怪的東西
一時硬如精鋼
一時脆如薄冰
 
在前幾天我也放棄了,一個朋友
感覺真的不好受
但這已成事實
只要曾經努力挽救過
即使放棄也不會後悔
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



牙丘 x] 於 2008-07-19 01:54 AM 發表:
暑假或許太多時間....
就連我我都好多時間比我諗番以前既野...
唉....或者我真係做錯左...雖然我唔知你睇唔睇到我打呢句..
太多野... 我諗係好耐都唔會忘記到.. 什至連我都係..
但係相信我... 你總有一日會夢想成真... 雖然我咁耐以黎都無實現過...     
希望在明天.... {呢句好廢}
我重有好多野想講....
我唔知你睇唔睇到白色既字...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chinying 於 2008-07-17 06:46 PM 發表:
 cm for 蟻""
唔好灰呢`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ginny1314 於 2008-07-17 03:51 PM 發表:
打漏左:::
應該係有我..依個大美女丫嘛!!!
BE HAPPY:]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ginny1314 於 2008-07-17 03:50 PM 發表:
唔緊要啦''
有我丫嘛!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]