或許表情歡樂依舊...但是...傷心卻在背後..
 隨著人的成長..世界便會變得愈來愈現實............或者,朋友可能真係好易有,但真正既好朋友卻係極之難得
6.5..45..2.7
crazywinnie
暱稱: 蟻
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
下雨天 隱形人
2008-07-17
回憶..是什麼?
100問
倉鼠來了XD
文章分類
全部 (94)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
kennyho
Peter
rockyshum
Sample
Yan
大鐘
火神fireson
何謂遲
李鈊銕
呀丘
旺財
肥淫淫
珊豬
殷樂
梁惠娟
張樂怡
粟米
趙晶
豬隻
最近訪客
最近沒有訪客
學生之苦
日日返學愁更愁,老師講野無離頭
學生聽到似夢遊,次次批評無理由
功課多到似報仇,做野做到似木頭
課外活動無睇頭,冇得去玩悶過頭
校風校草出風頭,永無我份冇因由
老師真係老過頭,講書內容好陳舊
擦鞋擦到似隻狗,放學齊齊去跳樓
滿江紅兼操行差,對住阿媽喊晒口
日誌統計
文章總數: 94
留言總數: 125
今日人氣: 25
累積人氣: 2877
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 4 日  星期五   晴天


回憶..是什麼? 分類: 未分類

我們的關係..已再不可能像從前一樣了..

對你來說..這或許是個解脫吧?

或許..你和我一起的時間是不開心的..只是你不說出來罷了..

或許...是我經常無理取罵..迫使我們的關係變成了現在這樣..

很多很多的或許..

無窮無盡的自責..埋怨和疑惑..

縱使知道自怨自艾是解決不了問題的..

但..我真不知道我可以做些什麼..

曾經看過..

"朋友..是要互相信任的"

它..又有否信任過我?

我不知道..

雖然對和它一起玩的人沒多大的好感..

但..既然它喜歡..

它和那些人投契..

況而它從中獲得歡樂..

可能比和我一起的時候要多吧?

那我也不應去干涉吧?

 

可能..多出來的人是我..

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

不知怎的..這陣子腦海中經常浮現一些片段..

歡樂的...悲傷的..或是什麼的..

全都回想過來..

像某人說的..回憶..過去了就算..

開心的..當作是一個紀念..

不快的..當作一個教訓..

只記住好的回憶便足夠了..

希望我能做到/_\

 

"如果...仍然將從前再三哭訴..是磨難"

怎麼還會有心酸?!

我還重視它嗎?!

我到底怎麼了/_\




訪客留言 (返回 crazywinnie 的日誌)


呀丘 於 2008-07-07 03:33 PM 發表:
 我好記得我之前都係咁諗...
但係我真係唔知點解自己會愈諗愈心酸... 因為咁愈黎愈想喊...
唉...
好可惜既一樣野我都係未學會放低..
但係我真係發覺我係重複犯錯.. 我更加唔應該咁樣去做...
我覺得我好白痴.. 明知之前佢係咁對我點解我重要係做回頭果個..
我 真係發覺自己好有問題...
或者回憶真係可以令自己開心...因為自己其實係事實上黎講係曾經擁有過...
但係.. 我之後都發現自己其實係唔可以忘記到果陣時果種快樂既一刻... 因為咁我次次諗起好多時都會喊...
作一個教訓係好... 但係我諗會令到你更加自責...
每當你諗起重會更加心酸...
唉.... =[
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yau1124 於 2008-07-06 02:51 AM 發表:
可能世界真係變啦.. 無理都無論.. 一切都係無理取鬧...
我地個個升左中二之後都變左好多.. 因為咁更加煩..
當自己一個人靜左落黎既時候.. 自己就會無啦啦諗番好多以前既野...
因為咁好唔開心.. 諗番起以前既野.. 比起e+難受得多...
特別當以前擁有既野但係e+無既野反而會更難受...
唉.....
我唔知自己up緊乜 = =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]