被tag了... ((from 大表
五個願望~~ 多d$$ , 多dfd ,多d時間,肯發奮(好難-0-) , 唔好咁灰-.- 點的人是 大表
你們的關係 is 表姐妹@@
對他/她的6個印象:
好多野講嫁喎xd 好人..同細表有時會冇啦啦笑一餐-0-"..記得細個個陣都幾fd下@@(總之對我好就得啦XD)..玩得..掛x)..好忙..鍾意睇漫畫@@"
他/她對你做過印象最深刻的事: ......細個既事..唔記得lu =3=
他變成你的情人,你會: 冇可能吧-.-"
他變成你的敵人,你會: 變番朋友x]
如果他變成你的敵人,你最痛恨他的地方是: 唔會掛-0-"
現在你最想他為你做的事: 陪我玩xd
對他整體印象: gd
你認為周圍的人認為你是個怎樣的人:白痴仔一個-v-
喜歡的個性是: um...nice?!
討厭的個性是: 人地同你講野個陣9唔搭8-.-
自己想成為的理想類型是: 型
給關心自己和喜歡自己的人大喊一句: thz"=]
把這份問卷傳給10個人:
1.細表
2. 娟
3. ginny
4. yan
5. so肥
6. 樂怡
7. 屁
8. 啤
9. 丘
10. 串精@@?
咁多位..睇到+得閒就做啦-v-"
→6 號在跟誰談戀愛? 有咩@@?唔同我地講\_/"
→9 號是男是女? 女
→如果 7 和 10 走在一起,會是好事嗎? 哇...tb!?
→那麼 8 和 5 ? um..tb組合again XD
→2 號在讀什麼 ? KTS
→最後跟 3 號聊天是什麼時候 ? 晏就囉
→8 號喜歡哪種樂隊 ? 唔知-v-
→1 號有沒有兄弟姐妹 ? 有個家姐
→你會不會追求3號? -v-"人地有目標啦T.T
→那7號呢 ? 都好XD
→4 號是單身嗎? 係..掛@@?
→5 號的姓氏 ? So?Li?
→10 號的名字? 嚴家欣-v-
→2號讀哪間學校 ? KTS
→隨便說一些有關1號的事 ? 細個蝦我既細表@v@
→9 號呢? 成日都咁灰既丘寶寶xd
→對8 號有 feel 嗎? 有..朋友個 d feel
→9 號住哪? 西貢某一忽
→4 號最喜歡的顏色 ? um.....唔知- -
→2 號喜歡 7 號嗎 ? 娟有honey啦=3=
→你怎麼認識 2 號的? F.1同班
→1 號有沒有寵物 ? 冇
→5號是否是有史以來最性感的人? wo..小心d講野xd
→10 號跟你告白,你會答應跟他交往嗎? 好呀XD
|