或許表情歡樂依舊...但是...傷心卻在背後..
 隨著人的成長..世界便會變得愈來愈現實............或者,朋友可能真係好易有,但真正既好朋友卻係極之難得
6.5..45..2.7
crazywinnie
暱稱: 蟻
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
下雨天 隱形人
2008-07-17
回憶..是什麼?
100問
倉鼠來了XD
文章分類
全部 (94)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
kennyho
Peter
rockyshum
Sample
Yan
大鐘
火神fireson
何謂遲
李鈊銕
呀丘
旺財
肥淫淫
珊豬
殷樂
梁惠娟
張樂怡
粟米
趙晶
豬隻
最近訪客
最近沒有訪客
學生之苦
日日返學愁更愁,老師講野無離頭
學生聽到似夢遊,次次批評無理由
功課多到似報仇,做野做到似木頭
課外活動無睇頭,冇得去玩悶過頭
校風校草出風頭,永無我份冇因由
老師真係老過頭,講書內容好陳舊
擦鞋擦到似隻狗,放學齊齊去跳樓
滿江紅兼操行差,對住阿媽喊晒口
日誌統計
文章總數: 94
留言總數: 125
今日人氣: 10
累積人氣: 2837
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 8 日  星期四   暴雨


既煩厭..又憎恨 卻又冇可奈可.. 分類: 未分類

好憎..

好恨..

wHat cAN I dO?!

我唔明..

我憎恨..

我抱怨..

點解咁多人你偏偏要罵我

點解個個都話你偏偏你淨係罰我

點解你成日都要話我

點解我上堂訓覺你要話..話我訓覺..好囉

上堂唔訓你都要話..話我唔專心..好囉!

上堂出聲你要話..話我傾計..好囉!!

上堂唔出聲你都要話..話我唔聽書..好囉!!!

咁你想點呀

點解放學要冇啦啦比你留左成個鐘

點解你話我冇禮貌

我邊忽冇禮貌

再冇禮貌都唔及你囉

我細聲..你要話..話聽唔到..好囉

我大聲..你又要話..話我impoilte

其他人用粗口罵你你就聽唔到..

我講痴線你就聽到

你試下冇啦啦比人留左成個鐘係度丫

睇下你慶唔慶

話你痴線好正常囉

我唔講粗口都勁有禮貌啦

你想我講咩呀

講你好令仔丫

仆街仔就有你份

你想點唔該出聲囉

同你講..簡直雞同鴨講..

我唔係你..我唔知你想點囉

講"痴線"都要留堂..

講"hey"你話我講粗口

冇言囉

留人又唔講清楚要做咩

明明做好晒d野又唔比人走

冇野好講囉

e個世界..同一樣既野

老師講既..係真理

學生講既..係無理

大人講既..係道理

細路講既..係歪理

老師永遠是對的..

歪都可以講番直..

勁野

學生同老師講..

老師話..yy老師一定有佢既道理..所以先會罰你

連件事係點都唔知就認定你係錯既..

咁可以點?!

yy老師連我講咩佢都唔知就話我impolite

佢有冇諗過自己點先

耳又襲..眼又盲..成日講到自己鬼咁好咁...扮好人

好心你死開d啦唔該

扮晒野

成日整唔見人地d野話d野係人度

有病睇獸醫啦唔該

洗唔洗介紹你去呀

人做老師你做老師

做到你咁q仆街

唔識唔好做啦

為害下一代

無奈呀媽又唔肯同老師講

委屈嗎?

唔順氣嗎?

那又如何?
可能..沈默真的是金吧...
咩都順佢意..咩都佢話點就點..
咁樣既話..做一個機械人可能會更好...

我諗人既容忍係有限度




訪客留言 (返回 crazywinnie 的日誌)


tong_0214 於 2008-05-25 02:44 PM 發表:
BE HapI
聽多D PAKHO歌就好開心架啦!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈xd
maybe la
Posted at 2008-06-01 10:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小朋友二世x] 於 2008-05-19 03:08 PM 發表:
哈哈 -v-" 何隻蟻 x]
我上緊cl堂....
唉.. 好唔開心 /_\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

回得太遲tim-v-
sorXD
Posted at 2008-06-01 10:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yau1124 於 2008-05-10 01:17 AM 發表:
/__\
呢條友.. 成鬼日都係咁.. 少少野都要嘈生晒...
但係我真係唔明點解{hey}都係粗口囉..
佢郁d就話人無禮貌... 但係唔係話話人地無禮貌果d先係無禮貌架咩 = =?
呢個世界幾時變到咁無公理{呢一點係一直都係咁}..
郭得勝d老師又煩.. 又黑人憎.. 少少野都要搞一大輪...
我上年.. 鐵尺果單野我講事實出黎培育組+校長都唔信我...
咩世界.. 我差d就係比佢地搞到我要記過或者缺點...
呢度老既老師真係多.. 但係我真係唔覺得講野大聲係無禮貌囉...
因為我覺得咁只係個人既問題... 關我地咩事 = =??
佢地唔好話姓賴.. 乜野都賴學生...
唉... 咩世界 /__\
講講下有少少想鬧人 \__/!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

e個係咩世界..我都想知囉
乜都係我錯...我錯晒啦!ok?!
郭得勝d老師又煩.. 又黑人憎.. 少少野都要搞一大輪...<---講得好囉\_/
MSN再傾xd
Posted at 2008-05-10 09:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



janniferpoon 於 2008-05-09 08:21 PM 發表:
 c0mmentz-♥
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝了=]
Posted at 2008-06-01 10:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ginny1314 於 2008-05-09 05:52 PM 發表:
RELAX''
算啦''個死肥佬膠膠地-.-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉/_\
Posted at 2008-06-01 10:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]