好憎..
好恨..
wHat cAN I dO?!
我唔明..
我憎恨..
我抱怨..
點解咁多人你偏偏要罵我
點解個個都話你偏偏你淨係罰我
點解你成日都要話我
點解我上堂訓覺你要話..話我訓覺..好囉
上堂唔訓你都要話..話我唔專心..好囉!
上堂出聲你要話..話我傾計..好囉!!
上堂唔出聲你都要話..話我唔聽書..好囉!!!
咁你想點呀
點解放學要冇啦啦比你留左成個鐘
點解你話我冇禮貌
我邊忽冇禮貌
再冇禮貌都唔及你囉
我細聲..你要話..話聽唔到..好囉
我大聲..你又要話..話我impoilte
其他人用粗口罵你你就聽唔到..
我講痴線你就聽到
你試下冇啦啦比人留左成個鐘係度丫
睇下你慶唔慶
話你痴線好正常囉
我唔講粗口都勁有禮貌啦
你想我講咩呀
講你好令仔丫
仆街仔就有你份
你想點唔該出聲囉
同你講..簡直雞同鴨講..
我唔係你..我唔知你想點囉
講"痴線"都要留堂..
講"hey"你話我講粗口
冇言囉
留人又唔講清楚要做咩
明明做好晒d野又唔比人走
冇野好講囉
e個世界..同一樣既野
老師講既..係真理
學生講既..係無理
大人講既..係道理
細路講既..係歪理
老師永遠是對的..
歪都可以講番直..
勁野
學生同老師講..
老師話..yy老師一定有佢既道理..所以先會罰你
連件事係點都唔知就認定你係錯既..
咁可以點?!
yy老師連我講咩佢都唔知就話我impolite
佢有冇諗過自己點先
耳又襲..眼又盲..成日講到自己鬼咁好咁...扮好人
好心你死開d啦唔該
扮晒野
成日整唔見人地d野話d野係人度
有病睇獸醫啦唔該
洗唔洗介紹你去呀
人做老師你做老師
做到你咁q仆街
唔識唔好做啦
為害下一代
無奈呀媽又唔肯同老師講
委屈嗎?
唔順氣嗎?
那又如何?
可能..沈默真的是金吧...
咩都順佢意..咩都佢話點就點..
咁樣既話..做一個機械人可能會更好...
我諗人既容忍係有限度
|