或許表情歡樂依舊...但是...傷心卻在背後..
 隨著人的成長..世界便會變得愈來愈現實............或者,朋友可能真係好易有,但真正既好朋友卻係極之難得
6.5..45..2.7
crazywinnie
暱稱: 蟻
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« October 2021 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
下雨天 隱形人
2008-07-17
回憶..是什麼?
100問
倉鼠來了XD
文章分類
全部 (94)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
kennyho
Peter
rockyshum
Sample
Yan
大鐘
火神fireson
何謂遲
李鈊銕
呀丘
旺財
肥淫淫
珊豬
殷樂
梁惠娟
張樂怡
粟米
趙晶
豬隻
最近訪客
最近沒有訪客
學生之苦
日日返學愁更愁,老師講野無離頭
學生聽到似夢遊,次次批評無理由
功課多到似報仇,做野做到似木頭
課外活動無睇頭,冇得去玩悶過頭
校風校草出風頭,永無我份冇因由
老師真係老過頭,講書內容好陳舊
擦鞋擦到似隻狗,放學齊齊去跳樓
滿江紅兼操行差,對住阿媽喊晒口
日誌統計
文章總數: 94
留言總數: 125
今日人氣: 10
累積人氣: 2896
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 28 日  星期六   雨天


!!!!!!!!! 分類: 未分類

我就尼癲啦!!!

我想發泄..

但連發泄既勁都提唔起..

對住d咁既成績..

罪有應得吧?!

今年咁hea..

仲妄想有乜野好成績?!

e+有股衝動想出街淋雨..

傻左!?

maybe..

好煩呀..

人事物樣樣都好煩..

考完試個日夜晚打打下機冇啦啦比呀媽罵..

好愕然..

愕然既係佢之前日日都唔罵..

但係係我考完試個日尼罵我...

超無奈..

之後個幾日都係咁..

唔知佢食錯咩藥..唉/__\

跟住之後派卷..

勁想打死自己

見到自己科科既成績都係中間或者中下..

知埋格離左右d成績之後..

可以做既..

只係扮冇所謂..

好似對成績漠不關心既人咁..

人地問..照講..

我真係對成績一d都唔care?!

唉..

其他好多人高分過我個d..

成日都話自己好低分..

諗諗下..

我差過你地好多囉/3\..

難道我今次真係要由aa跌到ba!?

好燥..好煩..

我唔知自己想點..

雖然我知道d成績已經係冇辦法改變既事實..

我認我冇用..我懦弱..

我唔敢去面對..

但係我諗成績唔好唔想去面對都好正常姐..

好煩..

周圍既人可唔可以唔好同我提佢地既成績點點點..

差過佢地既人有好多囉...

唉/__\

今次咁樣..預左比人罵嫁啦..

預左比人cut上網嫁啦..

再壞既都預左嫁啦

邊個叫我唔努力?!

次次都諗住靠臨急抱佛腳同運氣過關..

終於死左啦

我可以怨咩?!

自己.

自己頹..自己懶..

唉...

中文個隻老鼠..e+都冇乜心情去罵佢啦

希望佢可以好好反省下啦

同埋唔好張我地考得差既原因懶落ms ma到啦

雖然我覺得佢會/_\

 

我究竟想點!?/_\...




訪客留言 (返回 crazywinnie 的日誌)


ginny1314 於 2008-06-28 10:53 AM 發表:
唔好咁啦''
我咪又係一樣:[
CM 4 U*V*
**謝你的TAMAMA x KERORO!!!
^V^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]