或許表情歡樂依舊...但是...傷心卻在背後..
| «‹ October 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2008 年 6 月 28 日 星期六  |
| !!!!!!!!! |
分類: 未分類 |
我就尼癲啦!!!
我想發泄..
但連發泄既勁都提唔起..
對住d咁既成績..
罪有應得吧?!
今年咁hea..
仲妄想有乜野好成績?!
e+有股衝動想出街淋雨..
傻左!?
maybe..
好煩呀..
人事物樣樣都好煩..
考完試個日夜晚打打下機冇啦啦比呀媽罵..
好愕然..
愕然既係佢之前日日都唔罵..
但係係我考完試個日尼罵我...
超無奈..
之後個幾日都係咁..
唔知佢食錯咩藥..唉/__\
跟住之後派卷..
勁想打死自己
見到自己科科既成績都係中間或者中下..
知埋格離左右d成績之後..
可以做既..
只係扮冇所謂..
好似對成績漠不關心既人咁..
人地問..照講..
我真係對成績一d都唔care?!
唉..
其他好多人高分過我個d..
成日都話自己好低分..
諗諗下..
我差過你地好多囉/3\..
難道我今次真係要由aa跌到ba!?
好燥..好煩..
我唔知自己想點..
雖然我知道d成績已經係冇辦法改變既事實..
我認我冇用..我懦弱..
我唔敢去面對..
但係我諗成績唔好唔想去面對都好正常姐..
好煩..
周圍既人可唔可以唔好同我提佢地既成績點點點..
差過佢地既人有好多囉...
唉/__\
今次咁樣..預左比人罵嫁啦..
預左比人cut上網嫁啦..
再壞既都預左嫁啦
邊個叫我唔努力?!
次次都諗住靠臨急抱佛腳同運氣過關..
終於死左啦
我可以怨咩?!
自己.
自己頹..自己懶..
唉...
中文個隻老鼠..e+都冇乜心情去罵佢啦
希望佢可以好好反省下啦
同埋唔好張我地考得差既原因懶落ms ma到啦
雖然我覺得佢會/_\
我究竟想點!?/_\...
|
|
|
唔好咁啦'' 我咪又係一樣:[ CM 4 U*V* **謝你的TAMAMA x KERORO!!! ^V^
|
|