| 啊哈哈..金DAY 10點幾起左身LU*
刷牙刷左好奈,,XD'' G後開電腦玩LOW*
打電話叫野食,, NEXT 差吾多11點,,
哥仔起左身,,野食都泥左,,XDDD
食完野睇電視,,睇''十萬噸情緣''**
果個劉華好仆街,,YMMA又屎去信佢WOR*

2個都傻的,,-3-
12點幾,,牙MA番''BUT過左一陣佢又出番去*-v-
MUM出左去G後,,牙哥BRING左人上泥*
2點幾又出左去,,我味又係HOME玩電腦LAW,,
4點幾,,諗住部家敏出去的*
BUT吾見左條死人KEY,,ANGRY!!
SO我又冇得出左去,,超惱LOR*!

心情都因為咁宜差左,,\ - /
5點9到,,MUM番左泥**
7點幾到,,哥都番左泥*
8點到去左洗頭,,沖涼咁LOR,,
NEXT DINNER,, -3- 低的..
聽日開學LUUUU..又想番*又吾想番WOR*唉..
|