AND  WHEN I'M GONE.. JUST CARRY ON, DON'T   MOURN..JUST SMILE  BACK ..   

KNOW  U  WANNA  BE  TOGETHER  ''

I  WATCHED  YOU  DIE .. I  HEAR  YOU CRY  ..

creamliyan
暱稱: '' KKING
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
*
TODAY ''
70問*
....
BAD EVERYDAYY*
文章分類
全部 (73)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
KINGKING IS..!?
日誌統計
文章總數: 73
留言總數: 42
今日人氣: 10
累積人氣: 9930
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 

 BiTch  GIRL*

    GIVE  A  KISS TO MY BABY LINKIN PARK

  

金DAY都OKAY的喇*係呢個11點就起左身LU*

 AHHAA* NEXT牙MA番左泥,咪食BREAKFAST咁**

到左12點幾*牙MA出左去,,跟住劉少傑又出埋去*

又得我一個,,BUT得我一個仲HAPPY  BOR,,XDDD

睇電影睇到2點幾*我落左去BUY野食*NEXT..

再去左漫畫屋果度借漫*借完再去左PINKY屋企*

LING   D野咁,,-3-  上到去佢屋企門口,,見到佢老豆

-口-"KEE,,好悶呢,,LING又番番泥*係HOME度睇漫*

睇到4點幾,,又玩下電腦,HAHA*真係好無聊...

5點幾,,有個傻婆KA  MAN打電話泥,,XDD好好笑*

同佢傾到差吾多6點*XD''又悶番''   ... NEXT牙MA番

牙哥都番LU,,-v-''AHKAKA*都冇咩NA*

7點幾食DINNER*=]   THAT  GREAT ..XDDD

一陣睇  ''THE  O.C'',,>口<"      好好好好好好*XD

  

 I   WRITE   THE   DAIRY  TIME*︰2005-08-24 09:28 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]