金DAY都OKAY的喇*係呢個11點就起左身LU*
AHHAA* NEXT牙MA番左泥,咪食BREAKFAST咁**
到左12點幾*牙MA出左去,,跟住劉少傑又出埋去*
又得我一個,,BUT得我一個仲HAPPY BOR,,XDDD
睇電影睇到2點幾*我落左去BUY野食*NEXT..
再去左漫畫屋果度借漫*借完再去左PINKY屋企*
LING D野咁,,-3- 上到去佢屋企門口,,見到佢老豆
-口-"KEE,,好悶呢,,LING又番番泥*係HOME度睇漫*
睇到4點幾,,又玩下電腦,HAHA*真係好無聊...
5點幾,,有個傻婆KA MAN打電話泥,,XDD好好笑*
同佢傾到差吾多6點*XD''又悶番'' ... NEXT牙MA番
牙哥都番LU,,-v-''AHKAKA*都冇咩NA*
7點幾食DINNER*=] THAT GREAT ..XDDD
一陣睇 ''THE O.C'',,>口<" 好好好好好好*XD
